Şimdi Ara

Turkcell İletişim Merkezi Dolandırıcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 2 Mobil Kullanıcı ( 2 Mobil Cihaz )
30
Cevap
0
Favori
1.887
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Mobil Operatörler >> Turkcell >> Turkcell İletişim Merkezi Dolandırıcılığı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    20576 Mesaj

    Yardımcı olmaya calısıyorum kasko için hizmet sozleşmesi imzaladınız mı bir kopyası sizde olması lazım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hougras kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2240 Mesaj
    Evet imzalattılar ancak imzalatmadıklarını idda ediyorlar. Ancak kazada kutuyla beraber kayboldu sözleşmemde. Zaten buna güvenerek iş yapıyorlar
    _____________________________
    Play Station 3 Slim 120 Gb Ntsc-U, Xbox 360 Pal, Lenovo Y560, Toshiba P300 26L, Samsung LG 42LW4500 Tv, Logitech Z5500, İphone 4 32 Gb, İpad2 16 Gb Wi-Fi, Nikon D300, Sigma 24-70 F2.8, Nikon 50mm F1.8, Sigma 70-300
  • Çavuş
    53 Mesaj
    Geçmiş olsun öncelikle..
    Anlaşılan elinizde fatura dışında başka bir belge yok.
    Ürünü aldığınız yer sizi yüzüstü bırakmış,
    Operatör de, söz konusu Akıllım Güvende paketinin satın alınmadığını gerekçe göstererek destek vermiyor.

    Bu durumda zaten çok da fazla bir seçeneğiniz kalmıyor. Hakkınızı hukuki yollarda arayacaksınız.
    3.200,44 TL'lik harcamanıza yönelik itirazınızı büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetlerine gerçekleştirmeniz gerekmekte.
    (İlçe tüketici hakem heyetlerine başvuru için üst parasal sınır 2016 yılında 2.320 TL iken, il hakem heyetlerinde 3.480 TL) (link)
    İstanbul için : Tüketici Sorunları İl Hakem Heyeti Başkanlığı (T.C Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı İl Müdürlüğü)
    Telefon : (0212) 514 10 80-81-82
    Adres : Hoca Kasım Köprüsü Sokağı No.4 Şeker Han Sirkeci, Fatih, İstanbul


    Başvurunuza; elinizi güçlendirmek adına, operatörün sizi reddetme nedenini yazılı olarak talep ederek işe başlayabilirsiniz.
    Yine Akıllım Güvende paketinin içeriğini de çıktı olarak alarak elinizde tutun.
    Sonra da sade bir dil ile, bahsi geçen belgeleri, faturanızın suretini de ekleyerek dilekçenizi hazırlayın. (bu konuyla ilgili internette birçok kaynak bulabilirsiniz)

    Gönül ister ki, tüm süreciniz hemen çözülsün ama mecburen siz bu hukuki yolu tercih etmek durumunda kalacaksınız. Süreç daha uzun olacaktır ama umarım sorunsuz bir biçimde hakkınızı alırsınız.
    Kolay gelsin.
    |
    |




  • Yarbay
    20576 Mesaj

    işte bu kötü olmuş diğer nüshası sizde olaydı bulabilseniz ozman işler değişirdi
    |
    |
    hougras kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj
    halledebildinizmi acaba? sonucunu paylaşırsanız ileride başına benzer birşey gelenler için yol gösterici olabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1077 Mesaj
    Arkadaşa geçmiş olsun elinde faturası var aslında işi mahkemeye taşıyıp hakkını alabilmesi lazımdı, inşallah almıştır, şöyle ki herhangi bir tim e gitseniz size yalnızca kasko paketi satmayacakları aşikar e arkadaş aynı faturada hem telefon almış hem kasko almış demekki o telefona ait bir kasko olması gerekiyor, elinde poliçesi olmaması bir handikap ama birşekilde yardımcı olmaları lazım,

