Şimdi Ara

Türk telekom pişmanlıktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
20
Cevap
0
Favori
318
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> Türk telekom pişmanlıktır
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    309 Mesaj
    Hattıma 20 lira yükledim hattimi ilk aldigim gunden beri kullandigim bi paketim vardi 2gb 750dk 1000sms 19 tl idi paketim bitince yada suresi gecince tl yuklerdim paketim otomatik yenilenirdi galiba paketim kullanimdan kalkmiş ama bana bunun hakkinda herhangi bir bilgilendirme gelmedi 20 tl yukeldim ger zamanki gibi interneti actim wp ye baktim ciktim mobil veriyi de acik biraktim sonrasında ne kadar paketim kalmis diye baktim oda ne paketiniz bulumamaktadir diyor yani paketim yenilenmemis sonrasinda kalan bakiyeye baktim 1 tl mi ne harcama detaylarına baktim 1.73 mb lik internet kullanimi icin benden 19 tl kesmis http://i.hizliresim.com/0lLqyV.png
    Yarin turk telekoma gidicem ve iyice sorucam olmadi hattı kırıp atıcam bidaha türk telekom kullanmam tavsiye de etmem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Tamam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Smashed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    684 Mesaj
    Paket yenileme mesajınız gelmeden neden kullanıyorsunuzki interneti?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    309 Mesaj

    Dalgınlığıma geldi ama paket olmadan da internete bağlanmamalıydı hat bence



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Soickan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1301 Mesaj
    Bu Türk Telekom ile alakalı değil, böyle kullanmak isterseniz faturasız kullanmak pişmanlıktır.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    Turcell faturasız hat hariç herhangi bir hattı kullanmak pişmanlıktır..

    Zaten o bol bol görünen GB'lar hem yalan yanlış..Turkcell hariç hiçbirinde normal düşmüyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1384 Mesaj

    Yav he he, kullanmasak inanacaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    headkoc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir.
  • Yarbay
    20554 Mesaj
    Her genç neyse kendi hatanı operatore yüklüyorsun

    Paketiin tanımlanmamış mesaj gelmemiş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6298 Mesaj

    @headkoc isimli arkadaş gerekeni söylemiş. Buralarda daha fazla takılırsanız canınızı sıkan insanlar olacaktır. Çünkü operatörler sütten çıkmış ak kaşıktırlar. En ufak bir hataları veya sistem bozuklukları olamaz. Tüm hata sizde. Öğrenemediniz mi daha bunca senedir nasıl kullanacağınızı !!!



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    Smashed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: A.R.E.S.

    @headkoc isimli arkadaş gerekeni söylemiş. Buralarda daha fazla takılırsanız canınızı sıkan insanlar olacaktır. Çünkü operatörler sütten çıkmış ak kaşıktırlar. En ufak bir hataları veya sistem bozuklukları olamaz. Tüm hata sizde. Öğrenemediniz mi daha bunca senedir nasıl kullanacağınızı !!!

    Ya headkoc diyoki Turkcell sutten çıkmış ak kaşık, sen de gerekeni söylemiş diyosun. Sonra da operatörler sutten çıkmış ak kaşık diyenler var diyosun. Bunu senle headkoc demiş kusura bakma, diğer insanlar ortada ak kaşık kara kasiklik bi durum olmadığını düşünerek kullanıcının bariz hata yaptığını söylemiş. Sistem hatası olamaz dememiş kimse ve bu vakada sistem hatası yok zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyzof -- 5 Aralık 2016; 12:35:44 >
    |
    |
    _____________________________
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir.
  • Binbaşı
    1167 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc

    Turcell faturasız hat hariç herhangi bir hattı kullanmak pişmanlıktır..

    Zaten o bol bol görünen GB'lar hem yalan yanlış..Turkcell hariç hiçbirinde normal düşmüyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    20554 Mesaj

    Kendini akıllı sanan kişi önödemelide 100kb faturalıda 1kb ücretlendirme olduğu halde faturasızı savunuyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    headkoc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    820 Mesaj
    Turkcell'den yakın zamanda Türk Telekoma geri geçtim. Paranız çok değilse ve Türk Telekom bölgenizde çekiyorsa Turkcell pişmanlıktır. 3gb internet 750dakikayi hala 39tlden satmaya çalişan bir operatör Turkcell. Kaliteli mi evet gayet iyi sistemi tıkır tıkır çalışıyor neredeyse hatasız. Dediğim gibi Türk Telekom çekiyorsa bence Turkcell kullanmak anlamsız tabi ne istediğini bilmek önemli.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    93 Mesaj
    Ben senin durumunda bir şey yaşadım Turkcell'de. Müşteri hizmetlerini aradım. İade talep ettim. Kabul ettiler anında iadem geldi. İstersen Türk Telekom'u ara söyle. Müşteri hizmetlerinin vereceği yanıt %1 milyon olumsuz olacak. Bunlar için sadece para önemlidir. Memnuniyet değil, hizmet değil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ismiKadir

    Ben senin durumunda bir şey yaşadım Turkcell'de. Müşteri hizmetlerini aradım. İade talep ettim. Kabul ettiler anında iadem geldi. İstersen Türk Telekom'u ara söyle. Müşteri hizmetlerinin vereceği yanıt %1 milyon olumsuz olacak. Bunlar için sadece para önemlidir. Memnuniyet değil, hizmet değil.

