Şimdi Ara

Türk Telekom REZALETİ - SON EDİT (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
3
Favori
19.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
350 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetNY

    6 Ay önce tırsa tırsa Türknet'e geçtim ve çok memnunum. 35mb/s hızla sınırsız akıyor maşallah...
    Bir sorun çıkar illa diyordum ama ne hikmetse sorunsuz kullanıyorum şimdiye dek.

    ben birkaç yıldır turknet kullanıyorum. hem ucuz, hem taahütsüz, hem AKN yok hem de 1000 dk yurtdışı dahil dakikası da cabası.
  • Sadece senin başına gelen bir durum değil. Mesajların hepsini okumadım ama bu kadar trend topic olduğuna göre hepsine yanıt yazılmış olmalı. Neyse sorunun benimki ile birebir aynı.
    Yeni eve taşındık internet altyapısı var ancak adreste yeterli sayıda port yok gerekçesi ile 6 ay internetsiz kaldım. Müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm, telekom müdürlüğüne de en az 4-5 kez bizzat gittim. Hiç bir işe yaramadı. Alt yapı planlama vs bir sürü ıvır zıvır bahane dinledim sadece. Bu süre içinde mecburen gittim cep telefonu operatörümden wifi modem ve data hattı aldım limitli kotalarla kota aşımları ile bir sürü para ödedim internete. Sonra en nihayetinde port açıldı telekom internet hizmetim başladı. Aradan birkaç ay geçti. Sokağa vodafone fiber geldi. kapıma gelip uygun kampanya tarife yaptılar. Telekom cayma bedelinin tamamını karşıladılar ben de hemen internet ve telefonu iptal ettim. Bundan sonra ne ttnet ile ne telefon ile ne de avea ile işim olmaz. Turktelekom defterini kapadım sana da tavsiye ederim.
    Öyle CEO ya falan yazmakla olmaz, ilişkiyi sonlandırıp alternatiflere bakacaksın, illa ki başka bir hizmet vardır senin mahallede de. Turksat olur superonline olur vodafone olur vs.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    yalnız turknet dsmart vb adsllerin hepsi Türk Telekom altyapısını kullanıyor. Altyapı sorunu varsa onlara da abone olamıyorsun. Ya superonline fiber ya vodafone fiber ya da turksat kablo olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    yalnız turknet dsmart vb adsllerin hepsi Türk Telekom altyapısını kullanıyor. Altyapı sorunu varsa onlara da abone olamıyorsun. Ya superonline fiber ya vodafone fiber ya da turksat kablo olacak.

    evet öyle, ama aynı altyapıyı daha ucuza, daha avantajlı kullanıyorum. daha ne isteyeyim? kablonet çok daha verimli ama turknet daha iyi bir fatura ve sözleşmesiz çalışma fırsatı veriyor.
  • fatihmhizli F kullanıcısına yanıt
    Evet aynısı oldu bizde de.x paket var, hayır efenim öyle bir paket yok diyor.

    İyi de sizin kestiğiniz fatura bu diyorum. Hayır olamaz diyor...



    Çağrı merkezi nasıl bir madde kullanıyor merak etmiştim o, zaman.



    O günde beli tt ile başlayan (audi tt bile onu hatırlatır ) birseye yaklasmiyorum bile, bedava, üste para veriyoruz deseler dahi...



    Geçen aradılar, sayın müşterimiz diyor. Dedim ben sizinle çalışmıyorum, olur mu müşterimiz siniz diyor... Dedim. Bu gidin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radko

    İsraillile satılan ttnet kullanmam kullandırtmam harama para vermek gibi ttnet para vermek

    Ttnet israil'e mi satıldı? harbi mi? Ne zaman?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaydonunAbisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: radko

    İsraillile satılan ttnet kullanmam kullandırtmam harama para vermek gibi ttnet para vermek

    Satanlar harama satmadıda biz kullanınca mı haram oluyor.

    Bırakın bu işleri, yerli neyimiz kaldı, herşeyi sattılar israilliye, hollandalıya, kardeş ülke katarlıya, suudiye

    böyle düşünmeniz çok yanlış umarım düşüncenizden vazgeçersiniz.
  • Allahın sultanbeylisinde 35mbit vdsl kullanıyorum 95 mbit kapasite var 50 mbite geçmeyi düşünüyorum.
    Türk telekom akar
  • Yazacaklarım genel anlam itibariyle herkese genel bilgi amaçlıdır. Öncelikle bunlar yaşayıp tecrübelerim doğrultusunda oluşmuş bilgilerdir.

