Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (87. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: FairLighty Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.433
Cevap
120
Favori
548.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!

    Geçmeyi düşünenler bir kez daha düşünsün.
    Hızınızda bir problem yoksa sorun yok ancak bir problemle karşılaşırsanız kattiyen muhattap çıkmıyor karşınıza.

    Hız sınırlaması yok müşterilere alabileceği max. hız verilir diyorlar alakası yok hızınızı sınırlandırıyorlar. Bana attıkları destek kaydında kendi ağızlarıyla hattınızı 3mb'e sınırlıyorum diye cevap verdiler. Online işlemlerden gelen hızları kontrol ettiğimde bariz bir şekilde sınırlandırma yapıldığı anlaşılıyor.

    Aldığım hız 1mb ve sürekli kopmalar yaşıyorum. Arıza olduğunu genel olarak destek kayıtlarında kabul ediyorlar. (birbirinden habersiz oldukları için hattınızda sorun yok dedikleri destek kaydıda oldu) bundan kaynaklı fatura indirimi istediğimde verdikleri cevabı aynen paylaşıyorum.
    "İletmiş olduğunuz talebinizi inceledim. Açmış olduğunuz tüm arıza kayıtları hız sorunu ile ilgili ve kullanım olduğu için de biz hız sorunu için faturanıza herhangi bir müdahalede bulunamıyoruz."

    Verecekleri +10mb hız için 10TL ekstra ücret istemesini bilen kan emiciler, veremedikleri 94mb için tam fatura gönderiyorlar. Hattımı diğer firmalardan kontrol ettiğimde 95mb destekliyor ama aldığım hız 1mb.

    Abonelik başlatacaksanız tüm bunları göz önünde bulundurun.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    size cevap yazdıktan sonra bağlantı geliyor nedense şuan bağlantı var, şu 2 günü daha atlatalım hattı türk telekom taşımak için Türk Telekom Merkezine başvuracağız..

    galiba sorunlar VDSL geçiş yapmak istediğimiz içn oldu becerilmedi ve bu sorunlar oluşmaya başladı.

    Destek No
    33324031
    Açılış Tarihi
    14.05.2020 15:19:30
    Güncelleme Tarihi
    15.05.2020 08:37:28



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mbaydar76 -- 25 Mayıs 2020; 18:14:15 >
  • @TurkNetDestek


    bir üst paket olan özgür iletişim ekstra paketine yükseltmek için illede telefonun bağlanması mı gerekiyor ?
    benim sorunum hattımın bulunduğu kutuda boş slot yok ben telefonun uzun süre bağlanmasını beklemek istemiyorum.
  • Selam TTNet 18.07.2020 de taahhütüm bitiyor. Şuan 35mbit kullanıyorum. Güncel fiyatlarınız nedir?

    50mbit
    100mbit

    Fiyatlarınız nedir?

    Bilgi Alabilirmiyim...
  • Teknoloji haber sitemizin ofisi ve evimizde de Turknet'e geçiş yaptık memnunuz..
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek No
    33587903
    Açılış Tarihi
    26.05.2020 11:36:36
    Güncelleme Tarihi
    26.05.2020 11:36:39
    Destek Konusu
    İnternet Arıza


    26.05.2020 11:36
    Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik yapmamanız gerekiyor. Merak etmeyin eğer müdahalemiz ile sorun çözülmezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerini size yönlendireceğiz. 48 saat içerisinde arızanızı çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri Online İşlemler Yardım Merkezinden bildireceğiz.
    26.05.2020 11:36
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.




