Şimdi Ara

“Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
0
Favori
3.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yurt dışın da suv aile aracı Türkiye de malesef zenginlik göstergesi Range Rover a biniyorum bir de “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Hocam octavia c hb degil evet.😄.Hb gorunumlu sedan diye geçiyor.ozaman esek kadar superb de hb diyebiliriz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kaymak asfaltlı Alman otobanında tek başıma atıyorum her gün 100-200 km yol yapacak olsam, sedan bir BMW alırdım muhtemelen.


    Arabada 3 veya 3+ kişi olacaksam, veya bagajı sık kullanacaksam mobilyaydı, alışverişti vs. veya tatile bozuk yollara vs. gideceksem veya yaşadığım yerde yollar pek de bakımlı değilse veya yollar afedersin şey gibiyse veya bisikletti, kayak/board takımlarıydı; alet-ekipman, tripod, çantalar çeşitli hobi malzemeleriydi gibi gibi (...) yeterli hacimde bir SUV alırdım. geniş iç hacim, geniş bagaj ve de yüksek bagaj zemini rahat oluyor. Arkada oturanlar için de yüksek tavan ve yüksekte seyir daha konforlu oluyor. “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” 


    İhtiyaçlar önemli.


    Dünyada pazar SUV' lere kaydı. Demek ki ihtiyaçlar bu yönde. Bizde de trend takip ediyor demek artık. Ucuz crossover-suv seçenekleri geriden geldiği için "yükseklerin" satışlar sedan ve hb'leri yeni geçiyor tabi. Filolar olmasa, fark daha da açılırdı. Gayet normal.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 24 Mayıs 2022; 20:38:12 >




  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    o tarz arabalara liftback deniyor daha çok ama esasında hb temeline dayanıyor.

  • Kalsiyum 17 kullanıcısına yanıt
    Arkada oturanlar demişsiniz

    1000 km
    C ve GLB
    Hangi aracın arka koltuğunda oturan yolun sonunda daha rahat iner

    Denemek gerek
    2 aracın arka koltuk oturma pozisyonlarına bakmak gerek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gerek sektör özelinde gerekse genelde bir terminolojik hata yapılıyor. SUV diye tabir edilen araçların çoğu SUV değil, "crossover" yani CUV (Crossover Utility Vehicle). Sektör temsilcileri araç satışlarını gösterdikleri tablolarda SUV'u ayrı CUV'u ayrı gösterseler bu sorun olmazdı. B/C/D segmentinde mevcut sedan veya HB otomobillerin altı yükseltilmiş halleri CUV (crossover) olarak tanımlanmalıdır. SUV'un temel tanımlayıcı unsurlarından birisi "truck" yani kamyonet şasesi üzerine bina edilmiş veya kendine ait şasesi olmasıdır. SUV ve CUV arasında temel farklardan biri budur. Bir diğer farkı ise CUV tasarımı "unibody" tabir edilen şase+gövde entegrasyonu üzerineyken SUV tasarımında genellikle ray şase üzerine gövde/karoser bindirme kullanılır.


    Bu bağlamda, SUV diye isimlendirilen otomobillerin çoğu SUV değil CUV'dur. Sektördeki firmaların ve çatı örgütlerinin bu ayrıma önem vermesi gerekir.


    Toyota Kanada bile kendi web sayfasında farkı gayet güzelce anlatmış:


    Crossover vs SUV: Everything You Need to Know (toyota.ca)





  • werneke W kullanıcısına yanıt

    c - glb' de arkada hangisi rahattır, ezbere konuşmayayım, segmentleri de farklı modeller çünkü. glb ile 10 dk'lık bir deneyimim oldu. arkasına açıkçası pek bakamamıştım.


    c ile glc kıyaslamak daha doğru segment açısından. c-glc' de glc daha rahat ettirir, tartışmasız diye düşünüyorum.


    fiyatlar c-glb kıyasına itiyor derseniz, haklısınız. o zaman diğer etmenlerle birlikte bakılır. ihtiyaç ne yönde, bagaj glb' de daha büyük, içeride ve bagajda yükseklik avantajı var, ek konfor sağlıyor mu, (alet-edevat-alışveriş vs.) ... yüksek sürüş ve yerden yükseklik tercih sebebi mi, daha az eğilerek girip çıkmak diğer yolcular için önemli mi vs. vs. bir liste yapıp artıları eksileri yazıp, olmazsa olmazları yazardım. öyle karar verirdim. “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” 


    dediğim gibi ihtiyaçlar bu yüzden önemli, ihtiyaçlar herkes için farklı.





  • “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!”





    Cadillac 2022 ESCALADE gerçek SUV ama ülkemizde satılması zor.

  • SUV’lar, c/d sınıfı sedan/liftback hatta station wagon kasaya sahip araçlara kıyasla bana çok kaba görünüyor. Araba gibi gelmiyor, ki zaten yukarıda da kamyonet şasisi üzerine inşa edildiği vurgulanmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 4 Haziran 2022; 18:59:35 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.