    1. Telekom dahil diğer tüm firmalar altyapı hakkında kesin bilgiye sahip değiller. Bakın tekrar yazıyorum. TELEKOM dahil diğer ISS ler %100 altyapı detayına sahip değiller. Çeşitli web sayfalarından kontrol edilen hız değerleri de kesin bilgi vermiyor. Niyesini nedenini sormayın, %100 bilgiye sahibim bu konuda. Sadece şöyle diyeyim, 16MB alabilirsiniz denen hattımda 55MB, 16MB alabilirsiniz denen kardeşimin hat da 85MB hız alınıyor.

    2.Telekom CEO su. Benim bugüne kadar tüm sorunumu çözdü, en son, Teyzemin kampanya içeriğini yanlış bilmesinden daha doğrusu Telekom'un detay vermemesinden dolayı Ocak ve Şubat faturası toplamda 450 TL geldi, CEO tamamını sildi. Çünkü kampanayda eksik bilgilendirme var. Detayları, mailleri twiter yazışmaları elimde. Fakat bu bilgileri paylaşmayacam. Telekom CEO suna, faturam mailime gelsin bilader diye twit atan kelimenin tam anlamıyla KIT ZEKALILAR da var. İletişim kurmasını ve haklarınızı %100 bilmelisiniz, bu aşırı önemli.

    3.Talep etmeden önce araştırma yapmalısınız, hangi santrale bağlısınız, mahalleniz de fiber veya telekom dolabı var mı? Santrale uzaklığınız nedir, gibi bilgileri telekomdan akıllı hareketler ile alabilirsiniz. Tek seferda imkansız, yılmadan uğraşmalısınız. VDSL2 nedir, kaç km ne hız verir bu forum da bununla ilgili tonlarca konu açıldı, tonlarca detay var. Bunları toplayıp öyle karşı tarafa şikayet oluşturacaksınız. Şu şekilde şikayet: "bana 50mb fiber verin bilader" dediğiniz anda cevapları şu olur, "hat desteklemiyor" konu kapandı.

    4.Bina içi tesisat, modem, pc kablolama düşük hızlarda (8-16mb) çok büyük sorun yaratmaz fakat daha üstü hızlarda ciddi özen istiyor. Adamın PC 20 yıllık, modem ADSL, kalkmış ben neden 50MB VDSL alamıyorum dediği anda her ISS sizi "keko" sınıfına koyup sallar. Türkiye de sistem dürtme ile ilerliyor.

    5. Şikayet işlemlerinizi, olabildiğince temiz ve düzgün dille yapmalısınız. Mutlaka kademe kademe ilerlemeli ve her detayın resmini, belgesini, görüntüsünü saklamalısınız.

    Örneğin,
    - Telekom destek ile görüşün, görüşmeyi tel ile kayıt edin. Her cep tel kayıt yapan yazılımlar mümkün.
    - CEO ya yazın, adam çok destek veriyor. Yazım diliniz şöyle olsun.

    "Merhaba Sayın Paul, xxxxx numaralı telefon/internet hattımda hız problemi yaşamaktayım, ilgili birimleriniz ile görüştüm fakat bana yardımcı olamadılar. şikayetim ise ........ Bana bu konu da yarımcı olabileceğiniz ümit ediyor iyi çalışmalar diliyorum."

    - CEO ile göüşmeden bir netice alınamaz ise, tekrar dile getirin, düzgün dilinizi asla bozmayın.
    - CEO çözemedi ise BTK adımına o da çözemez veya ilgisiz bırakırsa KDK (Kamu Denetçiliği Kurumu) ya şikayet edeceksiniz. Temel prensip, temiz saygılı bir dil, unutmayın!

    6.Yılmadan uğraş vermeniz gerekir. Sallarsanız onlarda sizi sallıyor. Çünkü Türkiye de kurumlar daha doğrusu Türk insanı çalışmayı ve disiplini sevmiyor. Bu da hepimize yansıyor. Ama gerçek olan şu ki, emir üst yerden geldi mi de hepsi tutuşuyor.