  • Mbaydar76 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL geçişinizin tamamlanması için ilgili arkadaşımıza bilgi verdim. Geçişinizi yaparak size dönüş sağlayacak.
  • redthecrow55 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekstra paketine geçişiniz için bilgi verdim. Geçiş işleminizi tamamlayarak size bilgi verecek.
  • Namevs N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, memnun olmanıza sevindim. İyi kullanımlar dilerim.
  • ramazankar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Özgür İletişim Paketi kapsamında, TurkNet aktif altyapı bölgelerinde 100 Mbps’e kadar, aktif altyapı olmayan bölgelerde 35 Mbps’e kadar download hızı alınabilir. Aktif altyapı olmayan bölgelerde, 35 Mbps’ten yüksek hızlar, ayda 10 TL farkla sunulmaktadır.https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ üzerinden altyapınızı kontrol edebilirsiniz.
  • Merhaba, altyapınızın desteklediği hıza göre hizmet veriyoruz. Ping tracert sonucunuz ile birliktehttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • Merhaba TTNET taahhütüm biteceği için araştırmalara başladım. Daha öncesinde de Turknet'e geçmek istemiştim ancak taahhüt dolayısıyla hep yarım kaldı. Daha öncesinde alt yapımı sorguladığımda 35 Mbit verebiliyordu ancak şu an sorguladığımda 16 Mbit çıktı sonuç olarak. Normalde hattım 90 mbite kadar çıkabiliyor (modemden gördüğüm kadarıyla) 16 Mbit verilecekse eğer ben açıkçası Turknet bağlatmak istemem. Bunun bir çözümü var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OziiX

    Merhaba TTNET taahhütüm biteceği için araştırmalara başladım. Daha öncesinde de Turknet'e geçmek istemiştim ancak taahhüt dolayısıyla hep yarım kaldı. Daha öncesinde alt yapımı sorguladığımda 35 Mbit verebiliyordu ancak şu an sorguladığımda 16 Mbit çıktı sonuç olarak. Normalde hattım 90 mbite kadar çıkabiliyor (modemden gördüğüm kadarıyla) 16 Mbit verilecekse eğer ben açıkçası Turknet bağlatmak istemem. Bunun bir çözümü var mıdır?
    Modemden alınabileceğini gördüğünüz hızı alırsınız internette ben mevcutta 100mbit olan hattımı karşı daire için sorguladığımda dörtte bir hızı alabilirsiniz diyor muhtemelen bilmeyen abonelere daha düşük hız vermek için böyle yapıyorlar.
  • Müşteri hizmetlerinin olmadığı bir kurum. Türknetten kurtulmamam sevindim ama sağolsunlar kurtulana kadar anamızı ağlattılar. Bizi abonelikten çıkardıklarını söylemelerine rağmen, fatura kesmeye devam ettiler. attığımız faksları 2 kez tekrarlattılar. Girmesi ayrı çıkması apayrı bir dert. Böyle durumlarda bir de konuşacak insan bulamıyorsunuz. Tanıdıklarıma da tavsiye etmiyorum, etmeyeceğim. Bir teknoloji uyguluyorsanız, ki kastettiğim robpt müşteri hizmetleri, bari doğru dürüst yapın da işleyebilsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezilsiniz, Rezil!

    24 yaşındayım, 10 - 11 yaşından! 4 gb kota muhabbetlerinden beri internet kullanıyorum. 9 yaşında bilgisayar oyunlarıyla, 11 yaşında online oyunlar ile tanıştım..

    Hattımın sürekli düşmesi yüzünden oluşturduğum arıza kaydından dolayı geri aranıp 24 yaşında BUGÜN ne mi öğrendim oynadığım online oyun internetimi koparıyormuş.
    Aynen Turknet League of Legends oynayan dünya üzerindeki herkesin hattı maksimum 16 saat online kalabiliyor. Sonra çatır çatır kopuyor aynen ********* kendi sansürümü atayım da modlar zahmet etmesin. Sizin gibi firmanıyı ayrı size başvuran kafamı ayrı.

    10 yaşında çocuk var ya karşınızda. Beyefendi yaşadığınız sıkıntılar oynadığınız oyunla alakalı. Aynen am**** k***** aynen



    Edit: Aynı zamanda, bey efendi modeminizin arkasında bir tuş var ona basın 5 dakika bekleyin sonra tekrar basın levelini ÇOK ŞÜKÜR GEÇTİĞİNİZ İÇİN DE TEBRİK EDERİM(!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vieille ecole -- 27 Mayıs 2020; 12:31:49 >




  • Turknet ile twitchde yayın izlemek imkansız. Sürekli drop yaşıyorum. Turktelekomdayken böyle bir sorun yaşamıyordum. Hız testi yaptığımda ping değeri 30 çıkıyor. Ve hala çözüm üretilmiş değil. Çözüm üretilmez ise iptal etmem gerekecek.
  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.