Şimdi Ara

TURK TELEKOMDAN NASIL KURTULURUM? YARDIM LÜTFEN.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 saat 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 6
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Master Willem (10 mesaj) mcrew (4 mesaj) HeroTech (3 mesaj) Soickan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TURK TELEKOMDAN NASIL KURTULURUM? YARDIM LÜTFEN.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar merhaba,

    baştan uyarayım hikaye özettir aslında aynı konuda defalarca şikayet edilmiş telekom ofislerine gidilmiştir.

    4 yıldır sorunsuz ttnet evde internet kullanmaktayım(16 mbit).2-3 ay önce ev değiştirim ve nakil yaptırdım.hız testi yaptım 11-12 civarı çıktım.ttneti arayıp hızımı tam alamadığımı söyledim.karşımdaki operatör hattımda kopma olduğunu arıza kaydı açtığını söyledi.eve gelen ilk ekip modeme bişeyler yapıp gitmiş ben yokken.daha sonra gelen ekip tanıdık çıkması nedeniyle iyi bi inceleme yapıp eve gelen kabloda sinyal düşmesi olduğunu cat6 kablo çekmem gerektiğini söyledi.kablo çektim.daha sonra aradığım müşteri temsilcisi hız istiyorsam hiper nete geçebileceğimi altyapımın desteklediğini ve 8 tl farkla kullanabileceğimi söyledi.(tarih 6 eylül) herneyese kabul edip işlem yaptık.modem eve geldi.19 eylülde belgelerim karşıya gitti.2-15 gün içerisinde kullanabileceğim söylendi.15. gün aranıp gün içerisinde hipernete geçeceğim söylendi.fakat halen geçmeyince turk telekom ofisine gittim(5 ekim). aynı gün içerisinde geri dönüş yapılacağı söylendi.13 ekim oldu arayan soran yok.tekrar türk telekom a gittiğimde ne cevabı aldım bilin bakalım? "SİZİN ALTYAPINIZ HİPERNETİ DESTEKLEMİYOR!!!" t*şakmı geçiyosunuz lan diye girdim söze o sinirle eve gelip kablo net e geçtim.25 mb hız füze gibi valla üstelik tv de dahil 29.90

    her neyse arkadaşlar turk telekoma taahhüt var diye iptal ettirmemiştim artık ettirmek istiyorum ama halen hipernet için talep beklemede gözüktüğü için taahhüt bedelini kabul etsemde iptal ettiremiyorum.bu konuda ne yapmalıyım? biran önce kurtulmak istiyorum şu iğrenç kurumdan.nerdeyse 1.5 aydır oyalıyorlar ve halen iptal talebi veremiyorum.tüketici hakem heyetinemi gitmeliyim yoksa direkt ihtar çekip mahkemeyemi vermeliyim? yardımınızı rica ediyorum.



    |
    |




  • Yüzbaşı
    783 Mesaj
    BTK yoluyla HiperNet geçiş talebinizin iptal edilmediğini ve bu yüzden internetide kapattıramadığın için mağduriyet yaşadığınızı yazın. Size geri dönüş olacaktır.

    Birazda şikayetvar üzerinden dürterseniz daha hızlıda olur...
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Soickan

    BTK yoluyla HiperNet geçiş talebinizin iptal edilmediğini ve bu yüzden internetide kapattıramadığın için mağduriyet yaşadığınızı yazın. Size geri dönüş olacaktır.

    Birazda şikayetvar üzerinden dürterseniz daha hızlıda olur...

    Merhaba, bilgi için teşekkürler.Bugünde telekom müdürlüğüne gittim.sonuç halen aynı.en sonunda yasal yollara başvurabilirsiniz dediler.Pes artık.bir talebi iptal etmekten acizler.

    Ben sizin dediğini yola başvurayım.Tekrar teşekkürler.
    |
    |
  • Yarbay
    8491 Mesaj
    tuketici.btk.gov.tr ye yazın

    taşındığınız bina da uydunet varken zaten hiç gerek yok Turk Telekom ile uğraşmaya
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    tuketici.btk.gov.tr ye yazın

    taşındığınız bina da uydunet varken zaten hiç gerek yok Turk Telekom ile uğraşmaya

    Merhaba, taahhüt var diye istemiyordum ama geçtim kablonet e.şimdi iptal ettiremiyorum.sikayet.btk.gov.tr den aktardım şikayetimi.Bakalım nasıl olacak.yardımlarınız için teşekkürler.
  • Yarbay
    8491 Mesaj

    yeni cihaz aldın

    yeni kampanya imzaladın

    dünyanın cezasını ödetecekler sana şimdi

    online işlem merkezinden bakabilir misin

    sözleşmenin bitmesine ne kadar var

    Modemin rayic bedeli ne kadar i

    o modemi bir şekilde iade etmen lazım bir sürü uğraşacaksın
    |
    |
    stalaggh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    yeni cihaz aldın

    yeni kampanya imzaladın

    dünyanın cezasını ödetecekler sana şimdi

    online işlem merkezinden bakabilir misin

    sözleşmenin bitmesine ne kadar var

    Modemin rayic bedeli ne kadar i

    o modemi bir şekilde iade etmen lazım bir sürü uğraşacaksın



    Merhaba,

    ben taahhüt bedelini kabul ediyorum zaten.ama onlar yeni cihazın bedelini alamazlar benden.hizmetini veremediği şeyin bedelini nasıl alabilirlerki? modemi iade ederim.sorun dahada büyürse mahkemeye kadar taşırım işi.

