Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TURKİYE GENELİ GUVENDER SİNAVİ (ANA KONU) 8-9 Mart 2013

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
1.025
Cevap
24
Favori
97.074
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TURKİYE GENELİ GUVENDER SİNAVİ (ANA KONU) 8-9 Mart 2013
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    10 Mesaj
    cevap anahtarı saat 14 . 00 de dediler ama sitesinde hiç bir şey yok hala :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    277 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RüzgarGülü1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: daedlus

    quote:

    Orijinalden alıntı: GANGNAM STYLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: daedlus

    5.grup ne oluyor beyler ?

    5b grubu

    hocam biyolojideki partanogenezli soruyu ne yaptın bira mayasımı partanegonezmi

    Bence bira mayası çakallık yapmışlar tomurcuklanma görülüyor fakat orada yazdığı 2ye bölünmeydi inş yanlış anlamamışımdır :D

    Aynen öyleydi arkadaşım...
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: deadpool2


    quote:

    Orijinalden alıntı: hipokratales

    quote:

    Orijinalden alıntı: unaloner

    quote:

    Orijinalden alıntı: deadpool2


    quote:

    Orijinalden alıntı: OneMoreChance

    quote:

    Orijinalden alıntı: deadpool2


    quote:

    Orijinalden alıntı: goktug262626

    Beyker su tavana bakma sorusunu hatirlayan bi pm atabilir mi naptiniz o soruyu?

    Hayal etme sorusu hocam, tam YGS'lik, önce 3 metre yükseklikli bir oda çiz, ortaya da 2 metrelik kuyu, yarıçapı bir m olan, sonra kuyunun en sağından bir dik yukarıya bir de kuyunun soluna doğru bir doğru çek, yukarıda 5m lik bir doğru çıkıyor, kuyunun etrafında böyle dolandığını düşünürsek 4m yarıçaplı bir daire çiziyor çünkü daireyi çizerken orta alanı hep görüyor
    Çizerseniz anlarsınız da isterseniz bir de görsel atayım

    eyvallah ben anladım. Ben çözerken tabanın orta noktasından sağa sola iki çizgi göndermiştim oluşan dairenin çapına benzerlikten 5 demiştim.

    Arkadaşlarım da hep öyle yapmış :) yakın diye de 9pi demişler :)

    valla ben 25pi dedim. souçta onun görebilceği alan bi daire çıkıyor yarıçapı 5 olan


    o sorunun cevabı kesin 16 olması lazım yanlış bulmuşsun

    Anlatım bozukluğu yaptın

    cevap 25 , neyin kafasını yaşıyorsun 16cı.
    cevap 25 arkadaşlar ,kaynak sağlam
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    367 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hipokratales

    quote:

    Orijinalden alıntı: unaloner

    quote:

    Orijinalden alıntı: deadpool2


    quote:

    Orijinalden alıntı: OneMoreChance

    quote:

    Orijinalden alıntı: deadpool2


    quote:

    Orijinalden alıntı: goktug262626

    Beyker su tavana bakma sorusunu hatirlayan bi pm atabilir mi naptiniz o soruyu?

    Hayal etme sorusu hocam, tam YGS'lik, önce 3 metre yükseklikli bir oda çiz, ortaya da 2 metrelik kuyu, yarıçapı bir m olan, sonra kuyunun en sağından bir dik yukarıya bir de kuyunun soluna doğru bir doğru çek, yukarıda 5m lik bir doğru çıkıyor, kuyunun etrafında böyle dolandığını düşünürsek 4m yarıçaplı bir daire çiziyor çünkü daireyi çizerken orta alanı hep görüyor
    Çizerseniz anlarsınız da isterseniz bir de görsel atayım

    eyvallah ben anladım. Ben çözerken tabanın orta noktasından sağa sola iki çizgi göndermiştim oluşan dairenin çapına benzerlikten 5 demiştim.

    Arkadaşlarım da hep öyle yapmış :) yakın diye de 9pi demişler :)

    valla ben 25pi dedim. souçta onun görebilceği alan bi daire çıkıyor yarıçapı 5 olan


    o sorunun cevabı kesin 16 olması lazım yanlış bulmuşsun

    o sorunun cevabı 16 dır.Arkadaslarima da 2-3 kere çözdüm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    19 Mesaj
    ya ben onu yanlış mı yaptım şimdi 20 mi mi osoru?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1517 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloudmark

    quote:

    Orijinalden alıntı: daedlus

    quote:

    Orijinalden alıntı: GANGNAM STYLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: daedlus

    5.grup ne oluyor beyler ?

