Şimdi Ara

Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★ [Limitsiz 15 Mbps 1250₺] (331. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.813
Cevap
136
Favori
183.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • serkante S kullanıcısına yanıt
    Ben kabul ettikten sonra mı sözleşme imzalatıyorlar ?başta imzalamıyorum dimi yarın bi gidip konusayım ona göre

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Applefoni seni nallart'a benzetiyorum. O kar maşuğu sende turkcell maşuğusun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farklı bir modem kullanarak sürekli yanında taşıyan var mı? Cepten sınırsız internet kullanmak çok daha cazip ucuz bir tarifeyle. Sıkıntısız 4G alabilen var mı ve hangi modem kullanıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dursun uslu

    merhaba arkadaşım bende senin gibi zte modem kullanıyorum 2 adet anten aldım malesef antenlerin modem iç yapısıyla bir bağlantıları yok herhalde bu donanımda haberleşmesi aktif değildir ben bulunduğum ildeki superonline teknik destek servisi ile görüştüm harici anten bağlantı yerlerinin hiöbir etkisinin olmayacağını söyledirler, antenler elimde kaldı başka modemlerde kullanılmıyorlar çünkü antenlerin bağlantı soketleri erkek orta kısmında iğne vardır....ama bir şekilde ben bunları çalıştırmayı düşünüyorum bakalım olursa buradan paylaşırım.
    Çalışsa güzel olur eski modemime 10 metre kablo ile cinden anten almıstım catıya in çık derdinden kurtarıyordu .
  • Arkadaşlar 10/5 hız alıyorum youtube da problem yok lakin youtube dısındaki video sitelerinde sorun var puhu tv den dizi izlerken 480p de bile donmalar oluyor bunu yaşayan varmı acaba youtube da 1080p de sıkıntı yaşamıyorum.
  • Yazıp yazıp neden siliyorsun anlamadım.

    En azından yazımında gelişme var Applefoni kardeş.

    Turkcell senin neden umrunda ki bizim sorunlarımız var ve çözülmedi gerekli yetkili mecralara şikayetlerimizi devamlı iletiyoruz ancak herhangi bir gelişme göstermiyor.

    Ne yeni baz istasyonu dikiyor nede 5G'ye geçiyor.Mevcut sıkıntılı şebekesiyle yeni abone alımına devam ediyor ben konuşmama gerek yok şikayetler konuşsun.
    https://www.sikayetvar.com/superonline/turkcell
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okinkurt

    Arkadaşlar 10/5 hız alıyorum youtube da problem yok lakin youtube dısındaki video sitelerinde sorun var puhu tv den dizi izlerken 480p de bile donmalar oluyor bunu yaşayan varmı acaba youtube da 1080p de sıkıntı yaşamıyorum.
    youtubenin kullandığı codeclerle sıkıştırma ile alakalı bir durum olabilir. her 1080p aynı boyutta olmaz. bir de youtubede orjinal videonun bitrate versiyonları da var. senin bağlantı hızına göre gönderim yapıyor. tabi bu yüksek izlenme sayılı videolar için geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0876FD3CD

    Bu mesaj silindi.
    Ödediğim faturaları atayım da gör rezilliği 289 tl'ye 1 mbps kullandım kendimi enayi gibi hissettim kusura bakma ya satarken 1 mbps alacağımı söylemediler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0876FD3CD

    Bu mesaj silindi.
    Kendini kandırırsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Superonline candir. 16 mbit TT vardi evde, 2 pc ve tabi ki telefonlar, gecikme donma şikayet, az wifiyi kapatmadim. Taşındık,altyapi yok,sifir bina. Mecburen superbox kurdum 10 Mbit. Hicbir gecikme donma şikayet takılma hiç kimsede yaşanmadı ve cok şaşırdım. Parasının hakkını veriyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0876FD3CD

    Bu mesaj silindi.
    Sen türkcell'in ceo'su musun ? Gel sorunumu çöz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha sana cevap vermeyeceğim şunları şuraya koyayım da yeni abone olmak isteyenlere örnek olur.









    Buda Türk Telekom Fiber Farkı;





  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Sen türkcell'in ceo'su musun ? Gel sorunumu çöz.

    Alıntıları Göster
    BANA HIZ SORUNU OLAN 1 KİŞİ LAZIM.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun 5 TL ilave yapmış Turkcell taahhüt var iken; bu Turkcell icin bir klasik oldu taahhüt esnasında fiyat artırma ilave ücret vs ekleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne yahu!! Tek yaptığın flood ve yalan söylemek. Birde yan hesap açmışsın. Bölüm adminleri çizmek için küfür bekliyor sadece. Artık herkes turkcellin kalitesini gördü kimse doğru düzgün hizmet almıyor herkes şikayetçi boşuna yorma kendini aç kaldın fonii.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kurulumun yapıldığı ağustos ayından geçen ayın (kasım) yarısına kadar olan süreçte sorunsuzca 19 Mbps hızın altına düşmeyen aboneliğim ne modemin yeri milim değişmediği ne de çevrede yoğunluğa neden olacak bir nüfus/abone artışı (yeni bina vs) olmadığı halde özellikle akşam 8 ile gece 12 arası hızın muazzam raddelerde düşüşü (20 Mbps abonelik yer yer 10 Mbps altına ve hatta bazen cılkı çıkıp 1 Mbps seviyelerine düşüyor!) problemleri yaşatıyor. ölçümlerin yapıldığı cihazlar kablo ile bağlılar bu arada, daha en başında "kablosuz ağda sıkıntı vardır" goygoyu yapacak tiplerin önünü alalım hemen.

