Şimdi Ara

Türkiye, hızlı trenin en ucuz olduğu ülke konumunda (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
355
Cevap
1
Favori
6.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özellikle Eskişehir Ankara için bulunmaz nimet. Bu konuda gerçekten hükümeti tebrik etmek lazım (AKP'li değilim) Aynı hızlı treni Ankara- İstanbul içinde kullanmış bulunmaktayım. Eskişehire kadar ortalama 200-250km süratla stabil bir şekilde dur kalkları saymazsak gidiyor ama Eskişehirden sonra stabil hız 90-100km'lerde seyrediyor malesef. Bununda dönemeçler virajlar ve tünellerden kaynaklandığını düşünüyorum. Sonuçta adamların yapacak bir şeyi yok. Yol eğer fazla dönemeçliyse araba mantığı yavaşlayacak mecburen. Uçmuyor sonuçta. Keşke dahada geliştirilse'de Ankara-İstanbul arası gerçekten 2.5 3 saat gibi bir mesafe olsa. Fakat Ankara İstanbul için hiç mantıklı değil bu tren. Sonuçta 65-70 Liraya uçak bileti alınıyor.
  • en ucuz mu? olmaz öyle şey yahu,hemen zam yapılır merak etmeyin. madem en ucuzuz biraz daha para kazanalım derler.

  • Hızlı treni eleştirmek saçmalık hükumetin yaptığı en güzel işlerden biri ayrıca fiyatları da uygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apokhan

    Vay be. adamlar fransanın bir ucundan taaaa ingiltereye ve almanyanın bir ucuna gidebiliyor. bizdekine bakınca yemeğin içinden çıkan kıl gibi.

    Acaba normal tren hattımı yoksa hızlı tren hattımı döşemiş adamlar ülkeler arası. Eğer hızlı trense gerçekten muhteşem.
  • Hızlı değil de hızlandırılmış tren desek daha doğru. Bu arada AKP duble asfalt yol yerine duble demiryolu yapsa çok çok daha hayırlı bir iş başarmış olurdu. Burada ben bile "demiryolu yaptı" diye propaganda yapabilirdim. Şaka bir yana o derece seviyorum demiryolu ulaşımını. Şu Sirkeci-Halkalı banliyö hattı da bir tamamlanamadı gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gururlandırıcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kartal Göz

    Hızlı değil de hızlandırılmış tren desek daha doğru. Bu arada AKP duble asfalt yol yerine duble demiryolu yapsa çok çok daha hayırlı bir iş başarmış olurdu. Burada ben bile "demiryolu yaptı" diye propaganda yapabilirdim. Şaka bir yana o derece seviyorum demiryolu ulaşımını. Şu Sirkeci-Halkalı banliyö hattı da bir tamamlanamadı gitti.

    Tren çok iyi ya. Yük taşımanın maliyeti karayoluna göre üçte iki az, dışabağımlılığı azaltıyor.

    Manzara da iyi oluyor, sallanmıyor fazla, mide bulandırmıyor

    Duble yol yerine duble ray yapsalardı ben bile oy verirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lews Therin Telamon


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kartal Göz

    Hızlı değil de hızlandırılmış tren desek daha doğru. Bu arada AKP duble asfalt yol yerine duble demiryolu yapsa çok çok daha hayırlı bir iş başarmış olurdu. Burada ben bile "demiryolu yaptı" diye propaganda yapabilirdim. Şaka bir yana o derece seviyorum demiryolu ulaşımını. Şu Sirkeci-Halkalı banliyö hattı da bir tamamlanamadı gitti.

    Tren çok iyi ya. Yük taşımanın maliyeti karayoluna göre üçte iki az, dışabağımlılığı azaltıyor.