    Bu yollar ile elde ettiğim başarılar;

    1. Mahallaeme gelen 160-180 volt elektriği 220v sabitlettim. 1 ay sürdü, BEDAŞ tan başlayıp bakanlığa kadar şikayet döşedim. Bir pazar günü 3 araba gelip mahalleniz komple elektriğini başka trafoya verdiler.

    2. 16mb diye söylenen netim 24vdsl ile sonrasında ise 55mb Türknet ile devam ediyor. Ben istedim onlarda verdi. Bu kadar.

    3. Türknet kardeşimin hattını çözemediler, sinir oldu kapattı. Ben aradım, yeniden abone oldum, sokaktaki kablodan tutunda evin içindeki kablonun çekimine kadar ben takip ettim, telekom sokak kablosunu yeniledi. Sonuç 85MB kullanıyor. O da 16 üstüne çıkılamaz denene bir hat.

    4.Hastane randevu sistemi çöktü, günlerce randevu vermediler. İlgili yerlere şikayet edince. 2 gün sonra tüm sistem açıldı, tıkıt tıkır işliyor.

    5. Teyzemin 450 tl tutarında ki telefon faturasını sildirdim. 2 ay fatura ödemeyecek. CEO'ya saygılar. Kral adam.

    6. İETT seferleri ile ilgili şikayetim devam ediyor, terbiyesizler herifleri bir türlü çözemedim, KDK takip ediyor, Ankara ile görüşüyorum. Adam direk Ankara'dan arayıp sorunu detaylı dinledi. Çözülemeyebilir fikrindeyim.

    Şimdilik aklımda olanlar bunlar, yazımda biraz hızlı yazdığım için harf ve yazım hataları görülebilir, lütfen önemsemeyin. Bazı şeylere odaklanma sorunum var, sıkılgan bir yapıya sahibim ne yazık ki. Umarım sizlere ışık tutan bir yazı olur. Saygılarımla.

    Dip not 1: Telekom kampanyaları kanallara özelmiş. Mesela, şubeler, merkez müdürlük, ,internet kanalı, telefon kanalı kampanyaları farklı oluyor. Bundan dolayı internet üzerinden görülen kampanyadan telefon da söz ederseniz "bilmiyorum" veya "öyle bir kampanya yok" cevabı alabilirsiniz. Bu bilgiyi Telekom'dan birebir aldım. Bazı yetkilileri bunu bilmediği için öyle bir kampana yok diyebilir. Bu bilgiye göre hareket ederseniz sizin faydanıza olur. Cazip olan internet ise oradan başvurmalısınız, telefon dan vermiyorsalar netten başvurun. Telefonda ki yetkili bunu verebiliyor mu onu sorun sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 2 Mart 2018; 11:5:10 >




  • Bunların genel müdürlüğünen bayisine kadar alayı üç kağıtçı, satış kanalının yanlış yönlendirmesi sonucu ben de toplamda 3 ay bile kullanmadığım tivibu yüzünden dün iptal başvurusu yaptım 400 tlye yakın fatura çıkardılar, 2 çocuk kanalı için bağlatmıştım aylık 12 tl dediler ama aylık 41 tl fatura gelmeye başladı, iptal için istedikleri tutarla 400 e yakın fatura çıktı. Allah belanızı versin! sizin orrrrman çocukları. Gittim 200 tlye android tv box aldım bunun yerine, her şey var, keşke daha önce alsaydım.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızda çok haklısınız da bu CEO işi çok saçma geliyor. Sen bu tip sorunları çözmesi için koskoca departmanlar kur, binlerce adam çalıştır, milyonlarca lira maaş öde sonra onunların yapması gereken işi CEO yapsın :)
    Kimileri CEO müşterisine bire bir ilgileniyor diye seviniyor olabilir ama CEO'nun işi bu değil ki. Ayrıca CEO'nun bütün bunları biliyor ve hala bir düzelme olmuyorsa bu onun işini yapmadığını ya da yapamadığını gösterir.
  • aynı magduruyeti bende yaşadım yaklaşık 1.5 ay internet nakli yapmadilar. altyapidan felanda değil daha önce kullandığım internet hattını geri taşımak istedim. 1.5 ayın sonunda üyeliği iptal ettirdik. modem bana kaldı ama 1.5 ay içinde yaşadığım mağduriyet hergun aramalarim zaman kayıplarım devamlı haftada 2 sefer Türk telekoma gidişim. ne yazık ki ülkemizde böyle 16 hız destekleyen altyapı var hala.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Superonline'den TTNet'e geçtim. 5 dk.da kuruluk yapıldı ve hemen bağlandı internet. Kullanımda aksama vb. olur mu zamanla göreceğiz. Pek çok kişinin de dediği gibi bölgesel olarak çalışanların sorumsuzluğu sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağdaş kullanıcısına yanıt
    Ooo yıllar oldu günaydın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok haklısın isyanında yaklaşık 3 hafta önce internet hizmetini türk telekoma taşıdım sözde gelip apartman girişinden adsl portumu değiştirmişler ve mesaj attılar nakil işleminiz gerçekleşti interneti kullanabilirsiniz diye fakat ne kullanıcı adı ne şifre verdiler neyse sorun bu değil aradım müşteri hizmetlerini aldım ıd ve şifremi 2 GÜN ÖNCE SORUNSUZ KULLANDIĞIM MODEMİMİN KURULUMUNU YAPTIM herşey düzgün fakat modem ip alamıyor haliyle internet ışığı yanmıyor. Aradım müşteri hizmetlerini arıza kaydı oluşturdu yine portumu değiştiren ekip gelmiş aşağıdaki apartman girişindeki kutudan ölçüm yapmış gitmiş. Ardından beni aradılar ev içi tesisat yada modeminiz arızalı dediler 2 gün önce kullandığım tesisat ve modem niyese onlar taşıyınca interneti bozulmuş bak bak bak.....

