Bildirim
Türk Telekom Yurt İçi-Yurt Dışı Hız Testi Sonuçları
Taktikal Led USB ŞARJLI Ultra Güçlü Mini Boy El Feneri [Enerji Sınıfı A++] : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09J5C4JB9?psc=1
12 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
cmd'ye tracert vodafone.de yaz sonuçları paylaş.
senlik bi olay yok burda. -
Adamlar o kadar yüzsüz ki internette aynı sorundan şikayetçi binlerce insan olmasına rağmen hiç bir sorun yokmuş gibi diledikleri gibi diledikleri saatte bant genişliğini düşürerek kullanıcılara interneti zehir etmeye devam ediyolar. Ben bu sorunu aylardır bu forumda da konu açan kullanıcılara söylüyorum hatta BTK'ya mail attım bi süreliğine ilgilenip düzelttiyolar sonra tekrar başlıyo. Denetleyen bi kurum olmadığı için diledikleri gibi at koşturmaya devam edecekler. Sizin yapabileceğiniz dediğim gibi BTK üzerinden mail atabilirsiniz ama bu olay başınıza bir kere geldiyse periyodik olarak bu sorunu yaşamaya devam ediceksiniz. Ocak'tan beri bu durumu yaşayan kullanıcı sayısı çok fazla artmaya başladı bunun bi farklı boyutuda bazı kullanıcılara haber vermeden santralden verdikleri hızı düşürüyolar eğer bilinçli kullanıcıysa fark edip üstüne düşerse tekrar yükseltiyolar. Yıl sonunda AKK kalkıcağı için data kullanımını nasıl azaltsak diye uğraşıyolar.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X