Şimdi Ara

Türkiye'de üretilecek Hyundai Ioniq 3'ün kokpitinden yeni görüntüler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türkiye'de üretilecek Hyundai Ioniq 3'ün kokpitinden yeni görüntüler
    Hyundai’nin yeni elektrikli atağı yavaş yavaş şekilleniyor. 2026 yılından itibaren Türkiye'de üretilmesi planlanan yeni Ioniq 3, kamuflajlı şekilde casus kameralara yakalandı. Görsellerde Ioniq 3'ün kokpit yerleşiminin mevcut modellerden farklı olduğu göze çarpıyor.



    Ioniq 3, Hyundai’nin eylül ayında Münih Otomobil Fuarı’nda tanıttığı Three konseptinin üretim versiyonu. Model, markanın elektrikli ailesinde Ioniq 5 ve Ioniq 6’nın altında konumlanacak ve biraz daha kompakt, daha sade bir alternatif sunacak.



    Büyük kardeşlerinde yer alan 800 voltluk E-GMP platformunun yerine, Ioniq 3’te bu mimarinin 400 voltluk basitleştirilmiş bir versiyonu kullanılacak. Bu da daha yavaş şarj süreleri ve küçük motor seçenekleri anlamına geliyor ancak karşılığında çok daha uygun fiyatlı bir giriş noktası sunacak.



     



    Yeni nesil Pleos Connect Sistemi



    Türkiye'de üretilecek Hyundai Ioniq 3'ün kokpitinden yeni görüntüler
    Ioniq 3’ün iç mekanı, Hyundai’nin diğer elektrikli modellerinden oldukça farklı. Ioniq 5 ve Ioniq 6’daki birleşik ekran düzeni yerine bu kez ön camın altına konumlandırılmış ince dijital gösterge paneli ve konsolun üzerine yerleştirilmiş büyük bir tablet ekran tercih edilmiş.



    Bu yeni ekran, Hyundai’nin 2026’da piyasaya süreceği Pleos Connect bilgi-eğlence sistemiyle çalışıyor. Android Automotive OS tabanlı olan sistem, akıllı telefon benzeri bir arayüz ve kişiselleştirilebilir menüler sunuyor.



    Türkiye'de üretilecek Hyundai Ioniq 3'ün kokpitinden yeni görüntüler
    Ayrıca kullanıcılar, Pleos ID adlı bulut tabanlı profil sistemi sayesinde kişisel ayarlarını herhangi bir Pleos destekli araçta oturum açarak anında yükleyebilecek. Sistemin merkezinde yer alan Gleo AI adlı yapay zekâ asistanı ise sesli komutlarla navigasyon, medya ve araç ayarlarını yönetebiliyor.



    Ayrıca Bkz.Renault Duster, yeni yerli üretim motorlarla yola çıkıyor



    Konseptte yer alan hareketli dijital modüller üretim versiyonunda bulunmuyor. Öte yandan Hyundai, sürüş güvenliği ve pratik kullanım için fiziksel düğme ve çevirmeli kontrol tuşlarını eklemeyi ihmal etmemiş. Bu da teknolojiyle ergonomi arasında başarılı bir denge sunuyor.




    Kaynak:https://www.carscoops.com/2025/11/hyundai-ioniq-3-small-ev-tests-interior-pleos-connect/







  • Heeeyoooo. Yaşasın. Yüz binde birimiz alabileceğiz.

  • eC3 gibi araçlar 160 yapsa alınır da 130 çok düşük. Bu model 160kmh yapıp 450km menzil sunarsa 1.3m ye çok satabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Atatürk.
  • Çok güzel duruyor. Umarım makuk bir fiyattan satışa çıkar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • çirkin birşey geliyor gibi, arka görüş sıfıra yakın...

    _____________________________
  • Segment olarak Kona ile Inster arasında olması hedefleniyor açıklaması vardı. Fiyat olarak da bugünkü kurlar ile 1800000TL olursa alınabilir bir araç olur. Önümüzdeki sene bu zamanlar piyasaya çıktığında anlayacağız.

    _____________________________
  • Enteresan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.