Şimdi Ara

Türkiye'de Doğduğum Güne Lanet Olsun.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
363
Cevap
6
Favori
43.948
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Türkiye'de Doğduğum Güne Lanet Olsun.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2443 Mesaj
    Bu konu sahibinde hep bi eziklik hep bi zırlama hep bi ağlama var. Kardeşim kalk didin çalış bir şeyler yap o zaman ulan bi insan her açtığı konuda ağlar mı ya?
    |
    |
    _____________________________
    366. gün ve yine bir karınca misali.
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    quote:

    bizim mallar burada kalmış

    güldürdün panpa
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    107 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SAY10

    dostum yalnız sen değilsin bunları yaşayan. benim montumun arkası delik deşik olmuş. soranlara sırtımdan çok vurdular diyorum.

    kaç kıştır bot giyemiyorum mesela. şantiyede çalışırken iş ayakakbısı ile idare ediyordum.

    strese sokma kendini. gitmek istiyorsan hedefini ona göre ayarla yurtdışında yaşa. gitmek istemiyorsan burada kaliteli yaşamanın çaresine bak. hiç birşey yapamıyorsan stres yapma. sağlığını bozma.
    Konuyu açan arkadaşa katılmakla beraber verebileceğim en büyük öneri sizinkinden fazla olamaz o yüzden konuyu açan arkadaş bu sözleri ciddiye alması gerekir kanaatimce



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    418 Mesaj

    Türkiye cumhuriyetinin sucu, tüm devlet mekanizmasının tek elden yönetilmesi, herkesin baştaki zalime köpek olması.. Halk dahil. Aç kalayımda, insanlar olsun de, anamın üstünde görsem beline kuvvet diyenlerin olduğu ülkede suçlu çoktur.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    YeşilOk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    ya arkadaş size bir türlü anlatamadık ,zengin ülkede doğmak değil ,zengin doğmak yada kendin bir şeyler yapıp zengin olmaktır önemli olan :)
    bu ülkede binlerce çok zengin insan var ,onlardan birisi olsaydın süper lüks yaşayacaktın ,üstelik bizim gibi ülkelerde zengin olmak çok daha iyidir
    başka ülkelerde çözemediğin bazı sorunları dahi çözerdin

    ben şahsen batı ülkelerinde zengin olmaktansa ,doğu ülkelerinde olmak isterdim :)

    gerçi hiçbir zaman zengin olmak istemedim ya neyse
    |
    |
    _____________________________
    kendi isteğimle uzaklaştım
  • Yarbay
    2781 Mesaj
    Avrupa dediğin yer tüketen değil üreten yer. Avrupaya gittiğin zaman belki de ilk olarak şunu öğrenirsin. Bir malı veya bir insanı en verimli nssıl kullanırım. 3 senedir aynı montu sen parasız giyerken elin almanı senin 20 katı gelirine sahip iken giyor fark burada. Sen ilk fırsatta bmw, mercedes ve pahslı şeyler yapıştırırsın. Onlar ihtiyaç varsa ve imkan dahilinde derler.
    Zenginliğin şatafatın merkezi abd ve ortadoğudur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    88 Mesaj

    Coğrafya gerçekten kader olsa idi, Güney ve Kuzey Kore'nin aynı kaderi paylaşması gerekirdi.
    |
    |
    .Ferrum. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12534 Mesaj
    Hayatı hard mode da yaşıyoruz yapacak bişey yok

    Kötünün kötüsü vardır, Afrika'da su, elektrik internet olmayan bir köyde yaşayabilirdin.

    Zengin aile çocuğu olman için %5 şansın vardı gelmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Patren -- 4 Aralık 2019; 1:45:36 >
    _____________________________
    Katılım zamanı: 04 Haziran 2001
    Intel Core i7 6700T 3.4GHZ // MSI H110M PRO // MSI RX 470 GAMING X 8G // HI-LEVEL 8x2 GB 2133MHz DDR4 // WD 3.5 1TB // Aerocool V2X 500W ////SAMSUNG 750 EVO 250GB // HyperX Cloud II Origin İD: PatrenTR
  • Kurmay Yarbay
    16770 Mesaj
    Tez Konusu olabilecek cinsten uzun bir tartışma konusu olur aslında ama insanlardaki bıkkınlık son birkaç yılda haklı olarak had safhaya ulaştı. Sıradan ve emsallerini dünyada büyük bir kesmin rahat alabildiği tüketim malları bile ulaşılamaz hale geldikçe isyan boyutuna ulaştı bu durum. Siyasete ve mevcut iktidara değinmeden de kaynağa inmek pek mümkün değil aslında. Neyse. Şansımız buymuş.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Tez Konusu olabilecek cinsten uzun bir tartışma konusu olur aslında ama insanlardaki bıkkınlık son birkaç yılda haklı olarak had safhaya ulaştı. Sıradan ve emsallerini dünyada büyük bir kesmin rahat alabildiği tüketim malları bile ulaşılamaz hale geldikçe isyan boyutuna ulaştı bu durum. Siyasete ve mevcut iktidara değinmeden de kaynağa inmek pek mümkün değil aslında. Neyse. Şansımız buymuş.
    aynen hocam çok güzel söyledin en sonunda gerçektende şansımız buymuş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    La İlahe İllallah

    “Olsun be aldırma Yaradan yardır. Sanma ki zalimin ettiği kârdır. Mazlumun ahı, indirir şahı. Her şeyin bir vakti vardır.."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Patren

    Hayatı hard mode da yaşıyoruz yapacak bişey yok

    Kötünün kötüsü vardır, Afrika'da su, elektrik internet olmayan bir köyde yaşayabilirdin.

