Şimdi Ara

Turkcell pasaj ürün değişimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Kasım ayında Turkcell pasaj dan bir monitör almıştım Asus marka. Ürün bir süre sonra görüntü konusunda sıkıntı çıkarmaya başladı ben de servise gönderdim. Bugün öğrendiğim kadarıyla ürün hatalıymış, size bir belge göndereceğiz, aldığınız yerden iade veya değişim talep edebilirsiniz dediler. 

    İnternette baktığım kadarıyla Turkcell pek değişim taraftarı değilmiş, iade yapıyorlarmış. Aldığım ürün emsalleri 8-10 bin civarında görünüyor. 

    Değişim yapmaları için nasıl bir yol izlemeliyim? 

    Daha önceden böyle bir durum yaşayan var mı?

    Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Sonuç alabildiniz mi?

    Eğer sonuç aldıysanız süreç nasıl işledi, ne yaptınız anlatır mısınız?

    Ben de Turkcell Pasajdan Asus marka monitör aldım ve aynı sorunları yaşadım. Şu anlık belgeyi bekleme aşamasındayım.

  • resulwestbrook R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ürünü direk asus teknik servise gönderdim ben, (Turkcell aracılığıyla da göndersen oluyor). DOA raporu gönderdiler, sonrasında Turkcell ile iletişime geçtim durumu anlattım, raporu posta yoluyla ilettim. Ellerinde aynı üründen olmadığı için para iadesi yapıldı bir iki gün içerisinde. Bir sıkıntı yaşamadım açıkçası. Hatta DOA raporunun tarihini yanlış yazıp göndermişti Asus yetkili servis ona rağmen ücret iadesi yapıldı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vampyrotheutis kullanıcısına yanıt
    Yanıtınız için teşekkürler.
    Ben de ürünümün stokta olmadığını görüyorum. 1 yıl önce 3500 tl ye almıştım şu an 2 mağazada sayılı stok ile 9500 tl fiyata satılıyor. Para iadesiyle zarar etmiş oluyorum ve aynı özellikte bu monitörü satın alamıyorum. Bu yüzden kesinlikle değişim istiyorum. Ama turkcell pasajı aradığımda bana stokta olmadığı için ya stok beklememi ya da para iadesinden başka seçeneğimin olmadığını söyledi. Araştırdığıma göre stokta olmayınca stokta bulunan ayıpsız bir misli veya üst modeliyle değişim yapabiliyorlarmış. Ben DOA raporunu iletirken yazılı şekilde bunu belirteceğim ve talebim reddedilirse zararı kabul etmeyip tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Bu da epey uzun bir süre sonra sonuçlanacağından dolayı işim gereği yeni bir monitör almak zorunda kalacağım ve başvurumun sonuçlanmasını bekleyeceğim. Umarım ki reddedilmez.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • resulwestbrook R kullanıcısına yanıt
    Rica ederim ne demek. Aynı durum bende de oldu. Sendeki kadar fazla bir miktar değil ama yine de ekstradan para ödeyip aynı modeli başka bir yerden almak zorunda kaldım. Dediğin gibi misli ile değişim işi olması gerekiyor ama yanaşmıyorlar, DOA raporu ile tüketici hakem heyetine başvuru yapılırsa büyük ihtimalle lehine sonuçlanır ancak süreç uzuyor bu defa da. Umarım çok sıkıntı yaşamadan halledersiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.