    Bana altyapımın uygun olduğunu söyleyip sözleşme imzalatıp sonrasında altyapınız desteklemiyor deniliyor.Evrakta sahteciliğe girermi girmezmi bu bilmiyorum.Sözleşme bedelide alamazlarki? geçiş yapılamıyor hangi sözleşme bedelini alacaklar? :D




  • Yarbay
    8491 Mesaj

    o yüzden diyorum modemi kutusuyla falan iade etmeye çalış

    çünkü çok karışık durumun

    tuketici.btk.gov.tr ye yaz

    bir de sözleşmene bak eğer yeni sözleşme imzalatmadılarsa sana

    bir seneyi de geçmişse sözleşme süren herhangi bir ceza ödemeden zaten iptal ettirebiliyorsun.

    yeni sözleşme imzaladılarsa 14 gün cayma hakkın var onu kullanıp iptal etmeye çalış

    http://www.milliyet.com.tr/tuketiciye-taahhut-oyunu-/ekonomi/detay/2105735/default.htm
    |
    |
    stalaggh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    o yüzden diyorum modemi kutusuyla falan iade etmeye çalış

    çünkü çok karışık durumun

    tuketici.btk.gov.tr ye yaz

    bir de sözleşmene bak eğer yeni sözleşme imzalatmadılarsa sana

    bir seneyi de geçmişse sözleşme süren herhangi bir ceza ödemeden zaten iptal ettirebiliyorsun.

    yeni sözleşme imzaladılarsa 14 gün cayma hakkın var onu kullanıp iptal etmeye çalış

    http://www.milliyet.com.tr/tuketiciye-taahhut-oyunu-/ekonomi/detay/2105735/default.htm


    şikayeti btk dan aktardım.ayrıca şikayet var a da yazdım.neyseki modemin tüm kutusu vb herşeyi duruyor.Yeni bir sözleşme imzalamadım.ama sözlü taahhüt verdim telefondan.bakalım nasıl olacak.

    btk hemen telekoma iletmiş şikayetimi kimbilir ne zaman dönüş olur
    |
    |




  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    o yüzden diyorum modemi kutusuyla falan iade etmeye çalış

    çünkü çok karışık durumun

    tuketici.btk.gov.tr ye yaz

    bir de sözleşmene bak eğer yeni sözleşme imzalatmadılarsa sana

    bir seneyi de geçmişse sözleşme süren herhangi bir ceza ödemeden zaten iptal ettirebiliyorsun.

    yeni sözleşme imzaladılarsa 14 gün cayma hakkın var onu kullanıp iptal etmeye çalış

    http://www.milliyet.com.tr/tuketiciye-taahhut-oyunu-/ekonomi/detay/2105735/default.htm


    hocam sözleşme 1 seneyi geçmişse dediğiniz yer resimdeki yer değil mi? şimdi 1 senemin dolmasına 20 kasıma kadar süre var.bu süreden önce iptal edersem bütün taahhüt bedelini ödeyeceğim aksi takdirde ödemeyeceğim öyle mi? ayrıca btk ya şikayet ettikten sonra şikayet kısmına vpn harici giremiyorum :D





  • Yarbay
    8491 Mesaj

    bu sanki avea nın online işlem merkezi

    https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/login.do

    şuradan bakabilirsin
    |
    |
    stalaggh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    bu sanki avea nın online işlem merkezi

    https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/login.do

    şuradan bakabilirsin

    yok hocam doğru yer.şimdi dikkat ettim.bana internet paketi tanımlanmamış.çünkü geçişte gözüküyorum.gelde çık işin içinden.neyse artık mecbur geri dönüş yapmalarını beklicem :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    btk ya şikayet etmek işe yaradı ve bugün şikayet cevaplanarak sorun çözüldü.yardımcı olan herkese teşekkür ederim
  • Yarbay
    2143 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    btk ya şikayet etmek işe yaradı ve bugün şikayet cevaplanarak sorun çözüldü.yardımcı olan herkese teşekkür ederim

    Benim btk ya yazdığım 6-7 ayrı şikayet var hepsi asılsız kapatıldı. Btk bile Telekoma çalışıyor bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    btk ya şikayet etmek işe yaradı ve bugün şikayet cevaplanarak sorun çözüldü.yardımcı olan herkese teşekkür ederim

    Benim btk ya yazdığım 6-7 ayrı şikayet var hepsi asılsız kapatıldı. Btk bile Telekoma çalışıyor bence

    Banada burdan söylediler bende şikayet yazdım ve işe yaradı.İki hafta sürdü tam olarak. 18 ekimde şikayet yazdım bugün sonuçlandı. 7-8 tane şikayetiniz aynı konudan dolayı ise belki mükerrer diye kapatılmış olabilir mi?