    Manzara da iyi oluyor, sallanmıyor fazla, mide bulandırmıyor

    Duble yol yerine duble ray yapsalardı ben bile oy verirdim

    Doğrudur. Doğru olmasa bile hiçbir karayolu yolculuğu tren yolculuğuyla mukayese edilemez. Tren yolculuğu ayrı bir zevktir. Böyle işleri desteklemek gerekir, herkesin yararına çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 14 Nisan 2016; 0:34:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joven

    quote:

    Orijinalden alıntı: banasana

    quote:

    Orijinalden alıntı: joven
    quote:

    Orijinalden alıntı: banasana
    quote:

    Orijinalden alıntı: jovenAk parti sayesinde hızlı treni gördük emeği geçenlerden Allah razı olsun
    Kardeşim bu trenler akp döneminden önce zaten çok azdı olanda çok pahalıydı ve trenleri tasarlayanda akp değil üretende taa 2008 yılında güneykoreli bi şirketle türkiyede fabrika kurularak yapıldı bu trenler çoğu mühendis işçi yabancı bu sadece tren konusundada değil geçen ulaştırma bakanı tünel açılışında o kahpeler görsünler fatihin oğulları sadece dağı delmedi denizin altındanda geçiyor falan diye yardırıyodu peki sana soruyorum kardeşim marmarayı akp yaptı daha doğrusu türkiye yaptı avrasya tünelini bizmi yaptık parası verildi o paralarda başka ülkelerden borçla alındı elin korelisine japonuna yaptırıldı yapan adamlar müslüman bile değil sen neyine konuşuyosun hala gözünüzü açın teknoloji geliştikçe tünel açma makineleri gelişti asfalt dökme makineleri gelişti ucuzladı 20 yıl önce yapılamayan şeyler şuan yapılabilmekte ama bu akp nin başarısı değil bu teknolojiyi geliştiren ülkelerin başarısı gözünüzü açın yalamayın
    elma armutu karıştırdınız ben hızlı treni ak parti icat etti demedim ben hızlı tren ülkemize ak parti hükümeti sayesinde projelendirilip ihaleyi konularak hizmetekondu dedim mesajım gayet anlaşılır lütfen yani
    Kardeş bende sana dedimki teknoloji gelişti hızlı trenler gelişti ucuzladı bizim ülkemizde satın aldı şu anda hdp chp mhp hangisi olsa getirebilirdi adamlar 15 yıldır başımızda bi zahmet bişeyler yapsınlar senin mantığın şu ülkemizde akıllı telefon üretimi başladı allah akpden razı olsun diyosun ama bundan önceki partilerin dönemlerinde zaten olmayan şeylerdi bu üretimi nasıl yapsınlar demem o ki bu gelişmeleri bir partiye yüklemeyin gözünüzü açın biraz
    ilk hızlı tren 1963 yılında hayata konmuş aradan geçen zaman içerisinde bunu ak parti görmüş iyikide görmüş diğerleri uyumuş görmek istememiş sizde hala hdppkk
    chp mhp vs..



    Peki 1963 te o trenin maliyeti neydi onuda söyle bunu şuna benzet sen bu gün bi bilgisayarcıya git bak 3000 tl lik bi pc 5 sene sonra aynı özelliklerdeki pc 500 tl anlatabildimmi derdimi hemde marifet satın almakta değil önce borçlarını kapatıp sonra kendin üretmekte böyle giderse borçlar kapatılamayacak düzeye gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • reiss35 R kullanıcısına yanıt
    Ankarada Sincan metrosu kaç yılda bitmiş ? Keçiören metrosu kaç yılda bitmemiş ? Ümitköy metrosu keza ?

    Bu da parayı umrede Hacda yiyen belediye mi ? Dinazor sevdalısı başkan mı ?
  • Gormeyeli memleket ne kadar da ucuzlamis hayret .bir biz farkedemedik nedense .asiri onyargili olabilirmiyim acaba diye soruyorum kendime.anlayacaginiz kafamda deli sorular.

    haberi yapan arkadasi azminden dolayi kutluyorum.diyeceksinizki niye.hemen cevaplayayim.ilim cinde de olsa gidip alacaksiniz yaklasimindan hareketle olsa gerek arkadasimiz avrupada bilet satisi yapan go euro firmasini bulmus sonra fiyat analizi tablosunu bulmus. aaa birde ne gorelim en ucuz biziz !!!sevinciyle kostura kostura haberi yapmis.ben sahsen dh editorleri ya cok para kazaniyor artik onlar icin turkiye gayet ucuz bir ulke .ya da gercekten ucuz bir ulkeysek aldigimiz maaslarda indirim talep ediyorum.cunku bedava yasayip bir de cok maas almak bize yakismaz.



