|
Buseferde milliyet gazetesinden haber MANEVİYAT AĞIR BASTI, AİLE DESTEĞİ YOK' Türkiye’den başka bir ülkeye gidenlerin manevi olarak da çok etkilendiklerini anlatan Öykü, “Herkes bunu göz ardı etse de sosyal medya sayesinde bize dönüş yapan insanların çoğunluğunun ülkelerine dönme sebebi maneviyat. Çünkü orada aile desteği yok. Bayramlar, özel günler hep eksik ve buruk geçiyor. Çok paran var, araban son model ama gittiğin yer bir anlam ifade etmiyor. Güzel yemekleri sadece eşin, sen ve çocuğun yiyorsun. Bayram geliyor, bir sürü harçlık verecek paran var ama verdiğin insanlar yabancı. 'Deprem korkun yok, rahatça uyurum' sanıyorsun ama ailen deprem bölgesinde dolayısıyla sen de uyuyamıyorsun. Kötü bir şey olsa en erken 11 saatte ülkendesin” diyerek yeni bir hayat durmak için gittikleri Kanada’dan dönme nedenlerini böyle sıraladı. Adamlar zekamizla dalga gecio sanki
Hayalleri Kanada'ydı, gerçekler 'Türkiye' dedi! '6 ayda ağlaya ağlaya geri döndük' https://www.milliyet.com.tr/pembenar/hayalleri-kanadaydi-gercekler-turkiye-dedi-6-ayda-aglaya-aglaya-geri-donduk-7361599< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şoray uzun yolda -- 10 Mayıs 2025; 12:49:43 > |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt







