Şimdi Ara

TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
258
Cevap
13
Favori
47.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • trtunski T kullanıcısına yanıt
    Hocam sadece Turkcell de değil ki, sistematik bir şekilde tüm işletme, firma vb. aklınıza ne gelirse vatandaşı soyma derdindeler.
    Bir örnek vereyim kısaca; Başkentgaz pili biten kartlı sayaçları faturalı ile değiştirip üzerine 1.000 TL ye yakın para alıyor. Bana 15 yıl önce 240 $ sattığı kartlı sayaç. Pilini değiştir pil parasını al ama yapmıyor bin lira çarpacak, nasılsa hesap soran bir devlet mekanizması yok karşılarında.
    Bundan 15-20 yıl önce böyle değildi vatandaşın menfaati gözetilirdi, şimdi ise giren hep vatandaşa, bir tane firma var mı, yüksek miktarda ceza yaptırımı alan, yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • murat18100 kullanıcısına yanıt

    Sayacınız 10 yılı doldurdumu peki? Takıldığından beri


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    13. yılında

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • murat18100 kullanıcısına yanıt

    10 YILDA Bir kalibrasyon süresi var bu süre içinde zaten ücretsiz değişiyor ama cihaz işi nasıl oluyor bilemiyorum

  • Arkadaşlar whatsup grubundan şöyle bir mesaj geldi.


    Bu mesajı tüm guplarımızda dolaşıma sokalım bence bu şekilde binlerce kişi iptal edecektir.


    Hattı TURKCELL olanlar mutlaka şu iki ücretsiz SMS'i göndersin. IPTAL SEKRETER yazıp 2200  ve MOBILODEMEKAPAMA yazıp 5522 ye mesaj. Bu iki mesaj ücretli telesekreter servisini ve mobil faturanıza yansıyacak kontrolsuz satınalmaları önler. Aksi halde faturalarınızda süprizle karşılaşabilirsiniz. Mesajları atsanız bile birisini aradığınızda karşı taraf iptal servisleri iptal etmediyse mesaj için bip sesini duyduğunuzda faturanıza +1TL yazıyor Turkcell. Bu sebeple karşı tarafın telefonu kapalıysa mesaj için bip sesini duymadan kapatmalısınız. Mesajı tüm sevdiklerimizle paylaşalım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat18100

    Valla hocam ülkemizdeki firmalar şu anda yarış halinde, hepsi vatandaşı öpme derdinde. Ağır yaptırımlar olmadığı için olan garibana oluyor.
    Meblağ az gibi görünsede düşünsenize kaç milyon abonemiz var diye hava basıyorlar. Ortalama 18 TL den güzel kazanç.
    Ben BTK ya bile şikayet ettim ama şu anda devir güçlülerin devri.

    Dün 46,46 şimdi baktım 51,53 TL olmuş..

    Şaka gibi vallahi

    TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt

    iptal sekreter yazıp 2200 a gönderin sizi arayıp ulaşamayanlar için para ödemeyin. siz de birini ararken sinyal sesini duymadan kapatın para ödemeyin. tüm kontrol sizde, bir kere yakalanırsın iki kere yakalanırsın 14 ne yahu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sıkıntı şurada hattı ben değil babam kullanıyor o da bilmiyor/ben kendisine bu tarifeyi seçerken böyle olacağını bilmiyordum resmen şaka gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    Benimde annem kullanıyor hattı 65 yaşında. Bazı arkadaşlar yol gösteriyor ama bu yaştaki insanlara bu dediklerinizi uygulatamayız. Sorun burda zaten. Kendi sekretetini kapatmakla iş bitse keşke.

    Ben artık bakmıyorum hocam faturaya :) ilk başlarda hergün kontrol ediyordum ama şimdi ilgilenmiyorum, stres yapmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat18100 -- 16 Kasım 2020; 21:8:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat18100

    Benimde annem kullanıyor hattı 65 yaşında. Bazı arkadaşlar yol gösteriyor ama bu yaştaki insanlara bu dediklerinizi uygulatamayız. Sorun burda zaten. Kendi sekretetini kapatmakla iş bitse keşke.

    Ben artık bakmıyorum hocam faturaya :) ilk başlarda hergün kontrol ediyordum ama şimdi ilgilenmiyorum, stres yapmıyorum.

    Hocam çok haklısınız benimde babam 78 yaşında şimdi kalkıp adama birşey diyemem ki saçmalık (şerefsizlik) Turkcell de kullanıcıda değil..

    Artık yapacak bir şey yok gibi, hiç olmadı gelecek ay kontrat falan iptal ederim.

    En azından bu stresten kurtulurum, elektrik sayacı gibi durmadan akıyor mübarek...

    Allah anne ve babalarımiza sağlıklı, güzel ömür ihsan etsin inşallah.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt

    onun hattında iptal edin sekreteri, tembihleyin birine ulaşılamıyor sesini duyduğu gibi kapatsın. ben anneme öyle tembihledim yapacak bir şey yok önlem almalıyız bunlara karşı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    Amin cümlemize inşallah. Sürekli tembih etsek alınırlar o yüzden fazla yapacak birşey yok, yada dediğiniz gibi taahhüdü bozdurmak. Onda da 150-200 zarara girmek var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat18100

    Amin cümlemize inşallah. Sürekli tembih etsek alınırlar o yüzden fazla yapacak birşey yok, yada dediğiniz gibi taahhüdü bozdurmak. Onda da 150-200 zarara girmek var.

    Hocam uzun uğraşlar sonucunda doğru bilgiye ulaştım. Turkcell upcall uygulaması indirin, ordan ayarları seçiniz, ayarlar kısmında ise sekreter ayarı var, onların hepsini devre dışı bırakınız.

    Bunları yaptıktan sonra bir durum kalmıyor/kalmaması gerek; çünkü Turkcell Kendi sitesinde açıklama kısmında öyle geçiyor Ekran görüntüsü bıraktım.

    Ayrıca upcall uygulamasında numaranı gizli yap ve benzeri işlemleri yaptım, deneme amaçlı uygulama üzerinden hepside anında oldu.

    TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU
    TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU
    TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Kapattım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    Çok saolun hocam annem memlekette :))
    Gittiğimde yaparım mutlaka.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    Kendi telefonumda yaptım hocam iyi bulmuşsunuz 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt

    harika bir buluş TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

    harika bir buluş  

    Hocam umarım kafa bulmuyor sunuzdurTURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU 

    Yani Turkcell'in açıklaması ekran görüntüsü bıraktım.

    Dileyen bireysel... Diye devam ediyor çok açık ve net, buna rağmen devam edecekse yapılacak pek Bir şey Yok..

    TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU
    TURKCELL SEKRETER SERVİSİ VURGUNU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavi_dünya -- 23 Kasım 2020; 21:28:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat18100

    Kendi telefonumda yaptım hocam iyi bulmuşsunuz 👍

    Hocam bende kendi telefonda yaptım babam köyde idi, sadece uygulama giriş için doğrulama kodunu bana yolladılar, gerisini ben hallettim.

    Umarım işe yarar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt

    hayır hocam ne kafa bulması, yıllardır buna çözüm aranıyordu, meğer turkcell nerelere saklamış


    ben şimdi denedim, önceden sinyal sesinden sonra mesaj bırakın derdi şimdi sadece ulaşılamıyor diyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.