    Son zamanlarda dh editoryal ekibi bunun gibi tuhaf haberleri arka arkaya yayinlamasi tartisilmasi gereken bir konu bence.daha dunyanin en ucuz 4.5 g haberine doyamamisken simdi de en ucuz hizli tren haberi kaymakli baklava oldu.bu yuzden kendilerine bir kac sorum olacak.

    1 -hizli tren ucuz yada pahali haberinin teknoloji sitesinde yayinlanmasinin mantikli bir sebebi var mi

    2-artik dh sitesinde akp genclik kollari bultenleri yayinlanacak mi

    3-bu gizli reklamlar daha ne kadar devam edecek.

    4-memleketteki en ucuz hiyar patlican domates haberlerini ne zaman yayinlayacaksiniz.saygilarimla





  • Turkcell in yeni reklam sarkisinin sozlerini siz degerli forum arkadaslarima sunuyorum. Ayrica eklemeler yaparak katkida bulunabilirsiniz.



    Reis'e saray'a bagliyiz biz

    Ensar' a kaimder' e bagliyiz biz

    Herkesin onune yatariz biz

    Turkcelle darlan hayata

    Hayatta olmaz turkcelle

  • Konya'da okuyorum Ankara'da yaşıyorum benim çok işime yarıyor otobüs'den hem daha uygun hemde çok daha hızlı...

    Otobüs:3,5-4 saat 27-30 tl arası,
    YHT:1,45 dk 25 tl...

  • etin kilosu? konu kilit
  • 70 lira ucuz mu lan

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gangsta5959

    etin kilosu? konu kilit

    Yahu et demisken bizdeki et fiyatlari ne alemde merak icindeyim.yoksa dunyanin en ucuz eti bizde mi.dh editorleri bir mujdeli haber de bu konuda verirseniz cok makbule gecer.sayenizde pahali ucuz olayini daha iyi anlar olduk.bu konudaki cabalariniz bir nobeli hakediyor.yakinda dh editorleri ropartajlari kabzimallarla seracilarla efendim kasaplarla manavlarla yapacak arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Uçak ve tren elbette farklı ulaşım tercihleri ,

    Ancak unutmamak lazım ki ! indirimler , insanların fobileri , havalimanı ve gar ' a ulaşım şekline bağlı olarak UÇAK / TREN bilet ücreti de farklılaşabiliyor.

    Emekli , öğretmen , öğrenci için belki de hem ana merkeze hemde tren e binmek ( bagaj ve yolculuk keyfi açısından hatta ) avantaj olabilir.

    15 yıl önce uçaklar zenginler içindi diye hatırlıyorum , şimdi VAN biletini 60/70 TL ye kış mevsiminde alanlar var erken rezervasyonla....:))))


    Engelliler , bebekler veya farklı ihtiyaçlara hitap etme şekli ile de tren ve uçak farklılıklar arz ediyor diye düşünüyorum. İki yöntemi de kullanmadığım için bunlar sadece şahsi düşüncelerim.

    saygılar.




  • Arkadaşlar bu haberi neye göre anlıyorsunuz bilmiyorum ama şu anda Türkiye'de işletimde olan trenin seyir hızı saatte 250 km değildir.

    Yeni yapılan ve hizmete girecek olan hatları bilmemekle birlikte İstanbul-Ankara hattının ortalama hızı saatte 120-130 km civarıdır.

    Yani bu liste resmi rakamlara göre yapılmış, lakin pratikte ABD'de olan hızlı tren hatlarının seyir hızı ortalamasının "şimdilik geçerli olan hat için" altındadır şu anda çalışmakta olan hat.

    Lakin yaygınlaşması son derece olumlu bir gelişme, köstek olmaya ya da küçük görmeye de gerek olduğunu düşünmüyorum.

    Sürat kısmı karışık özetle, bu açıdan ele aldığınızda, seyir hızının son derece düşük olduğunu, bununda zaman kaybı, yani hizmette kusur olduğunu değerlendirirseniz o zaman verilen hız hizmetine göre alınan ücret endeksi oldukça değişir.

