Şimdi Ara

Türk Telekomdan geçtim, pişmanım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yıllarca Türk Telekom pişmanlıktır diye alaya aldım lakin yine de sorunları halletme konusunda, en azından bulunduğum bölgede, daha başarılılarmış.

    Türk Telekomdan geçtim, pişmanım

    (Millenicom'a geçtikten sonraki değerlerim)


    5 Şubatta, Telekom taahhütümün bitmiş olması ve önümüzdeki sene başka bir şehre taşınacak olmam hasebiyle Millenicom'a başvurdum.


    Bulunduğum bölgede fiber yok. Millenicom websitesinden sorguladığımda hattımın maksimimum alabileceği değer 30 mbit gözüküyordu, modem arayüzümde de hakeza maksimum değerim buydu.


    Not: Millenicom'a geçmeden evvel Telekom 24 mbit'lik pakete üyeydim ve sıfır paket kaybıyla 24 mbit'i sapına kadar alabiliyordum.


    Millenicom müşteri hizmetleri tarafıma "Bulunduğunuz bölgede Telekom altyapısını kullanıyoruz, orada kaç alıyorsanız o hızı verebiliriz" şeklinde beyanda bulundu. Bu sebeple beni 35mbit'e kadar (ah bu "'e kadar" lar) paketine kaydettiler.


    5 Şubattaki başvurumun ardından 8 Şubat pazartesi günü Telekom'dan arandım ve tarafıma "Başka bir hizmet sağlayıcıya başvurmuşsunuz anladığımız kadarıyla, portu değiştireceğiz, internetiniz hizmet sağlayıcı kurulum yapana kadar gidecek haberiniz olsun" dendi.


    9 Şubat Salı günü Millenicom kurulumu tamamladı. Buraya kadar sorun yok. İşlemler oldukça hızlı tamamlanmış gözüküyor.


    Lakin internete bağlandığımda aldığım hizmetin resmen 8 mbit download / 0,5 mbit upload olduğuna şahit oldum. Belki kurulum yeni tamamlandığı için böyledir deyip işlerimi halletmek adına şehir dışına çıktım.


    Gece eve geldiğimde internetin hala aynı durumda olduğunu ve herhangi bir gelişme olmadığına şahit oldum. Modem arayüzünde de ulaşılabilir hız 9900 kb/s şeklinde gözüküyordu.


    Gecikme sürelerimin rezalet olmasına değinmiyorum bile.


    Millenicom müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı oluşturdum ve bugün 11 Şubat perşembe itibariyle bana dönüşleri "çalışmalar sonuçlanmış ve iç tesisatınızda sorun olduğu saptanmıştır"


    Yıllardır Türk Telekom'dan hizmet alırken hiçbir sorun yaşamadığımız, 4 gün önce Millenicom'a geçene kadar çatır çatır çalışan iç tesisat nedense Millenicom'a geçince bozulmuş! Bak bak bak, sorunlu internetin kaynağı da buymuş.


    Şimdi arayıp, randevu alıp bozuk olmayan şeyi tamire geleceklermiş güya.(Ha aradılar da müşteri hizmetlerinin sesi kesildi, bir daha da aramadılar)



    Millenicom'dan aldığım hizmet hususunda olumlu konuşabileceğim yegane yönler kurulumun hızlı olması ve, ulaşabildiğimde, müşteri hizmetlerinin oldukça ilgili ve kibar davranması.



    Dipnot: Aşağıya gelebilecek sorulara binaen; Evet modemim VDSL destekli, evet daha önce Millenicomun vaadettiği ama veremediği hızları stabil bir şekilde Türk Telekomla kullandım, hayır bölgemde fiber altyapısı mevcut değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakimichi-kun -- 11 Şubat 2021; 15:1:28 >



  • Merhaba geçmiş olsun.


    @millenicom

  • 100 altı paketlerde comnet veya gıbırnet öneririm mileni hiç iyi değil.
  • Merhaba, PM üzerin isim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında yardımcı olmak isteriz.
  • Hocam işin aslı Telekomdan kiraladıkları altyapı hizmetini ve portları maksimum seviyede insana kullandırıyorlar ve iyi hizmet alamamanız kaçınılmaz hale geliyor. Benim bulunduğum bölgede bu şekilde. Akşam saatleri internet yerlerde, wifi nedir unuttum sürekli mobil internet. Twitchden bir yayın izlemek bile lüks. 3-5 fazla verip gerçek altyapısı olan firmadan internet almak en doğrusu. Telekom 24 deyip 24 veriyorsa harika. Cünkü bu tip firmalar "e kadar" diyerek insanları keriz yerine koyuyorlar. Birilerinin duruma el atması lazım.

  • Burada millenicom'un hiçbir suçu yok
    Turktelekom bilinçli olarak port'unuzu değiştirip kötü bir port'a takmışlar hat değerleriniz düşmüş bundan dolayı hızınız çok kötü
    Hat değerleri de turktelekom saha dolaplarının verebileceği hız performans verileridir bununla millenicom oynayamaz.
    Turktelekom'a Twitter'dan yazın millenicom müşteri hizmetlerine durumu anlatın eskiden iyi olduğunu port değişimi sonrası bozulduğunu port değişimi talep ettiğinizi söyleyin.

    Ayrıca btk'ya da şikayet edin daha önce aldığınız hız verileri yada hat değerleri duruyorsa çok güzel ispat olur diğer firmaları baltalamak için kasıtlı olarak hat değerlerimi bozdular derseniz işe yarayabilir.
  • Sorununuz devam ediyor mu bilmiyorum ama Millenicom omurgasının %90'ı superonline'da. Bunu DH YouTube yayınında Alper Karaer (firma yetkilisi) söylemişti. @Hakimichi-kun traceroute sonucu ekleyebilir misiniz, cloudflare.com, vie.valve.net, vs. olabilir. Böylece hattınız superonline üzerinden mi yoksa TT üzerinden mi ayarlanmış görebiliriz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.