Şimdi Ara

MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
3
Favori
5.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yayınlanan videolar 1.5 ayda yapıldı ve amacı, fuara yetişmesi için bir demo, ön sunumdu. Grafikleri vs oyununun hangi yapıda olduğunu gösteren bir demoydu. Final versiyonda, mekaniksel olarak yada oyunun genel yapısı hakkında nelerin eklendiği, nelerin ekleneceğini de yazdım,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CODE -RED- -- 7 Ağustos 2020; 16:8:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CODE -RED-

    Yayınlanan videolar 1.5 ayda yapıldı ve amacı, fuara yetişmesi için bir demo, ön sunumdu. Grafikleri vs oyununun hangi yapıda olduğunu gösteren bir demoydu. Final versiyonda, mekaniksel olarak yada oyunun genel yapısı hakkında nelerin eklendiği, nelerin ekleneceğini de yazdım,
    Videolara açıkçası bakmadım fazla, grafikler yeterli duruyordu. El feneri, kamera falan görünce gelişi güzel yazdım o yorumu. Bana kalırsa oyunda kendimizi savunabilmemiz gerekiyor, bu da el feneriyle olmamalı. Silah, tahta, demir çubuk gibi çevremizdeki objeleri kullanabilmeliyiz. Bir köyden bahsetmişsiniz, eğer köylülerden kaçmamız gerekirse diye el bombası, tabanca belki pompalı tüfek gibi şeylere ihtiyaç var açıkçası bana göre. Bunun dışında aklımda bir senaryo vardı eğer kendi oyunumu yaparsam bir gün diye. Senaryo için yardım, dilden kaynaklanacak sorunlarınız olursa paslaşabiliriz hocam. Umarım oyununuz özgün olur ve dünya tarafından beğenilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyunu ilk tasarlarken, mekanik olarak Outlasta oldukça benzer bir yol izlemeyi kararlaştırmıştım. Kendinizi NPC lere karşı hiçbir şekilde savunamadığınız, sürekli Kaçmaya ve saklanmaya dayalı bir yapı. Sonradan silah mekaniği eklendi fakat hala karar veremedim. Çünkü benim fikrim çoğu korku/hayatta kalma oyunlarında, (eski re serisi 7 hariç, evil within gibi) ilk 1 saatinizde o hayatta kalma korkusunu yaşıyorsunuz fakat oyunun ilerleyen saatlerinde korkudan aksiyona bir kayma oluyor, çünkü bu sürede oyuncu kendini savunabilmeyı öğreniyor ve oyundaki korku hissi nerdeyse yok oluyor. Bu dengeyi kurmak bence büyük bir ustalık gerektiren bir şey ve dediğim gibi büyük yapımcilar bile bazen bu dengeyi koruyamıyor. Benim tecrübem bu dengeyi kurmaya yetersiz gelebilir. Bu yüzden outlast tarzı bir yapıya karar vermiştim. Silah mekaniği testleri yapılıcak ve bir oynanış videosuda yayinlanabilir bununla ilgili (vuruş hissi vb) , gelen geri dönüşleri göre değişiklikler yapılabilir. Bu arada oyunun senaryo vb konularında fikir ve yardımlarınıza sonuna kadar açığım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CODE -RED- -- 8 Mayıs 2020; 21:41:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CODE -RED-

    Oyunu ilk tasarlarken, mekanik olarak Outlasta oldukça benzer bir yol izlemeyi kararlaştırmıştım. Kendinizi NPC lere karşı hiçbir şekilde savunamadığınız, sürekli Kaçmaya ve saklanmaya dayalı bir yapı. Sonradan silah mekaniği eklendi fakat hala karar veremedim. Çünkü benim fikrim çoğu korku/hayatta kalma oyunlarında, (eski re serisi 7 hariç, evil within gibi) ilk 1 saatinizde o hayatta kalma korkusunu yaşıyorsunuz fakat oyunun ilerleyen saatlerinde korkudan aksiyona bir kayma oluyor, çünkü bu sürede oyuncu kendini savunabilmeyı öğreniyor ve oyundaki korku hissi nerdeyse yok oluyor. Bu dengeyi kurmak bence büyük bir ustalık gerektiren bir şey ve dediğim gibi büyük yapımcilar bile bazen bu dengeyi koruyamıyor. Benim tecrübem bu dengeyi kurmaya yetersiz gelebilir. Bu yüzden outlast tarzı bir yapıya karar vermiştim. Silah mekaniği testleri yapılıcak ve bir oynanış videosuda yayinlanabilir bununla ilgili (vuruş hissi vb) , gelen geri dönüşleri göre değişiklikler yapılabilir. Bu arada oyunun senaryo vb konularında fikir ve yardımlarınıza sonuna kadar açığım :)
    Ben her türlü yardıma açığım hocam. Kolay gelsin size.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • Yeni Bölümden ilk Resimler 📸

    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Fragman Yayında

    Moonlight Reveal Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=4gsTuDIzPqo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CODE -RED- -- 11 Temmuz 2020; 17:30:48 >
  • Yeni Bölüm Tasarımları
    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/SMOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/SMOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/SMOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/SMOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CODE -RED- -- 15 Temmuz 2020; 5:59:4 >




  • Kolay gelsin.
  • Emek verip ter döktüğünüz işin karşılığını almanız umuduyla. Tek eleştirim hikaye seçimi ile alakalı. Yerli yapımların hikaye seçimlerinin de yerli, bu topraklardan, Türk kültüründen seçilmesi kültürümüzün tanıtımına bir katkı olur hem de Batı tandaslı kültürün bir tekrarı ve yeniden üretimine aracılık etmemiş oluruz diye değerlendiriyorum, yine de seçiminize saygı duyduğumu ifade etmek isterim. Kolay gelsin, başarılar diliyorum..
  • Abi isim moonlight mı? Daha özgün bir şeyler konabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • FORZAFATHER F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederiz
  • OPTİMİST kullanıcısına yanıt
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz.
    Geliştirme sürecine ilk başladığımızda, içinde tamamıyla yerli unsurları barındıran bir hikaye ve evren oluşturmak istedik fakat anlatmak istediğimiz hikayenin , bazı hassas konuları işlemesinden ve içerisinde bulunan ''kan, şiddet, yapılan göndermelerden'' dolayı, tamamıyla hayal ürünü olan ve ülkemizden bağımsız olan bir oyun oluşturmaya karar verdik. Ama tabi ki yerli ve bizden ufak detaylarda oyunda bulunacak.
  • BlokShot kullanıcısına yanıt
    ''MOONLIGHT'' isminini, Oyunun sahip olduğu hikayeyle doğrudan bir bağı olduğu için seçtik.
  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S

    Oyunun çıkış tarihini, 2021 yılına ertelemiş bulunmaktayız.
  • Takipteyim hocam başarılar diliyorum.
  • Teşekkür ederiz
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.