Şimdi Ara

Turkcell'e taşıdığım hattı türkcell kendi kafasına göre kapatmış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nisan 2015 ayında vodafonedaki hattımı türkcelle taşıdım hat 5 gün sonra açıldı birkaç gün sonra hattın simkartını dolabıma kaldırdım 2 ay sonra teyzemin yazlığına gittiğimde hatta 20 tl yükler bir paket alırım diyerek kaldırdım 10 haziranda sim kartı telefona taktım hat kapalıydı evime yakın turkcell bayisine gittim 30 mayısta mesaj gelmiş hattı hemen kapatmışlar yeni hat alacaksınız dediler hemen turkcell mh aradım evrak eksikliğinden dolayı kapanmıştır dedi yine başka bir turkcell bayisine gittim yine sonuç yok bu sefer taşıma yaptığım turkcell bayisine gittim taşıma yaptığım elemanı buldum yeniden evraklar hazırladı tam yarım saat sürdü dilekçe yazdı yeniden taşıma evraklarını düzenledi onları scnardan geçirdi yani bütün işlemleri yaptı bana bir kağıda bu numaradan takip edebilirsin diye akış numarası verdi bir hafta geçti dün bu saatlerde turkcell mh aradım hattımın açılmasını beklerken hattı evrak eksikliği değil kendi kafalarına göre hattımı kapamışlar
    evrak eksikliği yüzünden hattı kapatsalar bütün evrakları tekrar oluşturdular yeniden yaptılar peki neden benim hattımı kapattılar sonuçta ben bu hatta 3 sene önce avea'ya 60 tl ödedim şimdi 70 tl olmuştur....
    vodafonda kullandığım hattı turkcelle taşıyorum kimliğimi veriyorum adresimi veriyorum imzamı veriyorum 5 gün sonra hattımı açıyorsun peki niye hat evrak eksikliği nedeniyle kapatıyorsun ayrıca hat benim istediğim zaman hatta para yüklerim 2 ay sonra yükleyeceğim diye hattı bir kenara koydum işime yaracağı zaman hattı takıyorum hat kapalı, bundan sonra türkcelle nasıl güvenirim yazıklar olsun
    ne bayide nede mh aradığımda ağızımından bir kötü laf çıkmadı gayet saygılı davrandım içimden tabiki küfür ediyordum ama bu yanlarına kar kalmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efem-35 -- 30 Haziran 2015; 13:25:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sikayetvar.com dan sikayet olustur bence yetkililerle bi gorusmeni tavsiye ederim seve seve cozum bulacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell iyice amatör olmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    Sikayetvar.com dan sikayet olustur bence yetkililerle bi gorusmeni tavsiye ederim seve seve cozum bulacaklar.

    yazıcağım arkadaşım hattımı bırakmam onlara

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Turkcell iyice amatör olmaya başladı.

    10-15 gün tam 4 tane türkcell ana bayi dolaştım görsen tam bir komedi hiçbir şey yapamayız diyorlar mh arıyorum bayi yapacak diyor sonunda hattı taşıyan elemanı buldum işlemi yaptı ama hattı çoktan kapamışlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efem-35 -- 30 Haziran 2015; 15:05:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani sikayetvar dan bildirirsen ust duzey yetkililerle gorusme saglarsin,bayilerin cok yardimci olduklarini acikcasi hic sanmiyorum hocam o yuzden :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de vodafone a geçiş başvurusu yaptım. Kabul etmediler. Bir şey de demediler. Kabul etmiyoruz da demediler. Ben de yeniden başvuru yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    Hani sikayetvar dan bildirirsen ust duzey yetkililerle gorusme saglarsin,bayilerin cok yardimci olduklarini acikcasi hic sanmiyorum hocam o yuzden :)

    tamamdır hocam güzelce yazdım şikayetvar'a

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • efem-35 kullanıcısına yanıt
    Cok iyi simdi onlar dusunsun :) geri donus yapacaklar beklemede kal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcellin ayarı kaçmaya başladı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşa heveslenmeyin derim, nereye şikayet ederseniz edin, o eski türkcell yok artık. Ne ararlar, nede çözüm üretirler, onlar ancak susmayı bilir kendi haksızlıkları karşısında!
  • dün şikayetvar şikayet ettim
    https://www.sikayetvar.com/turkcelle-tasidigim-hat-40-gun-sonra-kapanmis

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • öğlen türkcell'den şikayetvara yazdığım yazıdan dolayı aradı ağızlarında tek laf var hattınızın evrakları eksik bir bayiye giderek hazır kart bedeli ödeyerek hattınızı açtırabilirsiniz yada yeni bir hat alın tabiki parasını ödeyerek....
    yalnız arkadaşlar ilginç olaylar oldu bayanla konuşurken sizi internet ortamında bu yaptığınızı yazacağım dediğim zaman 4440532 arama yaptırdı ne olduğunu anlamadım ya telefonu kapattı tekrar bu telefonu çaldırdı yani telefonla konuşurken birden telefon çalmaya başladı yani saniyelik olay bence telefonu kapattı yani ben konuşurken tekrar beni aradı ve cevap verince tamamen kapadı yani kendilerine göre bir sistem bulmuşlar.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efem-35 -- 1 Temmuz 2015; 16:58:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Boşa heveslenmeyin derim, nereye şikayet ederseniz edin, o eski türkcell yok artık. Ne ararlar, nede çözüm üretirler, onlar ancak susmayı bilir kendi haksızlıkları karşısında!

