Şimdi Ara

Turkcell Coştu Bir Kere / 12 Ay Taahhütlü Kampanyalar (217. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.726
Cevap
4
Favori
353.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar. 26 Mayıs 2010 da biten kontratım için aynı gün EVET 180 yazıp 7050 e mesaj attım. Yukarıda bahsedilen "Daha önceden devam eden kontratınız vardır" ya da "Sözleşmeniz yaratılamamıştır." hatalarını mesaj ile aldım. Piri Reis in yukardaki bir mesajda söylediği gibi kontrat biiminden 1 gün sonra tekrar denedim. Önce hata mesajı geldi. Sonra BİNGO! 12 ay daha Turkcell le bağlanacağım hayata!
    Forumda yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salvadorjudges

    quote:

    Orijinalden alıntı: adtemel


    quote:

    Orijinalden alıntı: salvadorjudges

    Müşteri Hizmetlerinden aldığım bilgi taahhüdüm 26 sında bitiyordu. BASVURU yazdım 7050 ye, EVET 120H yazdım 7050 ve 7400 a gönderdim.

    Maalesef olmadı.

    BASVURU yazdığıma cevap olarak DAHA ÖNCEDEN BASVURUNUZ ALINMIŞTIR, EVET 120H yazdığıma ise BAŞKA BİR KONTRATLI KAMPANYADADAN YARARLANMAKTASINIZ geldi.

    kullandığınız tarife nedir?
    acaba alo paketleri de kontratlı kampanya kapsamına mı alıyor turkcell
    geçen ay alo 120 paketinde hediya yazıp 2747 ye yolladığımda da bana aynı mesaj gelmişti


    Az önce çağrı merkezini bir kez daha aradım, bu sefer de 28 Mayıs tarihini verdiler, bu sefer kesin mi diyorum kesin diyorlar

    29 Mayıs günü mesajınızı atabilirsiniz.




  • benimde 120 heryöne taahütüm dün senesini doldurmuştu.


    EVET 120H yazıp 7050'e gönderdim.

    12 ay boyunca heryöne ayda 120 dakika konuşabilirsiniz. cayma halinde 300 tl faturanıza yansır diye mesaj geldi.

    sayenizde gece 12'de kasmayada gerek kalmadı teşekkürler.
  • bende EVET 180H 7050 dediğimde hatalı mesaj diyor,

    EVET 180 7050 dediğimde başka kontratınız var diyor,

    Acaba EVET 180H yerine EVET 180 mi diyeceğiz artık...
  • 180 dk kullanmışsanız;
    EVET 180 yazıp 7050 ye gönderiyorsunuz.
    bu mesaja ''başka bir kontratınız var..'' cevabı alıyorsanız 1 yılınız tam olarak dolmamış.
    mh arayıp bitiş tarihini öğrenin,o günden 1 gün sonra mesaj atın,180 dk yüklenir.
  • Bugün yenilettim kontratımı 1 yıl daha Turkcell'deyiz. Bu kampanya devam ettikçe biz hep buralardayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLoRd_85

    Bugün yenilettim kontratımı 1 yıl daha Turkcell'deyiz. Bu kampanya devam ettikçe biz hep buralardayız.

    çok şükür bende yeniledim kontratı
    Tebrikler,12 ay boyunca konuşmalarınızda heryöne kullanabileceğiniz ücretsiz dakikalar kazandınız.
    teşekkürler DH ciler
  • evet 120h yazdım 7040 yolladım --- Kampanya sonra ermiştir,
    7050 yolladım --- hatalı giriş yaptınız,
    basvuru yazıp 7050 yolladım --- günlük katılım limiti dolmuştur, şeklinde mesajlar geldi.
    Yarın tekrar denemek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: witter
    evet 120h yazdım 7040 yolladım --- Kampanya sonra ermiştir,
    7050 yolladım --- hatalı giriş yaptınız,
    basvuru yazıp 7050 yolladım --- günlük katılım limiti dolmuştur, şeklinde mesajlar geldi.
    Yarın tekrar denemek lazım

    7400'e yolladın mı?
  • selam

    ö.i.m.de.şuan.mevcut.dakikalarım.görünmüyor.
    kampanyaya.başlayalı.1yıla.yakın.oldu.bitiş.tarihinden.emin.değilim.ama.29.haziran.olması.kuvvetle.muhtemel.

    acaba;365.günüm.doldumu(az.once.7050.ye.msj.attım.kontratlı.kampanyanız.var.....dedi)
    yoksa.Ö.İ.M.kampanyanın.son.bir.ayında.dakikaları.göstermiyormu??

    son.sorum.kampanya.sürem.365.günü.doldurunca.msj.falan.geliyormu??

    teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay
    selam

    ö.i.m.de.şuan.mevcut.dakikalarım.görünmüyor.
    kampanyaya.başlayalı.1yıla.yakın.oldu.bitiş.tarihinden.emin.değilim.ama.29.haziran.olması.kuvvetle.muhtemel.

    acaba;365.günüm.doldumu(az.once.7050.ye.msj.attım.kontratlı.kampanyanız.var.....dedi)
    yoksa.Ö.İ.M.kampanyanın.son.bir.ayında.dakikaları.göstermiyormu??

    son.sorum.kampanya.sürem.365.günü.doldurunca.msj.falan.geliyormu??

    teşekkürler...