    Bana yeni modem almamı istersem 240 liraya modem gönderebileceklerini söylediler kabul etmedim 240 lira nasıl bir rakam aynı modem 100 lira teknoloji marketlerinde neyse hadi modem eski alayım dedim yenisini gittim yeni modem aldım taktım kurulum yaptım sonuç yine aynı modem ip alamıyor. Tekrar aradım bana yine aynı hikayeyi yazıp oynadılar ve sorunumu çözmediler sorunu sürekli ev içi tesisata bağlıyorlar neyse bende modemi alıp apartman girişine TÜRK TELEKOMUN ÇEKMİŞ OLDUĞU KABLOYA bağladım. Sonuç komik durumda yine aynı modemde yine adsl ışığı yanıyor ama ip yani internet yok aradım tekrar durumu anlattım kurulumu yanlış yaptığımı söylediler telefonda kurulum yaptırdı salağız ya biz neyse bu senaryo her gün tekrarlandı tam 3 haftadır bir internet sorunumu çözemediler hemde şehir merkezinde ve telekomünikasyon merkezine 500 mt uzaklıkta oturmama rağmen taşrada falan olsak yandık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-250C05490 -- 2 Mart 2018; 13:34:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşa hak veriyorum bende 3 kez uğraştım 1,5 ay kadar 2 kez nedensiz iptal ettiler 1,5 ayın sonunda iptal için gittim port var artık aktif edebiliriz dediler aktif ettiler. Kimsenin kimseden haberi yok hep yalan yanlış bilgiler veriyorlar.
  • Kardeş ben bir buyuk sehirin merkezinde oturuyorum. Birgun ttnet subesine gittim elimi masaya vurdum verin bana baba bi hizmet dedim. Bi baktim 8mb e kadar internet baglamis Allah im nasil cildiriyorum. Aradim musteri hizmetlerini demesinler mi oturdugunuz bolgenin altyapi yetersizligi nedeniyla makd 8mb e kadar destekliyor. Bir buyuk sehirin merkezinde 2018in ortasinda bana altyapinin bakir oldugu maks 8mb destekledigi soyleniyor. Sizin hizmet anlayisinizinda, sizinde...

    Reklarlar da boyboy her eve hizli internet reklamlari yapmasini biliyorsunuz.

    Velhasil kelam buraya hazir konu acilmisken icimi dokmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halikjk H kullanıcısına yanıt
    ceo'nun bu işi yaptığını düşünme hocam. Onun hesaplarını takip eden müşteri hizmetleri yetkilileri var. işleri yine çözmesi gereken kişiler çözüyor. ceo'ya gelenler biraz hızlandırılıyor olabilir sadece.
  • En iyisini yapmissin.Aynisini banada yaptilar.Kovdum evden internetini kafam rahat artik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom la hiç bağım yok, kafam süper rahat
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.