Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (84. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ***Leopard*** , ***Leopard*** Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.432
Cevap
120
Favori
548.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ForNx kullanıcısına yanıt
    bu paylaştığım resim nedir? senin hattın için mi geçerli?
  • ttnet ten Turknete geçiş yaptım, bu gün itibarı ile ttnet ten mesaj geldi , talebiniz üzerine bağlantılarınız iptal edilmiştir, diye saat 19:00 itibarı ile internetim kesildi ancak halen internetim turknet tarafından verilmedi, ne zaman internetim operatörleriniz tarafından verilecek? tüm evrakları gönderip gerekli onayları verdim, eksik bir husus yok diye biliyorum.
  • ulaş72 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020051900072115504 numaralı arıza iş emrini ilettik. Ekipler çalışmasını tamamladığında gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • SüMSüK54_ S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/online-islemler/ üzerinden yaşamış olduğunuz sorunla ilgili destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek dönüş sağlayalım.
  • the_maske kullanıcısına yanıt
    Merhaba, santral mesafeniz uygun ancak altyapınız destekliyorsa VDSL hizmeti alabilirsiniz. Fiberde kendi altyapımızı kullanarak hizmet veriyoruz. ADSL ve VDSL hizmetinde ortak altyapıyı kullanıyoruz. Sistemden kontrol ettiğimde altyapınız 16 Mbps' te kadar ADSL hizmetini destekliyor.
  • ForNx kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız testi sonucunuz ile birliktehttps://turk.net/online-islemler üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
    numaramı ve problemi size ilettim, teşekkürler şimdiden
  • the_maske kullanıcısına yanıt
    evet benim hattım için olan sözleşmede yazmakta.
  • Türknete hattım vdsl desteklediği için o paketi seçerek başvurdum ama adsl olarak aktif edilmiş. Destek kaydına bunu yazdım ama 24 saat geçmesine karşılık kimse cevap vermedi. Özel mesajda gerekli bilgileri size ilettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Liquido02

    Türknete hattım vdsl desteklediği için o paketi seçerek başvurdum ama adsl olarak aktif edilmiş. Destek kaydına bunu yazdım ama 24 saat geçmesine karşılık kimse cevap vermedi. Özel mesajda gerekli bilgileri size ilettim.
    Çok bi beklentiniz olmasın, şöyle kayıt açtık böyle ilettik vs yazılır ama buradaki arkadaşın da yapabileceği bir şey yok. Destek berbat ötesi, siz kendinizi bir sinir harbine hazırlayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Canada'da şu internete bak bir de bize bak, torunlarımız görebilecek mi acaba bunları?

    1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!


    fiyatı $15 CAD

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulaş72 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, servis sağlayıcınız geçiş işlemine onay verdikten sonra aktivasyon işlemlerinizi tamamlayarak size bilgi vereceğiz.
  • Liquido02 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde işlemleriniz çözüm süreci içinde devam ediyor. Paket değişikliğinizi yaparak size bilgi vereceğiz.
  • Vodafone veya Superonline ile kıyaslarsanız hangisi iyi?
  • geçiş işlemleri tamamlandı ama yine internet yok, müşteri hizmetleri ile görüştüm, modeminiz adsl ise bağlantınız vdsl olarak geçiş yapıldığından modemi değiştirmeniz lazım diye bilgi verdi, şimdi ben gerçekten evime operatörünüz tarafından internetin gerçekten verilip verilmeidğini merak ediyorum çünkü vdsl desteği sağlamayan everest sg 1600 modemimi değiştirip vdsl destekli modem almam geriyor, o modemi aldıktan sonra sorun bundan kaynaklı değilse boşuna modem almış olacam, lüften bu tür konularda önceden bilgilendirme yapın, ben sırf internetim kesintiye uğramasın diye bu geçiş olaylarına sıcak bakmıyordum ve müşteri temsilcileri ile yaptığım bu görüşmelerde defaatle bunu vurguladım, neden bana bunlarla ilgili bilgi verilmiyor, neden hazırlıksız yakalanıyorum, hattımın adsl den vdsl ye geçiş yapıldığını yeni bu gün öğreniyorum ve modemim de vdsl yi desteklemiyorum, şimdi kalkıp gidip modem almakla uğraşacam, yapmayın arkadaşlar lütfen bu süreçleri başından sonuna kadar söyleyin...




