EVET 120H yazıp 7050 ye gönderdim.Bana gelen meaj şu şekildeydi:
Sözleşme kaydınız yaratılamamıştır.Size gönderilen kısa mesaj içeriğini dikkate alarak,tekrar deneyiniz.
fetih ''sözleşme kaydınız yaratılamamıştır...'' mesajı kontratın son günü alınan bir mesajdır. bu mesajı gönderdiğiniz günden 1 gün sonra EVET 120H mesajını gönderin,dakikalarınız yüklenecektir.
Teşekkürler. :)
rica:)
Arkadaşlar merhaba yine bir sorum olacak Şuan 533 lü bir numara var önce Turkcell di daha sonra Avea Faturalıya taşıdık şimdi ise cayma bedelli kontrata katılabilmek için Turkcell faturalı olarak taşısak girebilirmiyiz daha öncede Turkcell di ya o bakımdan soruyorum..Hadi buna evet dedik fakat mesaj yollarken hata aldım diyelim Turkcell faturalı hattı tekrar kontörlüye taşısak bana ne kadar bir maliyet çıkar İlginiz İçin Teşekürler...
quote:
Orijinalden alıntı: GokhanAtas Arkadaşlar merhaba yine bir sorum olacak Şuan 533 lü bir numara var önce Turkcell di daha sonra Avea Faturalıya taşıdık şimdi ise cayma bedelli kontrata katılabilmek için Turkcell faturalı olarak taşısak girebilirmiyiz daha öncede Turkcell di ya o bakımdan soruyorum..Hadi buna evet dedik fakat mesaj yollarken hata aldım diyelim Turkcell faturalı hattı tekrar kontörlüye taşısak bana ne kadar bir maliyet çıkar İlginiz İçin Teşekürler...
Evet tekrar Turkcell yaparsan ve EVET 120H yazıp 7400'e mesaj gönderirsen olur.
Tekrar Turkcell yapmanın ve hatta ardından faturasıza çevirmenin hiçbir maliyeti yok.
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
quote:
Orijinalden alıntı: GokhanAtas Arkadaşlar merhaba yine bir sorum olacak Şuan 533 lü bir numara var önce Turkcell di daha sonra Avea Faturalıya taşıdık şimdi ise cayma bedelli kontrata katılabilmek için Turkcell faturalı olarak taşısak girebilirmiyiz daha öncede Turkcell di ya o bakımdan soruyorum..Hadi buna evet dedik fakat mesaj yollarken hata aldım diyelim Turkcell faturalı hattı tekrar kontörlüye taşısak bana ne kadar bir maliyet çıkar İlginiz İçin Teşekürler...
Evet tekrar Turkcell yaparsan ve EVET 120H yazıp 7400'e mesaj gönderirsen olur.
Tekrar Turkcell yapmanın ve hatta ardından faturasıza çevirmenin hiçbir maliyeti yok.
İlginiz ve cevabınız için TEşekürler... İyi Forumlar...
quote:
Orijinalden alıntı: GokhanAtas
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
quote:
Orijinalden alıntı: GokhanAtas Arkadaşlar merhaba yine bir sorum olacak Şuan 533 lü bir numara var önce Turkcell di daha sonra Avea Faturalıya taşıdık şimdi ise cayma bedelli kontrata katılabilmek için Turkcell faturalı olarak taşısak girebilirmiyiz daha öncede Turkcell di ya o bakımdan soruyorum..Hadi buna evet dedik fakat mesaj yollarken hata aldım diyelim Turkcell faturalı hattı tekrar kontörlüye taşısak bana ne kadar bir maliyet çıkar İlginiz İçin Teşekürler...
Evet tekrar Turkcell yaparsan ve EVET 120H yazıp 7400'e mesaj gönderirsen olur.
Tekrar Turkcell yapmanın ve hatta ardından faturasıza çevirmenin hiçbir maliyeti yok.
İlginiz ve cevabınız için TEşekürler... İyi Forumlar...
Yanlış bilgi olmasın. Düşük bir cümle kurmuşum.
Eğer cayma bedelli kampanyaya katılırsan ve 1 yıl dolmadan faturasız hatta geçersen 300 TL ceza ödersin.
Ama cayma yani taahhutlu kampanyaya katılmadan faturasız hatta gecmek ücretsiz.
Evet olsa güzel olurdu. sisteme öncelikle ücretsiz servisleri kullanma, sonrasında ücretli paketleri kullanma en sonunda da ücretli hizmetleri kullanma gibi bir sıralama tanımlanmış, bu şekilde gidiyor.
Sanki tam böyle olmuyor.
100 mb internet paketim ve sonrasında bugün elime gecen şifre ile 100 mb hediye internet paketim var. Su anda normal internet paketimden düşme oluyor. Böyle olması da daha iyi çünkü 1 haftası kalmıştı.
kontratli paketlere geçmek için 6 aylik turkcellli olmak gerekmiyormuydu.ben mi yanlış hatırlıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi kontratli paketlere geçmek için 6 aylik turkcellli olmak gerekmiyormuydu.ben mi yanlış hatırlıyorum.
