Karaman'da bulunan Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi'nde Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı (ÇSGB), Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) hizmetlerine dair çağrılar karşılanıyor. Alo 170 hattından günde ortalama 8 bin telefona cevap veriliyor. Turkcell Global Bilgi'nin kurduğu merkezde, 100 personel istihdam ediliyor, bunların 50'si engellilerden oluşuyor. Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi'ni basına tanıtan Turkcell Global Bilgi Kamu Operasyonları Birim Yöneticisi Harun Eren, "Karaman'dan Türkiye'ye hitap eden mekanda yüzde 50 engelli istihdam ediyoruz. ÇSGB, SGK ve İŞKUR ile ilgili her konuda 7/24 hizmet veriyoruz" dedi.