Şimdi Ara

TURKCELL MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI KAÇ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
245.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    ne yaptıysam olmadı
    444 0532 yı arıyorum aradıktan sonra hangı golume gırmem gerekıyor kı musterı hızmetlerıne baglanayım???
    sakın 0 demeyın 50 kere bastım



  • önce biraz bekle.Dinle kadını.Senin sorunun neredeyse bas o tuşa oradan sonra 0 a basarsan bağlanırsın
  • hemen denıyorum eyw
  • 444 0 532 Faturalı hatlar için
    444 0 535 Faturasız hatlar için

    Gelen sesli yanıt sisteminden işlemini gerçekleştirirsen ücret ödemezsin. Sorununla ilgili olan herhangi bir katagoriye gir. Daha sonra mesajın tamamını dinledikten sonra "müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorsanız 0 a basınız" şeklinde bir ses olacaktır. İşte o zaman 0 a basmak gerekiyor.
  • aranızda müşteri hizmetleri tarafından aranan varmı ?

    beni aramışlardı bi keresinde
  • e-mail atarsanız arıyorlar, beni bi çok kez aradılar...

    quote:

    Orjinalden alıntı: propesyonel

    aranızda müşteri hizmetleri tarafından aranan varmı ?

    beni aramışlardı bi keresinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: propesyonel

    aranızda müşteri hizmetleri tarafından aranan varmı ?

    beni aramışlardı bi keresinde

    ŞikayetVar'a yaptığım şikayetler sonucu 1 kaç defa aradılar.
  • şu şikayet vara hiç bir zaman şikayet yazamadım birileri nasıl şikayet yazıldığını şuraya yazabilirmi yaw
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)

    şu şikayet vara hiç bir zaman şikayet yazamadım birileri nasıl şikayet yazıldığını şuraya yazabilirmi yaw


    Sn.Mustafa_87 buyrun;

     TURKCELL MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI KAÇ


    Öncelikle 1 numaralı kısımdan üye olup (iletişim bilgilerinizi doğru vermelisiniz ki firmalar size ulaşabilsin), üye girişi yaptıktan sonra, 2 numaralı kısıma tıkladığınızda açılacak pencereden (3) şikayetinizi yazabilirsiniz




  • mh ye internetten sorunum var ara beni desem arar mı ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hekim18

    444 0 532 Faturalı hatlar için
    444 0 535 Faturasız hatlar için

    Gelen sesli yanıt sisteminden işlemini gerçekleştirirsen ücret ödemezsin. Sorununla ilgili olan herhangi bir katagoriye gir. Daha sonra mesajın tamamını dinledikten sonra "müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorsanız 0 a basınız" şeklinde bir ses olacaktır. İşte o zaman 0 a basmak gerekiyor.



    Bide öyle dene bence
  • Biraz bekliyosun daha sonra müşteri hizmetlerine bağlanmak için falanca tuşa basın diyor sonra bekliyosun biraz
  • sonunda ulastık ama derdımıze care bulamadılar neyse tsk ler herkese
  • bende bikeresinde hattimi yurtdisi aramaya actirmak icin 8-10dk konustum hattiniz acildi dediler ama acilmadi turkcell extradan actirmistim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HmB_SaL

    mh ye internetten sorunum var ara beni desem arar mı ki


    arar tabi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.