    365 gün sonrası bir mesaj gelmiyor. Dakikalarınız gözükmese de arka planda dakikalarınız 365. günün sonuna kadar geçerli. 365. gün son önceki fatura kesim döneminde 365. günün sonunna kadar kalan dakikalarınızı neyazıkki göremiyorsunuz ama kullanabiliyorsunuz.

    musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr adresine eposta atıp cayma bedeli taahhütünüzün ne zaman biteceğini öğrenebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kunta-kinte


    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    benim bir önceki kampanyam tamamlandı.Şimdi başvuru yapabiliyor muyuz yine?

    Evet yapabiliyorsun
    ilk kampanya başlangıcından itibaren 365 gün dolduysa EVET 120H yaz 7050'ye gönder. Sonra online işlemlerden dakikaların yüklenip yüklenmediğini kontrol et.


    Valla çok makbule geçti müşteri hizmetleri aramadan dediğiniz gibi yaptım,mesaj geldi 12 ay boyunca 120dk her yöne bedava konuşacaksınız diye.1 senedir doğru dürüst fatura ödememiştim 1 sene daha uzadı.Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 28 Mayıs 2010; 18:18:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    quote:

    Orijinalden alıntı: witter
    evet 120h yazdım 7040 yolladım --- Kampanya sonra ermiştir,
    7050 yolladım --- hatalı giriş yaptınız,
    basvuru yazıp 7050 yolladım --- günlük katılım limiti dolmuştur, şeklinde mesajlar geldi.
    Yarın tekrar denemek lazım

    7400'e yolladın mı?

    Yolladım, sonuç aynı...
    Hat arkadasın, onceden kontorlu idi yeni faturalıya gecti bir guzellik yapalım dedik ama :)
    Bakalım tekrar deneyecez artık ;)
  • Sahip olduğum bir hattımı 7050 'ye 120H mesajını göndererek 120 dakika her yöne olacak şekilde yeniden taahhüt verdim. Buraya kadar bir sorun yok, bu bilgiyi paylaşanlara teşekkürlerimi sunarım..

    Sadece sormak istediğim bir sorum var. Daha önce "12 ay kontratlı 18,18 Kr/dk" olan ve sözleşmesi sona eren paketi yenilemek istiyorum. Acaba onun için direkt olarak ne mesajı yazıyorduk. Bilen, hatırlayan var mı?

    Çünkü 7050 'ye BASVURU yazarsam, "Kampanya için basvuru talebiniz daha once alinmistir Ilginiz icin tesekkur ederiz." içerikli mesaj gelmekte. Bu yüzden 7050 'ye, aynı "120H" gibi ama bu sefer 18,18 Kr/dk olan seçenek için ne mesajı atmam gerekmekte?

    Bu hat kamu hattı olduğu için zaten yeterince dakikası var. Olurda dakikaları aşarsa 18,18 Kr ile ücretlendirilsin diye tercih ediyorum..

    İlgilenenlere teşekkürlerimi sunarım.




  • Cayma bedelliden yararlanırken tarife değiştiren hiç yok mu? Yeni dakkilar stabil yüklendi mi?

    ...

    Şöyle bir durum var 2 hattım var.

    İkisininde Paket / Kampanya

    Başlangıç / Bitiş tarihleri

    18 Nisan 2010 - 30 Temmuz 2010

    1 hattıma kesin yüklendi ama diğerine yüklenmedi gibi

    tarihler aynı ise yüklendiğinin göstergesi midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bungee20
    Kampanya katılım tarihinize göre değişmekle birlikte, ilk hediye dakikalar hemen yüklendiğinden, kampanyanızın bitimine doğru (taahhüdünüz devam ediyorken) hediye dakikasız kalabiliyorsunuz.


    Örneğin; 24 mayısta hediye dakikalar için başvuruda bulundum ve aynı gün hediye dakika (kontrat) tanımlaması yapıldı. Hattımın hesap kesim tarihi 25 mayıs idi. 24 mayısta 120 dakika + 25 mayısta 120 dakika = 2 aylık 240 dakika tanımlanmış oldu.