  • Biraz uzun copy paste yaptığım için, bilgileri maskeledim ( destek kayıt no hariç )



    Destek Kaydı
    Destek No
    33434866

    Açılış Tarihi
    18.05.2020 20:14:20
    Güncelleme Tarihi
    21.05.2020 16:52:33

    Destek Konusu
    İnternet Arıza
    18.05.2020 20:14

    Internete baglanamiyorum. Modemin sadece internet lambası kırmızı yanıyor. Modemi yeniden başlattım değişen bir şey yok
    Telefon:Maskelendi
    Oim Ticket Konusu: İnternete Erişemiyor
    18.05.2020 20:14
    Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik yapmamanız gerekiyor. Merak etmeyin eğer müdahalemiz ile sorun çözülmezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerini size yönlendireceğiz. 48 saat içerisinde arızanızı çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri Online İşlemler Yardım Merkezinden bildireceğiz.
    18.05.2020 20:14
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    19.05.2020 10:41
    Merhaba, ben Neslihan D.
    İletmiş olduğunuz arızanızı kontrol ettiğimde sorunun modem kurulumundan kaynaklandığını görmekteyim. Sistem üzerinde gerekli müdahaleyi sağladım. Modemi resetleyip kurmanız durumunda sorun giderilecektir. Eğer sorun devam eder ise bir bilgisayarcıdan veya modem üretici firmanızdan destek almanızı rica ederim. Kullanıcı adı ve şifreyi sms ile gönderdim. Kullanıcı adı ve şifrenizi doğru bir şekilde girerek ve kullanıcı adınızın sonuna @turk.net yazıp modem kurulumunu tamamladığınız takdirde sorunsuz bir şekilde internete erişim sağlayabilirsiniz. Esenlikle kalın.
    Kullanıcı Adı:Maskelendi
    Şifre:ea811b9bcd
    İyi günler dilerim.
    19.05.2020 11:51
    48 saat içerisinde aynı kategoride destek kaydı açılmak istendiği için, bu kayıt açılmıştır
    19.05.2020 11:52
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    19.05.2020 11:54
    Internete baglanamiyorum. Sorunum giderilemedi. Modemi yeninen kurulum yaptım. Başka bir modemle de denedim internet baglantısı yok. Lütfen ilgilenip sorunu çözün.
    19.05.2020 12:12
    0850 288 80 80 tekefono arıyorum bolgenizde arıza var diye cevap veriliyor. Siz modem kurulumu yap diyorsunuz. Net bir cevap verin lütfen
    20.05.2020 09:33
    Merhaba Ben Suzan Ö Sistem üzerinden kontrollerimi sağladığım zaman hattınızda bir arıza görememekteyim ancak görmüş oldum kadarı ile modem kurulumunuzda bir yanlışlık söz konusu sisteme kayıtlı olan irtibat numaranıza doğru kullanıcı adınızı ve şifrenizi gönderiyorum modeminizi sıfırlayarak kurulum yaptığınız taktirde hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz .İyi günler dileriz
    Kullanıcı adı : Maskelendi
    Şifre : ea811b9bcd
    20.05.2020 20:43
    48 saat içerisinde aynı kategoride destek kaydı açılmak istendiği için, bu kayıt açılmıştır
    20.05.2020 20:43
    Selam. Üç gündür verdiğiniz tüm talimatları eksiksiz uyguladım. 3 adet değişik modem bağlayıp denedim. İNTERNETE BAĞLANAMIYORUM. LÜTFEN ACİL İLGİLENİN. ARIZAYI GİDERİN.
    Telefon:Maskelendi
    Oim Ticket Konusu: PPP/Internet Işığı Yanmıyor
    20.05.2020 20:43
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    21.05.2020 09:26