    Sözde Tim olacaklar ama hep bilgisiz kalitesiz personel çalıştırıyorlar nasıl ucuza getiririzin derdindeler, elemanlarda nasıl prim koparırız ı düşünüyor cihaz almayacak adamla ilgilenmek istemiyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3997 Mesaj
    Tim mi dediniz, bir islem yaparken iki kez dusunun. Ben en son bir tim'e gidip faturasiz hatta numara tasimak istedigimde herif caktirmadan faturaliya tasidi. Ben olayi farkedince hemen iptal etmesini istedim. Adamin umrunda bile degil, iptal etmem git istedigin yere sikayet et diyebiliyor. En son baktim olacak gibi degil, zaten sehir disina cikacam otobus saatini gecirmemek icin daha ugrasmadim herifle. dedim turkcell'e durumu iletirim gerekeni yaparlar. Ama hic bir sey yapilmadi. Yani herifler uckagitla para kazanmada cag atlamislar artik. Firma da para gelsin nasil gelirse gelsin derdinde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    154 Mesaj
    Arkadaslar 2.el samsung s8 cihazı aldım. fakat ekranı kırıldı. faturamda akıllım güvende kaskosu yapılmış. Turkcell bayiine gittiğimde ise fatura sahibi dışında bu kaskonun kullanılamayacagını söylüyor.

    sonucta kaskoya alınan cihaz değilmi? Tüketici hakem heyetine gitsem bir sonuc cıkartabilirmiyim?

    değerli tavsiyeleriniz için şimdiden tesekkür ederim.
    |
    |
    _____________________________
    MEN DAKKA DUKKA
  • Yarbay
    2240 Mesaj
    Uzun bir aradan sonra merhabalar.

    Adamlar alındı gözüken bedelin alınmamış olduğunu, sadece verilen faturada olduğunu bu yüzdende hiç bir şey yapmak zorunda olmadıklarını söylediler. Teleonda ki Ak-tel görevliside faturanın yanlışlıkla kesilmiş olduğunu bu yüzdende faturayı iptal edeceklerini söylediler. Turkcell'de yapılan işlemlere sessiz kaldı. Çocukların tecavüzüne sessiz kalan firma 3 5 bin lira için insanın yüzüne bakmaz. Bunu düşünmem lazımdı.
    _____________________________
    Play Station 3 Slim 120 Gb Ntsc-U, Xbox 360 Pal, Lenovo Y560, Toshiba P300 26L, Samsung LG 42LW4500 Tv, Logitech Z5500, İphone 4 32 Gb, İpad2 16 Gb Wi-Fi, Nikon D300, Sigma 24-70 F2.8, Nikon 50mm F1.8, Sigma 70-300
  • Yarbay
    6312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hougras

    Uzun bir aradan sonra merhabalar.

    Adamlar alındı gözüken bedelin alınmamış olduğunu, sadece verilen faturada olduğunu bu yüzdende hiç bir şey yapmak zorunda olmadıklarını söylediler. Teleonda ki Ak-tel görevliside faturanın yanlışlıkla kesilmiş olduğunu bu yüzdende faturayı iptal edeceklerini söylediler. Turkcell'de yapılan işlemlere sessiz kaldı. Çocukların tecavüzüne sessiz kalan firma 3 5 bin lira için insanın yüzüne bakmaz. Bunu düşünmem lazımdı.


    hayır ben seni anlamıyorum arkadasim bir sene vakit gecirdin elinde tapu gibi fatura var git mahkemeye hakkini sonuna kadar alirsin ben muhasabeciyim mahkemede fatura senin hakkini dogurur yok bu bayi vermemis yok turkcell mh ilgilenmiyor senin bunu hukuk duzeyine tasiyip parani alman lazim ayrica faturaya baktiginda bal gibi sigorta görünüyor hatta toplam tutarın icinde sana satan firma bu sigortayi yazmis belkide turkcellden bu para cebine indirdi resmi bir evrak oyuncak degilkl ver mahkemeye gorsun gunlerini sen sonuna kadar haklisin hakkini ara yok soyle yok boyle deyip insaflarina birakirsan kiclarina bile saymazlar.....



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
SEO
Canlı Tv izle
Bey Azura
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.