    Bu durumda 2011 yılının nisan ayının 25-26. gününde hediye dakikalarım bitmiş olmasına rağmen, kontratım 24 mayısta bitecektir.

    Yukarıdaki şartlar altında, hediye dakikaların yüklenip de görünmemesi gibi bir durum söz konusu olmamaktadır.

    Hocam yazdığınıza saygım var ama ben 2 hattın bizzat fatura detaylarını inceledim aksini gördüm o yüzden öyle yazdım. Eşimin hattını örnek vereyim.

    06 Mayıs 2009'da 12 aylık ilk taahhüte girdik.
    06 Mayıs 2010'da da kontrat bitti. Bu tarihten önceki son fatura kesimi 25 Nisan 2010'dur.

    25 Nisan'dan 6 Mayıs'a kadar OİM'de dakikaları gözükmüyordu. 25 Mayıs 2010'da kesinlen yeni faturada dakikaların gözükmediği dönem için Sözünüze Dakikalardan görüşmeler görüyorum.

    07 Mayıs 2010'da taahhütü 2. kez yenileyip ikinci 12 aylık periyoda girdik.


    PAKET KAMPANYALARIN ŞİMDİKİ DURUMU
    Paket/Kampanya------------------Başlangıç-----Bitiş------------Tanımlanan--Kullanılan----Kalan
    CHURN KONTRATLI HERYONE 120DK---25 Mart 2010--30 Temmuz 2010---120.0 dk.-- -227.0 dk.----347.0 dk.

    Yukarıdaki tarihler:
    25 Mart 2010 : ilk oniki aylık periyotta yüklenen son tarih
    30 Temmuz 2010 : ikinci oniki aylık periyotta 2. kez yüklenen 120 dakikanın son görüşme zamanı
    347 dk: ilk 12 aylık periyodun son 120 + ikinci 12 aylık periyodun anında yüklenen 12 aylık dakikası + ikinci 12 aylık periyoda girildikten sonra ilk kesilen faturayla yüklenen 2. 120 dakika


    Görüldüğü üzere 3 dönemlik 120 dakika kullanılabiliyor :) Ama sadece bu 2. 12 aylık periyoda geçişte kısa bir süreliğine :)

    Özetle, 2. 12 aylık periyodun ilk zamanlarında ilk 12 aylık periyodun dakikası bile kullanılabiliyor, ilk 12 aylık dönemin son zamanlarında hayli hayli kullanılıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERPmühendisi -- 29 Mayıs 2010; 0:14:20 >




  • @fethiyetv

    teşekkürler.
  • 2. 12 aylık dönemde tercih edilen hediye değiştirilebilir mi? Yani önceki hediye 3 ay bedava konuşma paketiyken 2. yıl hediyesi her yöne 120 dakika olarak seçilebilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caymabedelli
    Sahip olduğum bir hattımı 7050 'ye 120H mesajını göndererek 120 dakika her yöne olacak şekilde yeniden taahhüt verdim. Buraya kadar bir sorun yok, bu bilgiyi paylaşanlara teşekkürlerimi sunarım..

    Sadece sormak istediğim bir sorum var. Daha önce "12 ay kontratlı 18,18 Kr/dk" olan ve sözleşmesi sona eren paketi yenilemek istiyorum. Acaba onun için direkt olarak ne mesajı yazıyorduk. Bilen, hatırlayan var mı?

    Çünkü 7050 'ye BASVURU yazarsam, "Kampanya için basvuru talebiniz daha once alinmistir Ilginiz icin tesekkur ederiz." içerikli mesaj gelmekte. Bu yüzden 7050 'ye, aynı "120H" gibi ama bu sefer 18,18 Kr/dk olan seçenek için ne mesajı atmam gerekmekte?

    Bu hat kamu hattı olduğu için zaten yeterince dakikası var. Olurda dakikaları aşarsa 18,18 Kr ile ücretlendirilsin diye tercih ediyorum..

    İlgilenenlere teşekkürlerimi sunarım.

    Dakikası 18 kuruş olan başka bir madde, 120 dk her yone başka bir madde diye biliyorum. Bu yüzden galiba degistirilemiyor.




  • Sanırım beni anlamadınız..
    Bir yıl önce zaten cayma bedelli kampanyasından "12 ay kontratlı 18,18 Kr/dk" olanını seçmiştim.
    12 ay doldu. Bu sözleşmeyi yeniden yapmak istiyorum.
    İşte bunun için, hangi numaraya ne mesajı atmam gerekiyor??


    BASVURU yazıp 7050 'ye gönderin demeyin, olmuyor.
    Bana direkt mesaj lazım
  • 
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.