  • Yarbay
    2143 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh


    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    btk ya şikayet etmek işe yaradı ve bugün şikayet cevaplanarak sorun çözüldü.yardımcı olan herkese teşekkür ederim

    Benim btk ya yazdığım 6-7 ayrı şikayet var hepsi asılsız kapatıldı. Btk bile Telekoma çalışıyor bence

    Banada burdan söylediler bende şikayet yazdım ve işe yaradı.İki hafta sürdü tam olarak. 18 ekimde şikayet yazdım bugün sonuçlandı. 7-8 tane şikayetiniz aynı konudan dolayı ise belki mükerrer diye kapatılmış olabilir mi?

    Yok hepsi ayrı. Son 3/4 yıl içinde hepsi özelde arıza ama içerik farklı farklı.

    Son şikayetim süperonlinea geçişime yalan beyanla ret vermeleri. Kurumsal aboneymişim diye superonlinea geçişime mani oldular. Btk a yazdım müşteriniz olmadığınızdan yardımcı olamayız dediler.

    Şikayet telekoma yazıldı ama ttnet müşterisiymişim. Hani ttnet telekomla birleşti tek marka oldu ya? Hani bana koca harflerle Turktelekom faturası gönderiyorlar ya? Ama ben telekom müşterisi değilmişim. Adamlar bildiğin üçkağıdın kitabını yazmışlar. Haftaya gidip basıcam iptali kurtulcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh


    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    btk ya şikayet etmek işe yaradı ve bugün şikayet cevaplanarak sorun çözüldü.yardımcı olan herkese teşekkür ederim

    Benim btk ya yazdığım 6-7 ayrı şikayet var hepsi asılsız kapatıldı. Btk bile Telekoma çalışıyor bence

    Banada burdan söylediler bende şikayet yazdım ve işe yaradı.İki hafta sürdü tam olarak. 18 ekimde şikayet yazdım bugün sonuçlandı. 7-8 tane şikayetiniz aynı konudan dolayı ise belki mükerrer diye kapatılmış olabilir mi?

    Yok hepsi ayrı. Son 3/4 yıl içinde hepsi özelde arıza ama içerik farklı farklı.

    Son şikayetim süperonlinea geçişime yalan beyanla ret vermeleri. Kurumsal aboneymişim diye superonlinea geçişime mani oldular. Btk a yazdım müşteriniz olmadığınızdan yardımcı olamayız dediler.

    Şikayet telekoma yazıldı ama ttnet müşterisiymişim. Hani ttnet telekomla birleşti tek marka oldu ya? Hani bana koca harflerle Turktelekom faturası gönderiyorlar ya? Ama ben telekom müşterisi değilmişim. Adamlar bildiğin üçkağıdın kitabını yazmışlar. Haftaya gidip basıcam iptali kurtulcam.

    En iyisini yaparsınız. Çekilecek çile değil.Turksat kabloya geçtim bende.Umarım sizinde sorununuz biran önce çözülür




  • Yarbay
    2143 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh


    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh


    quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    btk ya şikayet etmek işe yaradı ve bugün şikayet cevaplanarak sorun çözüldü.yardımcı olan herkese teşekkür ederim

    Benim btk ya yazdığım 6-7 ayrı şikayet var hepsi asılsız kapatıldı. Btk bile Telekoma çalışıyor bence

    Banada burdan söylediler bende şikayet yazdım ve işe yaradı.İki hafta sürdü tam olarak. 18 ekimde şikayet yazdım bugün sonuçlandı. 7-8 tane şikayetiniz aynı konudan dolayı ise belki mükerrer diye kapatılmış olabilir mi?

    Yok hepsi ayrı. Son 3/4 yıl içinde hepsi özelde arıza ama içerik farklı farklı.

    Son şikayetim süperonlinea geçişime yalan beyanla ret vermeleri. Kurumsal aboneymişim diye superonlinea geçişime mani oldular. Btk a yazdım müşteriniz olmadığınızdan yardımcı olamayız dediler.

    Şikayet telekoma yazıldı ama ttnet müşterisiymişim. Hani ttnet telekomla birleşti tek marka oldu ya? Hani bana koca harflerle Turktelekom faturası gönderiyorlar ya? Ama ben telekom müşterisi değilmişim. Adamlar bildiğin üçkağıdın kitabını yazmışlar. Haftaya gidip basıcam iptali kurtulcam.

    En iyisini yaparsınız. Çekilecek çile değil.Turksat kabloya geçtim bende.Umarım sizinde sorununuz biran önce çözülür

    Türksat aradığım servis ama mahllede yok. Komple ev internetini kaptmak en iyisi. Artık cepten olduğu kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
En ucuz kedi maması fiyatları
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.