    5b grubu

    hocam biyolojideki partanogenezli soruyu ne yaptın bira mayasımı partanegonezmi

    partenogenez dedim ben, bira mayalarında tomurcuklanma var diye biliyorum..

    orada ikiye bölünme diyordu ve partenogenezin tanımıydı direkt verdiği örnek

    tr geneli sınavlarda iyi bi seri yakalamıştım dağıttı bu sınav
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    565 Mesaj
    yarısı güven-der denemesi için kayıt olmuş foruma :D
    |
    |
    _____________________________
    Arif Işık; her türlü halı, kilim turistik gezi.
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gsli burik

    quote:

    Orijinalden alıntı: MyRock!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloudmark

    quote:

    Orijinalden alıntı: MyRock!


    quote:

    Orijinalden alıntı: huzurluksuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: daedlus

    matematiğin ygs ile hiç bir alakası yok, hele benim gibi kendinizi veremiyorsanız bütün sınavı matematikle geçirebilrsiniz.vasat bir sınavdı.mesala fizikte cismin yoğunuğunu gereksiz fyere vermesi filan çok saçmaydı.

    yoğunluğu vermese nasıl bulacaksın kardeşim kabın kütlesini? dikkat edersen kap ve suyun toplam hacmi 1000 cm3 demiş.yani öyle 1020-1000=20 değil o soru

    yok artik ya yogunluk gereksiz demis

    o sorunun cevabi 30 olmasi lazim

    Gülüyorsunuz falan da ben hala anlayamdım soruyu

    biri anlatsın bari

    o soruda mantik kurucan. suyun hacmine 990 cm desen kutle de 990 oluyor ve kabin kutlesine 30, hacmine 10 cm kaliyor oranlarsan yogunluk 3 cikiyor.

    Öyle saçma şey mi olur hocam. Ben suyun hacmine 980 dedim o zaman ne olacak ?

    Sorunun anlatımı: Kapların hacmi içine konulan sıvıya göre belirlenir bu sebepten suyun hacmi 1000 cm3 . Suyun yoğunluğuda 1 olduğu için 1000 gr ediyor. Toplam ağırlık 1020 gram olduğu için de kabın ağırlığı 20 gramdır. kabın öz kütlesi yanıltmaca.

    Güzel düşmüşsün hocam

    Vkap+Vsu=1000

    Gkap+Gsu=1020

    ise Vsu=Gsu olduğundan taraf tarafa işlem yaparsan Gkap-Vkap=20 bulursun

    Gkap=3.Vkap(özkütlesi) ise 3Vkap-Vkap=2Vkap=20 ise kabın hacmi=10. Kabın özkütlesi de 3 olduğu için Gkap=30

    çakal bir soruydu.

    edit:vsu=gsu yazcaktım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sıfıradam -- 9 Mart 2013; 14:19:05 >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    olasılık sorusunun cevabı neydi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2157 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gsli burik

    quote:

    Orijinalden alıntı: RüzgarGülü1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: daedlus

    quote:

    Orijinalden alıntı: GANGNAM STYLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: daedlus

    5.grup ne oluyor beyler ?

    5b grubu

    hocam biyolojideki partanogenezli soruyu ne yaptın bira mayasımı partanegonezmi

    Bence bira mayası çakallık yapmışlar tomurcuklanma görülüyor fakat orada yazdığı 2ye bölünmeydi inş yanlış anlamamışımdır :D

    Aynen öyleydi arkadaşım...

    kaldırma kuvveti sorusu D idi suyun özkütlesine 12 diyince çıkıyor du
    |
    |




  • Yüzbaşı
    532 Mesaj
    Nerede bu cevap anahtarı yahu?
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 | Graphite Black
  • Çavuş
    78 Mesaj
    cevap anahtarı varmı
    |
    |
    _____________________________
    az koşar etkili oynar
  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    Olasılık sorusunu ne yaptınız ben 12/125 yaptım.
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Dinde hem mal hem bedenen yapılan ibadetler hangileriydi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bir kadına asla "Sus." demeyin . "Dudaklarını kapatınca çok tatlı oluyorsun." deyin.
  • Er
    4 Mesaj
    aynen pili soru 16
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj
    Yaş Sorusunu ne yaptınız arkadaslar ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    374 Mesaj
    matematikte basamak sorusunu kaç buldunuz?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: udogan29

    Dinde hem mal hem bedenen yapılan ibadetler hangileriydi?

    hac ve kurban
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    888 Mesaj
    bu sınavdan sonra acaba ygsde kaç tane yiğit harcanacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lee12 -- 9 Mart 2013; 14:25:36 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1181 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: udogan29

    Dinde hem mal hem bedenen yapılan ibadetler hangileriydi?

    Yalnız Hacca gitmek
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Masal
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.