Şimdi Ara

turkcellden aldıgım ps4 pro kutusu açık geldi Oyun hediyesi koyulmamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar bugun almış olduğum Ps4 Pro aldım bu açılan yerde yuvarlak koruyucu bant olur ya orası kesik geldi açılmış kutusu lanet olsun böyle operatöre. Ayrıca ps4 yanında bir tane oyun hediyesi vardı onuda koymamışlar şikayet oluşturdum.

    Sizce oyunu yollarlar mı ne gibi yol izleyim?



  • Güzel saçmalamışsın.Tüketici olarak ürünü açmadan ses kalitesinin nasıl olduğunu nereden anlıyacağım ? Ürünün kalitesinden memnun kalmadım tüketici olarak ve ürünü aldıktan 1 saat içerisinde kargoya verdim.Bunun neresinde zihniyet problemi var ?.Belliki sizde satıcısınız ve tüketiciyi kaz gibi yolmak istiyenlerdesiniz esas zihniyet problemi sizin gibilerde.Tüketici mağdur olmuş olmamış umrunuzda değil.
  • Ben olsam iade ederdim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyunu yollasalar dahi iade et kutu açılmış diyorsun başına ne iş gelmiş belli değil 2.el bile olabilir iade ürünü olabilir.
  • Hiçbir ürünü gözünüzle görmeden almayın bu devirde
  • Bence iade edin. Ya da aldığınız mağazaya gidip, birinci elden sıfır yeni bir ürün vermelerini söyleyin. Hem kutu açık hem de ürün eksik. Hiç beklemeyin bile hocam.
  • Nereden aldınız ?
  • Sacma salak yerlerden oyun konsolu alirsaniz sonucu bunolur. Bim den alsaydinda icinden sucuk cikardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade edin direk
  • Yuksek fiyatlı elektronik aletleri fiziki olarak yerinde satin alma taraftariyim. Kargoda binbir turlu is geliyor urunun basina.



    Direk iade edin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell den ps4 almışsın başka ne bekliyordunki, kutuyu açıp içindeki bedava oyunu yürütüp öyle kargoya vermişler. Kavga dövüş geri ver onlar o dilden anlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aynı durumdayım.Kutu yırtık içinden oyunu alınmıştı.Müşteri hizmetlerine belirttim.Cihazın içinde gömülü olabileceğini kontrol etmemi istediler.Bende kontrol ettim.Daha sonra da iade etmek istediğimi söyledim cihazı kullandınız diyip iade almayacaklarını söylediler.Turkcell'den beklemezdim fakat işin peşini bırakmayacağım.
  • Kutuyu açıp oyunu alıp sonra oyun çıkmadı al geri Turkcell diye şikayet ediyordur bizim milletimiz..
  • Ben de dr den almıştım. iki oyun vericeklerdi sözde. Aradık şikayet olusturduk. Hiçbir şey olmadı. Haram olsun verdiğim para.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Internetten alacaksanız hepsiburada hepsi express ile alın. Hepsiburada görevlisi ile beraber açın kutuyu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skylined -- 23 Haziran 2018; 20:47:20 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkesi kendinle karıştırma kardeş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece size özel değil bu durum...7 cihaz alan arkadaşım var hepsinin oyununu almışlar içinden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada felanda hikaye 1 hafta önce kulaklık aldım hepsiburadan.Ses kalitesini beğenmedim aynı gün iade etmek istedim ürün açtığınız için iade kabul etmiyoruz diyip geri gönderdiler.Bende tüketici hakem heyetine başvurdum bakalım kaç ay sonra sonuç çıkacak artık.14 günlük cayma hakkımız var sözde fakat çoğu firma iade kabul etmiyor satıp kaçma derdindeler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: btrlpksrgl

    Sacma salak yerlerden oyun konsolu alirsaniz sonucu bunolur. Bim den alsaydinda icinden sucuk cikardi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PearLJaM -- 5 Ağustos 2018; 12:17:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Leona Heidern kullanıcısına yanıt
    Haklarını bilmiyorsun ki, kendine yarayan tarafını almışsın gerisi seni ilgilendirmiyor.
    Hakem heyetinden bir cacık çıkmaz ben söyleyeyim.

    Sizin zihniyetinizde problem var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Güzel saçmalamışsın.Tüketici olarak ürünü açmadan ses kalitesinin nasıl olduğunu nereden anlıyacağım ? Ürünün kalitesinden memnun kalmadım tüketici olarak ve ürünü aldıktan 1 saat içerisinde kargoya verdim.Bunun neresinde zihniyet problemi var ?.Belliki sizde satıcısınız ve tüketiciyi kaz gibi yolmak istiyenlerdesiniz esas zihniyet problemi sizin gibilerde.Tüketici mağdur olmuş olmamış umrunuzda değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.