    özellikle Netflix'te yayının sürekli HD'den SD'ye düşmesi ve videonun durup buffer ekranı çıkması, Puhu TV ve BluTV gibi mecralarda videoların durup durup başlaması, doğrudan kendi hizmetleri olan Turkcell TV Plus'ta yayının ya görüntü kalitesinin düşmesi ya hiç açılamaması/başlayamaması gibi sorunlar da bu durumun beraberinde geldi.

    müşteri hizmetlerini arayıp minimum 10-15 dakika kadar müşteri temsilcisine bağlanabilmek için bekledikten sonra(!) ulaştığımızda ilgili müşteri temsilcisi sözümona karşı taraftan modemime erişim sağlayarak bir sinyal yükseltme(!) işlemi gerçekleştirtip modemimi kapatıp açtırıyor ve sorun 1 veya 2 akşamlığına geride kalıyor. yani 1 veya 2 akşam sonra aynı abuk subukluklar yine hasıl oluyor.

    her ay 170TL fatura ödüyorum ben buna arkadaş, böyle bir şey olabilir mi? verdikleri modem de şu malum "MAYIŞLI" Turkcell fangirli kılıklı ebleh tiplerin argümanlarında "size dandik olan modemden vermişler" dedikleri tepsi gibi olan modelden değil de yie o tiplerin öve öve bitiremedikleri HUAWEI B618S-22D'si. kaldı ki zaten dediğim gibi kasım ayının ikinci yarısına varana değin şu saydığım problemlerin hiçbiri yoktu, o zamandan bu zamana 1-2 akşamdan beri sürekli aynı abuklukları yaşayıp durmaktayım, gündüz performansı da 15-16 Mbps seviyelerine inmiş vaziyette. yahu ben yurtdışında işlerimi kovaladığım süreçte geçici olarak aboneliği devrettiğim yaşlı ebeveynleri kandırıp mis gibi 34 Mbps'nin altına düşmeyen mis gibi 3-7 ms arası ping süreli 35 Mbps VDSL2 aboneliği ADSL'e çeviren ve geri dönüp hesap sorduğumda "boş port kalmadı" ayağı yapan neTÜRKsün neTELEKOMsun'un 16 Mbps ADSL iteleme gayretlerinden azade olmak için bu kadar para ödeyip aldım bu hizmeti.

    şimdi bana 16 Mbps'yi bile sağlayamadıktan sonra üstelik en başından beri 20-30 ms arası hayvani ping sürelerini haiz hizmetle bariz bir şekilde keriz yerine konuluyorum. kaldı ki üstelik ay başından bu yana hem neTÜRKsün neTELEKOMsun başta olmak üzere alt yüklenicisi (Turknet, Netspeed vs) olanlar da dahil yeniden VDSL hizmeti vermeye başlamış durumdalar. kafamı hangi taşa vursam diye düşünüyorum, zira önümüzdeki ağustos ayına kadar devam edecek bir taahhüt altına imza atmış bulundum.

    sözün özü SuperBox balonunda rezaletin bini bir para, tuzağa düşmeyin haybeden yere kazıklanmayın arkadaşlar. taahhüt bittiği gün modemlerini de alıp bayiye götürüp "al sana bir kaya, nerene dayarsan daya" diyerek iade edip kurtaracağım kendimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 24 Aralık 2019; 7:9:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0876FD3CD

    Bu mesaj silindi.
    Apple'cığım, daha önce banlanan hesabında da defalarca yazdığın gibi; bu çakma hesapla da "velinimet" kelimesini, "verinimet" diye yazmışsın. Çakma bir hesap açıyorsan, bari önceki yazılarından biraz farklılaş ki anlamayalım kim olduğunu. :)

    Ayrıca, lütfen kendini Türkçe konusunda geliştir; gözümüzü kanatıyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık şu konuyu birbirine katanlara müdahale eder misiniz?

    Konuda Turkcell'e laf etmeyi geçtim, insanların Türkçe'sine bile laf edilir oldu.

    Donanımhaber'de 500.000+ tıklama alan konunun geldiği hâle bakın hele.

    Superbox ile alakası bile olmayanlar konuda polemik oluşturuyor.

    Lütfen artık bu kişileri konudan uzaklaştırın ya da konuyu kaldırın bi zahmet (amaçları eminim ki bu).

    Hergün hergün yeter yahu bu ne? Çoluk çocuk kavgası gibi oldu iyice. Bütün faydalı bilgiler kayboldu gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 24 Aralık 2019; 8:50:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle. Müşteri hizmetleri eski kayıtlarımı çözülmüştür olarak not almışlar ki hiç bir çözüme ulaşılmadı bana modemi açıp kapattırıyorlar üstüne bir çağrı daha açıyorlar telefonu zorla kapatıyorlar...çözümü suan 3G alıyorum hızım tabi yine 20mb görmüyor bile ping 30larda. Bazen 3g yoğun oluyor otomatiğe alıyorum. Ama hiç bir zaman 4g iş görmüyor 2 mbit hız veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Harbi el atilmali. Superbox kullanandan cok pttcll kullanan var konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.