    aynen türkcell benim için bitmiştir...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkcell'de tanıdığım bir dostuma bu durumu sordum nedeni ni öğrendim....
    hattı taşıyoruz gerekli evrakları imzalıyoruz işte kimlik bilgisinin fotokopisini veriyoruz sim kart alıp biz gittikten sonra eleman bu hat taşıma kağıtlarını türkcell zarfın içine koyarak kuryeye veriyormuş bu zarf merkeze ulaşmazsa yani kurye evrakları kaybederse yada yerine ulaştırmazsa evrak eksikliği sebebiyle mesaj gönderiyorlarmış sonrada hattı kapatıyorlarmış....
    size soruyorum benim hatam hattı turkcele taşımakmı ve de onlara güvenerek bir ay veya 2 ay sonra hattımı telefona takmak mı?
    zamanında aveadan faturalı olarak almışım dünyanın vergisini ödemişim şimdi alsam 70 tl yakın hat bedeli var her ay faturadan 6 tl düşecekler ve kanuni olarak bütün vergisini ödemiş hiçbir usulsuzluğu olmayan pırıl pırıl hattımı kullanıma kapattı düşündükçe sinir oluyorum ayrıca bugün benim başıma gelen sizin başınızada gelebilir inanmıyorsunuz şikayetvara bakın çok sayıda hat kapama yazılırı var hakkımı helal etmiyorum vede türkcell benim gözümde bitmiştir, kendi yaptıkları hatayı müşteriye yıkıyorlar daha ben ne diyeyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35

    türkcell'de tanıdığım bir dostuma bu durumu sordum nedeni ni öğrendim....
    hattı taşıyoruz gerekli evrakları imzalıyoruz işte kimlik bilgisinin fotokopisini veriyoruz sim kart alıp biz gittikten sonra eleman bu hat taşıma kağıtlarını türkcell zarfın içine koyarak kuryeye veriyormuş bu zarf merkeze ulaşmazsa yani kurye evrakları kaybederse yada yerine ulaştırmazsa evrak eksikliği sebebiyle mesaj gönderiyorlarmış sonrada hattı kapatıyorlarmış....
    size soruyorum benim hatam hattı turkcele taşımakmı ve de onlara güvenerek bir ay veya 2 ay sonra hattımı telefona takmak mı?
    zamanında aveadan faturalı olarak almışım dünyanın vergisini ödemişim şimdi alsam 70 tl yakın hat bedeli var her ay faturadan 6 tl düşecekler ve kanuni olarak bütün vergisini ödemiş hiçbir usulsuzluğu olmayan pırıl pırıl hattımı kullanıma kapattı düşündükçe sinir oluyorum ayrıca bugün benim başıma gelen sizin başınızada gelebilir inanmıyorsunuz şikayetvara bakın çok sayıda hat kapama yazılırı var hakkımı helal etmiyorum vede türkcell benim gözümde bitmiştir, kendi yaptıkları hatayı müşteriye yıkıyorlar daha ben ne diyeyim

    Geçmiş olsun.
    Maalesef ülkemizde işini düzgün yapan sayısı çok az.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem


    quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35

    türkcell'de tanıdığım bir dostuma bu durumu sordum nedeni ni öğrendim....
    hattı taşıyoruz gerekli evrakları imzalıyoruz işte kimlik bilgisinin fotokopisini veriyoruz sim kart alıp biz gittikten sonra eleman bu hat taşıma kağıtlarını türkcell zarfın içine koyarak kuryeye veriyormuş bu zarf merkeze ulaşmazsa yani kurye evrakları kaybederse yada yerine ulaştırmazsa evrak eksikliği sebebiyle mesaj gönderiyorlarmış sonrada hattı kapatıyorlarmış....
    size soruyorum benim hatam hattı turkcele taşımakmı ve de onlara güvenerek bir ay veya 2 ay sonra hattımı telefona takmak mı?
    zamanında aveadan faturalı olarak almışım dünyanın vergisini ödemişim şimdi alsam 70 tl yakın hat bedeli var her ay faturadan 6 tl düşecekler ve kanuni olarak bütün vergisini ödemiş hiçbir usulsuzluğu olmayan pırıl pırıl hattımı kullanıma kapattı düşündükçe sinir oluyorum ayrıca bugün benim başıma gelen sizin başınızada gelebilir inanmıyorsunuz şikayetvara bakın çok sayıda hat kapama yazılırı var hakkımı helal etmiyorum vede türkcell benim gözümde bitmiştir, kendi yaptıkları hatayı müşteriye yıkıyorlar daha ben ne diyeyim

    Geçmiş olsun.
    Maalesef ülkemizde işini düzgün yapan sayısı çok az.

    yedi türkcell hattımı
    diğer hattım vardı türkcell'de hemen aveaya taşıdım bu sabah açıldı
    ailedeki bireyleri turkcell'den çıkarmaya çalışacağım bu yaptığı yanına kalmaz
    dün türkceli aradım evraklarımı kurye elinize ulaştıramadığın dolayı hattımı kapatınız değince bu bilgiyi hangi çalışandan aldığınız diye sordu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkcell pismanliktir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.