    Zengin aile çocuğu olman için %5 şansın vardı gelmedi.
    hocam zaten ne zaman isyan etsem yemin ederim Hep Afrikada'ki aç insanlar çocuklar aklıma geliyor ibret oluyorlar bana halime şükrediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    La İlahe İllallah

    “Olsun be aldırma Yaradan yardır. Sanma ki zalimin ettiği kârdır. Mazlumun ahı, indirir şahı. Her şeyin bir vakti vardır.."
  • Çavuş
    49 Mesaj

    dimi ya ben de cok sevdim bu fotoyu
    cok komik canim ya yeni dogmus



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hooper113 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj

    herkeste kamerali android var ne diyon sen ya ((((::

    adam ay sonunu zor getiriyo ama telefonu son model



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    programmer_onur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    Ülkede alım gücünün sıkıntılı olduğu aşikar kimse aksini idda edemez, gel gelelim bu tür konu açanlar ya işsiz kalanlar(hiç bir arayış içinde olmayarak), ya hali hazırda ''amaçsız'' öğrencilik yapanlar, ya da asgari ücretle çalışanlar. Hadi asgari ücretle çalışanı anlarım hakkettiğim bu değil diye isyan edebilir,daha hiç iş hayatına atılmamış eli para görmemiş adamın aylık 50 bin kazanıyormuş gibi hayaller kurup sonra onlara ulaşamayınca ağlamasına ne demeli ?Türkiye de 8-9-10 bin gibi bir para ile güzel yaşantı sürebilirsiniz fakat o tür maaşı kazanmak için ya iyi biyerde çalışıo olman lazım ki buna beyin ve emek lazım, ya da şansına ailenden para kalır kendi dükkanın kendi işin olur.Onun dışında avrupa kapıları ne kadar zorluda olsa sana bana ona kapalı değil, bu forumda aşşağılanıp cahil diye yaftalanan ve şuan gurbette zevki sefa süren adamların senden benden farkı yok ama bir şekilde çabalayıp ve herşeyi göze alıp avrupaya giderek orda dikiş tutturmuşlar. Madem bu kadar şikayetçisin sen neden onlardan biri olmuyorsun dostum , seçenekler senin elinde bir başkasının değil. Ha böyle eleştiri yapıyorum ama senden farksız değilim, yurtdışına da gittim yapamadım maddi yönden değil manevi yönden. Parası yaşamı güzel olsa bile bir anda herşeyi geri de bırakmakta sanıldığı kadar kolay değil, ha dersen ki para olsun rahat yaşam olsun gerisi bana sorun değil dil öğrenmeyle başla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metodiev35 -- 4 Aralık 2019; 2:24:34 >
    _____________________________




  • Çavuş
    42 Mesaj
    200 e mont bulamazsin arkadas nasil bir duruma geldiysek artik



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    16770 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Zig47

    herkeste kamerali android var ne diyon sen ya ((((::

    adam ay sonunu zor getiriyo ama telefonu son model
    O da toplum bireylerinin cehaleti ve görgüsüzlüğü :) Yalnız sıradan / mütevazi herhangi bir kameralı telefon lüks değil, bir ihtiyaç artık. Ha, sen gidipte hayat şartları böyleyken borca girip son model iPhone 11 / Note 10 falan almaya kalkarsan o zaman görgüsüzlük / sonradan görmelik ortaya çıkar işte.

    Paralel evrende bilmem kaç milyar yıl geldi geçti ama biz bu döneme denk geldik. Özellikle bu ekonomik şartları inşa eden yönetimin dönemine. Yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 4 Aralık 2019; 2:32:14 >
    |
    |




  • Onbaşı
    16 Mesaj

    saydıklarının hiç birisi avrupa birliği üyesi değil . ne kanada ne abd ne avustralya
    |
    |
    akif_gamer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2531 Mesaj

    Kahve üstüme döküldü senin yüzünden özür dile hemen

    bilezik gibi geçirmiş adam.
    |
    |
    Greggs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Çavuş
    49 Mesaj

    mesele bireycilik degil toplumculuk

    80 ihtilalinden once univ ogrencileri iscileri emekciler icin bir sey yapmak istiyordu ezilmesinler vs kendileri calisiyomuydu belki bazilari

    yani ulkenin iyi olmasini istemek derdi aslinda ne zaman boyle konu acilsa sen yapsana yapsaydin gibi
    sabanin bir filmi vardi doktorluk yapiyodu ama diplomasiz tip fakultesi sayisalla aliyo hslbuki sozelle almasi gerek sonra sayisalci tip ezber vs diyo bazisi dogustan cerrah ama sistem yuzunden kendi yetenegini bile bilmeden olup gidiyo

    yada cumhurbaskani ingilizce bilmiyo universite okumasi gerekiyo illa gibi belki cok iyi gelistirdi sozun ozu ciddiye alinmak icin sozlerin illa bir etket olmasi gerekiyo

    kallavisinden prof dr olabilir o zaman dunyanin en mal seyini soylesen bile ha diyo bu prof o zaman dogrudur hesabi yapiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Metodiev35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
emek server
Canlı Tv izle
bankalar.org
kolayoto.com
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.