    Şimdi açıkçası dümdüz ovalardan geçilmeyen ABD'de seyir hızı muhtemelen verilen rakamdan aşağıya düşmüyordur.

    istanbul-Eskişehir arası oldukça yavaş seyrediyor tren, ne kadarı mecburiyetten, ne kadarı yanlış seçimlerden bilmemekle birlikte durum budur.

    Lakin şu var. Bu son derece güzel ve cesur bir adımdır, her yola bir adımla başlanır ve sırf kötülemek adına kötülemenin de bir manası yok.

    Bir zahmet gelişmiş batı ülkeleri ile, Japonya ile aşık atamayalım henüz değil mi yani, herşey yavaş yavaş.

    İki türlü yanlış tutum içinde insanlar. Ya olduğundan çok daha fazla ve abartı olarak görüyorlar ve gösterme çabası içine giriyorlar yapılan olumlu işleri ya da yine sırf karalamak için yapılan güzel işler de sürekli kötüleniyor.

    Bu iki tutumda anlamsızdır ve bilimsellikten uzaktır. Ne abartalım, ne yerin dibine sokalım.

    Tek temennim bütün ülkenin en kısa zamanda bu modern toplu taşıma ile tanışmasıdır.

    Bu konuda atılan adımları hor görmenin de, abartıp ciddi ciddi gelişmiş Avrupa ülkelerinden ya da ABD'den daha üstün trenlere ve hatlara sahipmişiz gibi poz kesmenin de zerre faydası olmamakla birlikte, samimi de değildir.

    Partici, taraf tutmacı, kutuplaşmacı zihniyetimizi bırakmalıyız ki çok daha iyilerini yapabilelim ülke olarak.

    Uzay ajansımız kuruluyor, milli savunma sanayimiz gelişiyor, bunlar hep güzel adımlar, bunları da karalamayalım.

    Sadece yıkıcı eleştiri yapma çabasında olmanın kimseye faydası olmadığı gibi yapılan işleri olduğundan fazla göstermenin de kimseye faydası yok.

    Bir taraf sürekli böbürleniyor, diğer taraftan da hiç bir şeyi beğenmeme timi, onlar da her bir şeyi hor görüyor...

    Ortak nokta nedir peki?

    Böbürlenme ile hor görme yakın akrabadır arkadaşlar, aynı kusurdan beslenirler insan doğasında.

    Bir çatışmasak, kutuplaşmasak, bir konuda da mutabık kalsak fena olmaz mı?

    Altı üstü güzel işe güzel, güzel ama eksik işe, güzel ama eksik, yanlış işe de yanlış diyeceğiz neden illa muhteşem! ve berbat! olmak zorunda?


    Yerin dibine batsın diyenler de belli bir akımın peşinden gidenler, yerlere göklere koyamayanlar da aynı.

    O kadar hasta bir toplum olduk ki, kızı intihar eden baba, ben Özgecan'ın babası gibi mezhebi ( onu da yanlış biliyor, nesebtir o ) değilim diyor muhabirler soru sorduğunda.

    Yani düşünün ki iki baba, ikisinin de kızları sapıklara kurban gitmiş, bir tanesi diğeri ile sempati kuracağına ben onun babası kadar... diye yorum yapıyor.

    Bu derece kutuplaşma mı olur, insanlar ortak acılarda bile bağ kuramaz olmuş, aksine benim acım, benim ahlakım, benim neshebim der olmuş.

    Kimin ne olduğu da belli değil, bir Allah biliyor zaten.

    Bari şu sitede insanlar medeni davransınlar, sorumlu davransınlar.

    Ne kaybederiz ki?





  • güvensiz riskli... ondan ucuz... canını seven binmez... tarihtede kanıtları var... troller yalakalık yapar ancak...
  • teq_sevdam23 T kullanıcısına yanıt
    işletme hızı 100~130kmh güya 250kmh olacaktı... ilk yaptıklarında 150kmh ile kaza yaptı unuttunuz heralde... güvenilmez riskli... ölümcül... marmaray kazasını unutma... makasa hızlı giren makinist raydan çıkarttı... şansına duvava çarpıp devrilmeden durmuş...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.