Şimdi Ara

“Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
0
Favori
3.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle katılmıyorum

    premium almıyorsan eğer

    sedan ağır çaresizlik

    bir kere bagajı çok daha kullanışlı sedana göre

    suv candır gerisi heyecan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unknownartist kullanıcısına yanıt

    Golf ve sürüş dinamiği ahahahahhahahahahajajajajajajajajajjaja

    dünyanın en düz arabası ya


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Bi dizel bitti tayfa bi de sedan bitti tayfa insanları çok yoruyor.
    Gerçek suvların sıfırları 4milyon tlden aşağı değil xc90, land rover,G wagon,GLE,x5.Bunlardan birini 0 alıp binemiyorsanız kusura bakmayın da siz de çaresizlikten station ya da suvcuk biniyorsunuz.
    Araba kullanmayı gösteriş sanmayanlar en iyi suvun bile virajda tutuş farkını bilir.Marka bağımsız, fizik bu ;yükseldikçe ağırlık merkezi yukarı kayar merkezkaçtan savrulursunuz.
    Biraz para görmüş cahillerde gelip burda sizin gibi çaresizlik falan yazıyor .
    Gerçi siz arabayı gösteriş sananlardansınız profilinize araba koymuşsunuz 😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • healthbreaker h kullanıcısına yanıt

    Allah’a çok şükür kimseye bir görgüsüzlük yapmadık

    görende viraj kasıyor sanacak

    aynen kardeşim

    50.000 km 3008

    30.000 km c5 aircross kullandım

    en ufak bir yol tutmama sorunu yaşamadım

    oldukça da güzel yol tutuşa sahipler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Bundan gerçek SUV için değil de diğer çakma SUV lara gönderme yaptığınızı varsayıyorum.

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    SUV’un tek avantajı kendisinden daha alçakta, daha hafif ve küçük araçlar ile karşılıklı çarpışmalarda daha iyi koruma sağlaması.


    https://forum.donanimhaber.com/arac-buyuklugu-agirligi-ve-yuksekliginin-guvenligine-etkisi-iihs-euro-ncap--149099109#149099109



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 22 Mayıs 2022; 14:40:37 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gerçek suv, çakma suv tanımları bir yana yukarıdaki listede suv diye nitelenen araçlardan birine sahibim.


    Araç alırken


    az yaksın

    pikniğe ya da köye gittiğimde altı yere değmesin

    koltukları yatırınca büyük bir bagajı olsun


    diye araç aramaya başladım. Benim ihtiyaçlarım bunlardı. Yukarıda bu tür araç sahiplerine hakaret eden arkadaşlara soruyorum. Ne almalıydım?


    Altı yüksek şartı olmasaydı, mpv alırdım ya da d segmentten devam ederdim.


    Herkes eleştiriyor ama kendine göre doğrularla eleştiriyor. Ha bu arada suv mu aldın diyenlere altı yüksek otomobil aldım diyorum. Ne aldığımızı da biliyoruz yani. Öyle hemen off-road yapalım, viraj kasalım derdinde değiliz.

  • Savunmadım Çıkar Göster kullanıcısına yanıt

    Çamurlukları az daha geniş olsa bunu da SUV sayabilirler. C4 alıp SUV yazanları görünce bu da olur “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” 

  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    kimin ihtiyacı var ki gerçek SUV a ? “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” 


    Şehir içindeki kasislerden rahat geçsin yeter. Civicle her kasiste gırrrçççç sesi duymaktan bin kat iyidir.

    Ayrıca Yüksek Güvenlik, viraj ve fren kabiliyeti de çoğu sedandan üstün.


    “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!”




  • Aynı durum tüm dünya için aynı. Bu sorunun tek çözümü sedanların bagaj kapağının hatchback gibi arka camla açılıp genişletilmesi ki birçok marka buna doğru yöneldi.

  • Dünyada SUV araçlara yönelim var. Youtube dan test drive videoları izleyin. SUV arabaları izledikten sonra normal sedan veya hb videoları izlediğinizde anlıyorsunuz aradaki farkı. Yüksekten gitmek çok daha keyifli ve görüş açısı daha iyi oluyor özellikle sıkışık trafiklerde.

  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Tabiki en ufak tutmama sorunu yaşamayacaksın
    Ben daha kullandığım arabada esp müdahalesi denk gelmedim

    Anlayabilmen için 308 ile limitlerde yan yana girersin
    Bitirip bitiremediğinde suv ve binek araç farkını anlarsın

    İyi yol tutuşu olan bir C ve D sınıfı binek araç demedim dikkat edersen
    Aynı üreticinin C sınıfı aracını söylüyorum

    Ben sorun yaşamadım demek hiç bir şey ifade etmez
    Toros kullanıp sorun yaşamayan da bir çok insan var neticede

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    tamam...“Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!” 

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    öyle dediğin gibi olmuyor işte

    bagaj kapağı tam açılan araba iyidir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke w kullanıcısına yanıt

    Ya kardeşim neden limitlerini zorlayayım ?

    hayırdır ya ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • “Türkiye'de SUV Satışları, Sedan Satışlarını Ezdi!”
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Yağ kardeş
    Sen demedin mi yetiyor
    Ne manayla söylüyorsun bunu
    İyi diye
    Ben de sana sana göre iyi olduğunu anlatmaya çalışıyorum
    Ama sen anlamazsın

    Aynı üreticinin C suv aracı C Hb kadar yol tutamaz
    Hatta kalitesi bile tartışılır

    Konu da tartışma suv ile alakalı
    Sen ne yazıyorsun
    Sonra ya kardeşim bilmemne

    Hayırdır diyor bide

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.