Şimdi Ara

Turkcell MH canlı desteğe ulaşmak?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Soru basit gelebilir ama ücretli veya ücretsiz hatlardan ulaşamadım.

    Problemim şu: Bu gün masaüstü bilgisayar ile Turkcell sitesinden faturamı ödemek istediğimde, 3D secure şifresi onaylandıktan sonra Turkcell uyarı penceresi "Bu sayfaya ulaşımınız engellenmiştir" diyor ve ödeme gerçekleşmiyor.

    Not: Yazılı desteğe başvurdum, 10 gün içerisinde cevap veririz diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabit Fikir -- 4 Şubat 2020; 22:48:5 >



  • Benim tarzım verdikleri dandik Bip dakikaları üzerinden arayıp sürekli "İNSANLA KONUŞMAK İSTİYORUM" demek. O da anlamadım bilmemne bir şeyler diyor ama ben devam ediyorum o ne derse desin. 4-5 Dakika boyunca halen bir insana bağlamamışsa kapatıp bir daha arıyorum "İNSANLA KONUŞMAK İSTİYORUM" demeye devam ediyorum.
  • yapmak istediğin işlem nedir diye sorduğunda şikayet dersen direk bağlar
  • Cevaplarınız için teşekkür ederim, yarın önerilerinizi dikkate alacağım.

    Bu gün cep tel ile faturayı ödedim, yarın son gündü ama bu hata hoş değil.

    Geçen ay da giriş de aynı sorunu yaşatmış ama daha sonra girip ödeme yapmıştım.
    Ancak, bu ay girdiğimde, KK no'sunu kaydet seçeneğini işaretlemediğim halde kaydedilmiş olduğunu gördüm ama buna rağmen ödeme yapamadım.

    Ayrıca daha önce hiç abone olmadığım Türkcell Superonline aboneliğini de E-Devlette görüp şikayet ettiğimde "Yapacak bir şey yok" demişlerdi.
    Şikayetler artıp basına yansıyınca silmişler.
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    Tv plus için diyorlar o superonline mevzusuna.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Mesaj da göndermiştim zaten, bu gün 7 gün oldu cevap yok.

    Amaçları belli: Turkcell uygulamayı cep tele indir ki iletişime geçtiğinde oradan da para kazanalım.

    Başka izahı yok: Turkcell.com.tr'den 3D ile öderken ve bankadan onay geldiğinde aniden Turkcell'in iletişimi kesmesi, yukarıdaki tesbite uyar.

    Bir uygulamanın "Mobilden işlem yaparsanız masraf almayız" diretmesi üzerine faturalı hatta geçmiştim.

    O olayı da çözdüm ama sonradan, neyse Turkcell beni en fazla 1 sene faturalıda tutabilir.
    Faturalıya ihtiyacım yok.

    Konuya ilginiz ve cevabınız için teşekkür ederim.
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah rica ederim
  • Hat düştüğünde "Müşteri Temsilcisi" diyorsunuz. Size ben de yardımcı olabilirim dedikten sonra tekrar "müşteri temsilcisi" diyorsunuz ve temsilciye bağlanıyorsunuz.
  • antiwp A kullanıcısına yanıt
    Bende bunu uyguluyorum.
  • tarayıcıda ad bloker varsa kapat

    ve antivirüs ü deaktif et dene

    birde
  • Sürelik hızlı hızlı 0 ı tuşlayarak ulastım o yöntemi deneyin
  • antiwp A kullanıcısına yanıt
    Olmadığı gibi bir de Arapça konuştu metalik karı

    Ulaşamıyorum, neyse bakacağız bakalım, cep tel ile işim yok yaşantım gereği, sadece "Harb olur darb olur" diye tutuyorum ama o durumlarda da zaten iletişim kesiliyor.
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    dediğim gibi yapsanız direk bağlayacak müşteri temsilcisine, buyrun sesli kanıtını atıyorum
    https://vocaroo.com/2aV1IXeEyux



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __kadıköyRAP__ -- 15 Şubat 2020; 21:35:28 >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Bende Bip uygulaması yok, sanırım onun için olmuyor.

    İlginiz için çok teşekkür ederim.
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    hocam o bip falan alakasız, bi arayınca onu diyor bi arayınca hattınızdan çekilen TL için 1 e basın diyor rastgele yani.
    "şikayet" dediniz de sizi bağlamadı mı ben anlamadım?
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, "Şikayet" dedim ama dinlemedi.

    Bu arada 0532 532 00 00 numarasından bahsediyoruz sanırım.
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    532'yi aradım ben ama senin dediğin de aynı numaranın uzunu, fark etmez yani.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.