Şimdi Ara

TÜRKİYE'DE İLK! Çarpışma Testi! CONNECT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
9.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çarpışma testi Amerika'ya gönderilen, uzun şasi Connect'lerle Amerika'da yapılmış. Sonuçlar tam anlamıyla harika. Özellikle linkini vereceğim videoları incelediğinizde Connect'lerin ne kadar sağlam ve taş gibi olduğunu yakından göreceksiniz.

    Aşağıda fotoğraflar ve test sonuçları ile ilgili fotoğrafları görüyorsunuz. Videoları ise, önce bilgisayarınıza indirin, sonra izleyin.

    Önden çarpma videosu burada

    Yandan çarpma videosu burada

    Çarpışma testinin tüm bilgileri de burada

    Son link çıkmayabilir, çıkan yerde "SEARCH" bölümünde Transit Connect yazarak aratın, gelen sayfada da yine Transit Connect'i bulduğunuzda sayfa gelecektir

    Türkiye'de ilk defa dh da yayınlanmıştır.Connectin ilk resmi çarpışma testidir.
    Araştırma : LUKUNKU ya aittir.

    ---> http://forum.donanimhaber.com/m_31018126/mpage_1/key_/tm.htm <----

     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT


     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT


     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT


     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT


     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT


     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GT_500 -- 24 Ekim 2009; 13:03:04 >







  • Bugüne kadar "neden Connect'in çarpışma testi yok" deniyordu ya hani, acaba Ford, aracına bu kadar çok güvendiği için miydi ki?

    Gerçekten taş gibi araç, önden çarpışmada lastikler ve ön kapı zarar görmüyor, yandan çarpışmada da yan direk sapasağlam durduğu gibi, hiç bir cam da patlamıyor.

    Mesajı ilk yayınladığım yer burada
  • Ama bu yüzden kaç insan ekmek yiyor.İhracat yapıyoruz yien Türkiye kazanıyo.Ha biz kendi aracımızı yapsak da ihraç etsek olmazmıydı:? Süper olurdu.
  • Niye Amerikaya gidenlere test yapılıyor.
    Allah Göstermesin ya 2015 de Amerikaya gönderilmeye başlansaydı ne olacaktı.


    Test falan değilde..
    Forda ürün veren bir şirkette 2 yıldır çalışıyorum.
    T.C. de yan sanayisini , kendisine çalışan küçük , orta ve büyük işletmeleri , firmaları
    Kelimenin tam anlamı ile sömüren iliğini kurutan bir firma olduğunu biliyorum.

    Önce firmayı yatırım yapmaya zorlar , üretiminin %70 lerini Froda yapan küçük , orta ve büyük işletmeler göbekten bir bağlandımıydı.
    Buyur cenaze namazına.

    Alacağı hizmetin , ürünün , bedelini kendisi belirleyen nadide firmalardandır Ford Türkiye.

    Liseli gençlerin Popçulara , Sanatçılara duyduğu hayranlığı
    Markalara , Özel şirketlere duyanlara Kocaman bir alkış.

    Kendim çalarıııım , Kendim oynarım




  • amerikaya araba sattık diye övünüyoruz ama sattığımız araba gene amerikalının sermayesiyle amerikalının teknolojisiyle üretiliyor."BİZİM" diye övündüğümüz aracın tek "TÜRK" özelliği , aracın üstündeki türk işçiliği.işçilik dediysem aklınıza el sanatları falan gelmesin bilidiğiniz montaj yani robotu programlayınca o da yapıyor.yani türk arabası türk üretimi diye övündüğümüz aracı türk yapan tek şey aracın üstündeki türk hammallığı.
  • Yanlış bi bilgiyi düzeltmek lazım connect'lerin çarpışma teski ilkez yapılmadıki...
    Sadece türkiyede yapılan testler bizimle paylaşılmadı(sadece 1 tane resime ulaşabildik oda test'ten sonra çekilmişti)...

    Amerikada yapılan testlerin resimleri videoları ve bilgileri paylaşıldıgı için(ilkez) o nedenle türkiyede ilk dedi arkadaş...
  • Bu arada bu konu bilmeyenler connect'in test sonuşlarını ögrensiz diye acılmadı?