    Merhaba Ben Suzan Ö Sistem üzerinden kontrollerimi sağladığım zaman hattınızda bir arıza görememekteyim ancak görmüş oldum kadarı ile modem kurulumunuzda bir yanlışlık söz konusu sisteme kayıtlı olan irtibat numaranıza doğru kullanıcı adınızı ve şifrenizi gönderiyorum modeminizi sıfırlayarak kurulum yaptığınız taktirde hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz .İyi günler dileriz
    Kullanıcı adı : Maskelendi
    Şifre : ea811b9bcd
    21.05.2020 09:33
    48 saat içerisinde aynı kategoride destek kaydı açılmak istendiği için, bu kayıt açılmıştır
    21.05.2020 09:33
    Sorunum düzelmedi . Gün içinde düzeltilmediği taktirde aboneliğimi iptal etmeyi düşünüyorum. İNTERNETE BAĞLANAMIYORUM.
    21.05.2020 09:34
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    21.05.2020 09:44
    Merhaba Ben Suzan Ö Sistem üzerinden kontrollerimi sağladığım zaman hattınızda bir arıza görememekteyim ancak görmüş oldum kadarı ile modem kurulumunuzda bir yanlışlık söz konusu sisteme kayıtlı olan irtibat numaranıza doğru kullanıcı adınızı ve şifrenizi gönderiyorum modeminizi sıfırlayarak kurulum yaptığınız taktirde hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz .İyi günler dileriz
    Kullanıcı adı : Maskelendi
    Şifre : ea811b9bcd
    21.05.2020 12:13
    48 saat içerisinde aynı kategoride destek kaydı açılmak istendiği için, bu kayıt açılmıştır
    21.05.2020 12:13
    3 Adet modem değiştirdim. Bina içerisindeki telefon kablosunu yeniledim. Modem kurulumunu yeniden yaptım. Verdiğiniz tüm talimatları eksiksiz uyguladım. İNTERNET BAĞLANTISI SAĞLAYAMIYORUM. GÜN İÇERİSİNDE SORUNUMU ÇÖZÜN. maskelendi NUMARALI TELEFONUM ÇALIŞIYOR. İNTERNET YOK.
    Telefon:Maskelendi
    Oim Ticket Konusu: PPP/Internet Işığı Yanmıyor
    21.05.2020 12:13
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    21.05.2020 12:23
    Merhaba Ben Suzan Ö Sistem üzerinden kontrollerimi sağladığım zaman hattınızda bir arıza görememekteyim ancak görmüş oldum kadarı ile modem kurulumunuzda bir yanlışlık söz konusu sisteme kayıtlı olan irtibat numaranıza doğru kullanıcı adınızı ve şifrenizi gönderiyorum modeminizi sıfırlayarak kurulum yaptığınız taktirde hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz .İyi günler dileriz
    Kullanıcı adı : Maskelendi
    Şifre : ea811b9bcd
    21.05.2020 13:33
    48 saat içerisinde aynı kategoride destek kaydı açılmak istendiği için, bu kayıt açılmıştır
    21.05.2020 13:33
    Merhaba,
    3 adet farklı modem ve 2 adet farklı Turk.net kullanıcısında modemleri test ettik, Kullanıcı ismi/ sifremizi copy/paste bile yaptığımız halde DSL ışı yanmasına rağmen Internet ışığı yanmamaktadır. Sizlerin bu vurdum duymaz ( 65 yaş üstü bir aboneniz ) tavırlarınız nedeniyle hattımızı Türktelekoma taşımaya karar verdik, Teşekkürler TURK.NET bunu metinin benzerini TWITTER üzerinden CEO'nuza da ileteceğim, VDSL talebi bulunduğumuz an itibari ile bu internettin gitmesi MODEM( cihazlarımız ) alakalı olmadığı TURK.NET Kaynaklı olduğunu tarafımıza teyit ettirmekte
    not: modemler ilave olarak Turk Telekom (ADSL / VDSL ) / superonline ADSL de denenmiş ve ilgili operatörlere ait ayarlar girildiği an hem DSL/İnternet ışıkları bağlantıları ilgili sürelerinde gerçekleşmiştir. iki tane aynı modem (VMG3312-B10B ) daha birtanesi 922015 nolu abonenizde kullanılmış ve yeni taşınılan adreste (922015 nakil talebi yapılmadığından ) kullanılamamıştır.
    not2: modem kurulumunda hata olduğunu belirtiyorsunuz ama net olarak hatayı ilettin...

