|
GÜNCELLEME: Arkadaşlar hiç memnun değilim, tavsiye etmiyorum. Ara ara internet gidiyor ve çalışmıyor. Müşteri temsilcisi 24 saat değil, akşam 6 dan sonra kapalı. Arıyorsun sırada 20 kişi bekliyor sıra gelmiyor, login olacaksın şifreyi kendisi veriyor, değiştiriyorsun, aynı şifreyi kabul etmiyor. Bir sürü sıkıntısı var. Sabit hat kullanıyorum aynı firmada, orada harika mükemmel ama mobil hatta rezalet. Tavsiyem uzak durun. 12.09.2024 --------------------------- EDIT: Kişisel erişim noktası özelliği kapalıymış ve bankalarda kullanılamıyormuş ben o yüzden 3 ay sonra iptal ettirdim bilginize ------------ Başvurular e-devletten internet bankacılığı kullanarak yapılan doğrulama girişiyle yapılıyor. İşlem çok basit, kimliğin ön yüzünü ve ücreti ödüyorsunuz. Sim kart bedeli 348 TL, numara taşıma olursa 88 TL ödeniyor. Bu firmanın sabit telefon hizmetini kullanıyorum 3 senedir hiç bir sorun yaşamadım. İlk defa GSM kullanacağım, afilli bir de numara aldım tek dezavantajı şu: Bankacılık işlemlerinde şifre SMS alamıyorsunuz, ben iş telefonum için aldım. Aslında en önemli dezavantaj da bu ama hattınızı taşırsanız belki bu sorun yoktur bilmiyorum sormak lazım. Yeni numaralar 051022... bile başlıyor. Taahütname yok, ama fiyatlarda sürekli oynama olmuyor genelde bilginize. Mobil Hat Fiyatları & Paketleri - Netgsm https://www.netgsm.com.tr/fiyatlar/mobil-hat![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cigolayt -- 12 Eylül 2024; 18:38:38 > |
|
_____________________________
Google'da ikinci el ram ararken, DH linkini bulup 2004 senesinde üye oluyorum, hala buralardayız :)
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler



iOS
Android