    Ama nedense şuana kadar test sonuçlarından başka herşey konuşuldu
  • Ford connect teamda yaptığım yorumu aynen burayada aktarıyorum .

    Herkesçe Connect' in sağlamlığı bilinir ama ben bu kadar sağlam olacağını tahmin etmezdim .. önden çarpmada aracın ön camı patlamadı bu benim için cok onemli bir şey .. araç muadili araçlar gibi vurmanın etkisi ile arkası abartı bir şekilde havaya kalkmadı , buda aracın kalıbını belli ediyor.. onden carpısma esnasında aracın şasesinde gözle görülen bir oynama yok bu çok iyi bir avantaj ama onden carpma esnasında stepne yerinden fırlıyor araca bir dezavantajı yok ama o trafikte olan bir olay olsa arkadan gelene tehlike yaratabilecek birşey .. acaba gerçekten stepne o kadar kolaymı cıkıyor yoksa test aracındamı boyle bir aksaklık çıktı onu bilemeyeceğim .

    Yandan carpmaya bakarsak aracın direklerinde hiçbir oynama yok .. kapı o kadar içe girmiyor .. ayrıca yandan vurmada aşırı bir darbe olmasına ragmen camlar patlamıyor ...


    kısacası arabama bir daha bağlandım . 2011-2012 de yeni kasayı almayı umuyorum . 3 cü connect ide eskitmeyi düşünüyorum




    bütün araçların testleri-yorumları-resimlerine birşey olmadı da sadece bumu dert oldu ben bunu anlayamadım . kimse türklerin aracı türkler yaptı diye atlamadıki




  • Safercar.Gov'un yaptığı test euroncap yada iihs'nin yaptığı testlerden biraz farklı şöyleki euroncap ve diğer firmalar ön çarpışma testlerini aracın tam ortasından yaparken safercar'ın yaptığı test full frontal test diye geçiyor yani araç video'da görüldüğü üzere ortasından değil tam kafa kafaya çarpıştırılıyor.Aracın Zıplamamasının yada ön camında az hasarın oluşmasında testin bu şekilde yapılması etkili aslında euroncap gibi ön çarpışma testi yaparlarsa daha iyi olur çünkü oluşan kazaların %67si o şekilde oluyormuş.Direklerden hasar almasıda çok zor zaten bu şekilde yapılan çarpışma testinde.Yinede connect iyi duruyor.
  • Sağlam arabaymış!
  • Connectin sağlamlığından kimsenin şüphesi yok ama bu test Euro Ncap standartlarında yapılsa bu kadar az hasarla kurtulamaz diye düşünüyorum.
  •  TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT

     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT

    tamam sağlamdır taş gibidir ama yukarıdaki 2 foto arasında da dağlar kadar fark var.birinde aracın ön kısmının %100ü çarpıyor,birinde de %40ı çarpıyor
    az deforme olması buradan kaynaklanıyor.ama dediğim gibi,connect sağlam değildir demiyorum.




  • aynı araba aynı hız aynı duvar
  • Gerçek referans test euroncap tır. Ama çok sağlam oluduğu zaten belli. Köşeli hatlar, kalın direkler, ağır gövde ve alaman teknolojisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakcora

    Gerçek referans test euroncap tır. Ama çok sağlam oluduğu zaten belli. Köşeli hatlar, kalın direkler, ağır gövde ve alaman teknolojisi.


    alman teknolojisi?

    97 yılında kurulmuş bir enstitünün, 50 yıllık geçmişi olandan daha deneyimli olacağını sanmıyorum.
  • Konuyu lütfen aranızda atışma,tartışmaya dönüştürmeyelim. Burada Connectin çarpışma testi anlatılıyor, başka yönlere zorla çekerek tartışma,atışma başlatmayalım. Gerginlik olmasın lütfen...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Bunları Yapmak Ne Zevkli Oluyordur...Acayip Stress Atılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    aynı araba aynı hız aynı duvar

    arkadaşlar doğru söylüyor darbe emili çok daha farklı oluyor....

    euroncap bu şekilde çarpıyor

     TÜRKİYE'DE İLK!   Çarpışma Testi! CONNECT
  • Ben de yaşadığım kazalardan çok sağlam olduğunu biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tdcinin gücü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.