    21.05.2020 13:33
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    21.05.2020 13:38
    Merhaba Ben Suzan Ö Sistem üzerinden kontrollerimi sağladığım zaman hattınızda bir arıza görememekteyim ancak görmüş oldum kadarı ile modem kurulumunuzda bir yanlışlık söz konusu sisteme kayıtlı olan irtibat numaranıza doğru kullanıcı adınızı ve şifrenizi gönderiyorum modeminizi sıfırlayarak kurulum yaptığınız taktirde hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz .İyi günler dileriz
    Kullanıcı adı : Maskelendi
    Şifre : ea811b9bcd
    21.05.2020 13:40
    48 saat içerisinde aynı kategoride destek kaydı açılmak istendiği için, bu kayıt açılmıştır
    21.05.2020 13:40
    Merhaba,
    dalga geçer gibi yanıt veriyorsunuz. sanırım buradan chat yapacağım sizlerle aboneliğim taşınana kadar
    21.05.2020 13:40
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    21.05.2020 13:59
    Merhaba Ben Suzan Ö Üzgünüm modem kurulum gerçekleştirmelisiniz Sistem üzerinden kontrollerimi sağladığım zaman hattınızda bir arıza görememekteyim ancak görmüş oldum kadarı ile modem kurulumunuzda bir yanlışlık söz konusu sisteme kayıtlı olan irtibat numaranıza doğru kullanıcı adınızı ve şifrenizi gönderiyorum modeminizi sıfırlayarak kurulum yaptığınız taktirde hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz .İyi günler dileriz
    Kullanıcı adı : Maskelendi
    Şifre : ea811b9bcd
    21.05.2020 14:09
    48 saat içerisinde aynı kategoride destek kaydı açılmak istendiği için, bu kayıt açılmıştır
    21.05.2020 14:09
    hattı taşıyoruz artık teşekküeler turk.net bir abone daha kaybettiniz..
    21.05.2020 14:09
    Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hat kaynaklı sorun olmadığını ancak modem kurulumunda sorun olabileceğini tespit ettik.https://turk.net/ilk-yardim/ sayfasına girerek modem kurulumu konusunda destek alabilirsiniz. İlettiğiniz sorunun detaylı kontrolünü teknik ekiplerimizde ayrıca yapacak ve sizi bilgilendirecekler.
    21.05.2020 16:52
    Merhaba Ben Suzan Ö Üzgünüm modem kurulum gerçekleştirmelisiniz Sistem üzerinden kontrollerimi sağladığım zaman hattınızda bir arıza görememekteyim ancak görmüş oldum kadarı ile modem kurulumunuzda bir yanlışlık söz konusu sisteme kayıtlı olan irtibat numaranıza doğru kullanıcı adınızı ve şifrenizi gönderiyorum modeminizi sıfırlayarak kurulum yaptığınız taktirde hizmetinizi sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz .İyi günler dileriz
    Kullanıcı adı : Maskelendi
    Şifre : ea811b9bcd
    Sorunum düzelmedi
    @TurkNetDestek




  • 1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!


    TÜRKİYE'NİN EN HIZLI, EN DÜŞÜK PING DEĞERLİ İNTERNETİ TURKNET

    1.5mb' e kadar yüksek hızda internet yalnızca 75.99TL . Sorununuzmu oldu destek kaydına yazın en kısa sürede yani 3ay bilemedin 1 yılda sorun çözme garantili iss sağlayıcınız Türknet. Üstelik müşteri hizmetleriyle sorunları çözemeyeceğiniz için boşa zaman harcamayın diye kaldırdık. Onun yerine otomatik cevap yazılan destek kayıtlarını oluşturduk. Aynı zamanda müşterilerimize ilgi ve memnuniyet uyandırmak için küçük yalanlar söylüyoruz. Örneğin sorununuzu 4 yasal iş günü içinde çözeceğiz deyip çözmüyoruz :) ve sizde ilk günki heyecanla arızanızın giderilmesini bekliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dogukan_Deniz -- 22 Mayıs 2020; 0:42:4 >




  • Fiyatlar çok ya
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.