Turkcell kafasına göre takılıyor.
Cayma kampanyasına Katılmak mı istiyorsun?
Ne zamandır Turkcell kullanıyorsun?
Numaranı taşıyarak mı geldin, yeni hat mı almıştın?
iki üç gün önce aldığım hattımı aradılar.hemen tanımladılar 120 dakikamı:)
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
quote:
Orijinalden alıntı: GokhanAtas
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
quote:
Orijinalden alıntı: GokhanAtas Arkadaşlar merhaba yine bir sorum olacak Şuan 533 lü bir numara var önce Turkcell di daha sonra Avea Faturalıya taşıdık şimdi ise cayma bedelli kontrata katılabilmek için Turkcell faturalı olarak taşısak girebilirmiyiz daha öncede Turkcell di ya o bakımdan soruyorum..Hadi buna evet dedik fakat mesaj yollarken hata aldım diyelim Turkcell faturalı hattı tekrar kontörlüye taşısak bana ne kadar bir maliyet çıkar İlginiz İçin Teşekürler...
Evet tekrar Turkcell yaparsan ve EVET 120H yazıp 7400'e mesaj gönderirsen olur.
Tekrar Turkcell yapmanın ve hatta ardından faturasıza çevirmenin hiçbir maliyeti yok.
İlginiz ve cevabınız için TEşekürler... İyi Forumlar...
Yanlış bilgi olmasın. Düşük bir cümle kurmuşum.
Eğer cayma bedelli kampanyaya katılırsan ve 1 yıl dolmadan faturasız hatta geçersen 300 TL ceza ödersin.
Ama cayma yani taahhutlu kampanyaya katılmadan faturasız hatta gecmek ücretsiz.
Dün Turkcell e gittim avea hattını opsiyonsuz olarak taşıdım 3 gün içerisinde geçi olur dedi cayma bedelliye de geçersem 3 ayda 1 3 TL öderim Bu arada hattım açılınca tam olarak ne yazacam hemen katılmam için...
Geçiş yaptıgının yani TUrkcell oldugunun aynı günü EVET 120H yazıp 7400e yollaman gerekiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: Fetih
EVET 120H yazıp 7050 ye gönderdim.Bana gelen meaj şu şekildeydi:
Sözleşme kaydınız yaratılamamıştır.Size gönderilen kısa mesaj içeriğini dikkate alarak,tekrar deneyiniz.
Bugün de attınız mı mesajı? Sonuç nedir?
quote:
Orijinalden alıntı: dmltnman
quote:
Orijinalden alıntı: Fetih
EVET 120H yazıp 7050 ye gönderdim.Bana gelen meaj şu şekildeydi:
Sözleşme kaydınız yaratılamamıştır.Size gönderilen kısa mesaj içeriğini dikkate alarak,tekrar deneyiniz.
Bugün de attınız mı mesajı? Sonuç nedir?
hanımın telefonu da kaç gündür deniyoruz başak kontratınız var diyordu. bugün denedik yaratılamaıştır cevabı geldi .demek ki yarın denemek lazım dediğniize göre teşekkürler bilgi için
quote:
Orijinalden alıntı: SliTaz
quote:
Orijinalden alıntı: fusem EVET 120H yazıp 7400e yolla
Maalesef. Hala "Hattınıza ait başka bir kontratlı kampanyanız olduğu için bu kampanyadan yararlanamazsınız." diyor.
Online işlemlerden kontrol et. Tarifeler kısmında paket ve kampanyalar kısmında bak bakalım. Kontratın süresi tam geçmemiş olabilir. Ya da müşteri hizmetlerine sorun.
OİM'de hat kapama talebi kısmında son onay öncesi hattınıza ait tüm taahütleri ve vergiler hariç bedelleri görebilirsiniz. Neyazıkki bitiş tarihleri burada yazmaz.
Ayrıca musteri.hizmetleri@turkcel.com.tr ye atacağnız bir emaillede taahhütünüzün bitiş tarihini sorabilirsiniz.
2. kez yenilemek isteyenler kesinlikle yukardaki kontrolleri yapmasınız tavsiye ederim.
quote:
Orijinalden alıntı: SliTaz 21 mayıs 2010 da kontrat tamamen bitmiş. Normalde 1.5 aydır zaten paket yoktu. Şu an numaramı taşısam ceza öder miyim diye sordum ödemezsiniz dediler. Kontratlı kampanyam var mı diye sordum yok dediler. Neden böyle diyor diye sordum o birim farklıymış ve bir şey yapamayacaklarını söylediler. 1 hafta sonra yeniden deneyin diye önerdiler.
Şimdi ben hattı başka operatörü taşısam ve ardından yeniden Turkcell'e taşısam cayma bedelliden yararlanabiliyor muyum?
OİM'den hat kapamada her hangi bir taahütünüz gözküyor mu, baktınız mı?
bende hanımınkini bugün tazeledim. 12 ay daha çaktık turkcell den. iyi oluyo ya vodafone u aveayı ev telefonunu bu 120 den aramak