    Yukarda bana yazanlara çok güzel cevap bu mesaj..

    Muhtemel rantları var Telekomdan yoksa herkes neyin ne olduğunu biliyor !



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1384 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismiKadir

    Ben senin durumunda bir şey yaşadım Turkcell'de. Müşteri hizmetlerini aradım. İade talep ettim. Kabul ettiler anında iadem geldi. İstersen Türk Telekom'u ara söyle. Müşteri hizmetlerinin vereceği yanıt %1 milyon olumsuz olacak. Bunlar için sadece para önemlidir. Memnuniyet değil, hizmet değil.

    Yukarda bana yazanlara çok güzel cevap bu mesaj..

    Muhtemel rantları var Telekomdan yoksa herkes neyin ne olduğunu biliyor !



    headkoc söylediklerime kendin cevap ver birader sacma sapan suclamalarda bulunma başkalarının laflariyla, utanmadan iftira atiyosun muhtemel rantlari var diye. Herkes neyin ne olduğunu bilemez, mesela sen bilmiyorsun ama konuşuyorsun hatta uyduruyorsun. Dışardan bakan da doğru sanacak. Şimdi ben ismiKadir için de şu örneği vereceğim, Turkcell telekominikasyon sektörünün en çok kâr eden şirketi. Buna ne diyecek merak ediyorum. Madem dertleri hizmetse, memnuniyetse fiyatları indirsinler öyle göz boyamak için m.h. yi arayinca yapılan değil, aylık kazançlarindan feragat etsinler biraz. Yaparlar mi, mümkün mü? Romantiklik yapmanın anlamı yok, tüm şirketler hizmet ve memnuniyeti önemser ama niçin önemser daha fazla para kazanmak için. Memnun olmayan müşteriyi elinde tutamazsin, elinde tutamazsan aylık kazancından olursun. Kaz gelen yerden tavuk esirgemez Turkcell, diğerleri de uç aşağı beş yukarı aynı. Benzer olaylar ve benzer para iadeleri hepsinde var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyzof -- 5 Aralık 2016; 20:22:03 >
    |
    |
    Bahsedilenler: ismiKadir
    _____________________________
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir.




  • Çavuş
    93 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boyzof

    quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismiKadir

    Ben senin durumunda bir şey yaşadım Turkcell'de. Müşteri hizmetlerini aradım. İade talep ettim. Kabul ettiler anında iadem geldi. İstersen Türk Telekom'u ara söyle. Müşteri hizmetlerinin vereceği yanıt %1 milyon olumsuz olacak. Bunlar için sadece para önemlidir. Memnuniyet değil, hizmet değil.

    Yukarda bana yazanlara çok güzel cevap bu mesaj..

    Muhtemel rantları var Telekomdan yoksa herkes neyin ne olduğunu biliyor !



    headkoc söylediklerime kendin cevap ver birader sacma sapan suclamalarda bulunma başkalarının laflariyla, utanmadan iftira atiyosun muhtemel rantlari var diye. Herkes neyin ne olduğunu bilemez, mesela sen bilmiyorsun ama konuşuyorsun hatta uyduruyorsun. Dışardan bakan da doğru sanacak. Şimdi ben ismiKadir için de şu örneği vereceğim, Turkcell telekominikasyon sektörünün en çok kâr eden şirketi. Buna ne diyecek merak ediyorum. Madem dertleri hizmetse, memnuniyetse fiyatları indirsinler öyle göz boyamak için m.h. yi arayinca yapılan değil, aylık kazançlarindan feragat etsinler biraz. Yaparlar mi, mümkün mü? Romantiklik yapmanın anlamı yok, tüm şirketler hizmet ve memnuniyeti önemser ama niçin önemser daha fazla para kazanmak için. Memnun olmayan müşteriyi elinde tutamazsin, elinde tutamazsan aylık kazancından olursun. Kaz gelen yerden tavuk esirgemez Turkcell, diğerleri de uç aşağı beş yukarı aynı. Benzer olaylar ve benzer para iadeleri hepsinde var.

    Benzer olaylar ve benzer para iadeleri hepsinde olmadığını belirtmek isterim öncelikle. Daha dün akşam yaşadığım basit bir sorun ve aciz TT müşteri hizmetlerinin konusunu bile açtım. Okuyabilirsin.

    https://mobile.donanimhaber.com/turk-telekomla-sozlesme-yapmadan-once-bir-kez-daha-dusunun--122299605

    Bunlar seni etkilemiyorsa kendine bilerek bir mağduriyet yarat. Ve bu durumun giderilmesi için TT'den talep et. Sana verecekleri tepkiyi ve vurdumduymazlığı göreceksin.

    Diğer operatörler şöyle böyle demeye de gerek yok bu gibi şeyleri görmezden gelen TT için.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1384 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ismiKadir


    quote:

    Orijinalden alıntı: boyzof

    quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismiKadir

    Ben senin durumunda bir şey yaşadım Turkcell'de. Müşteri hizmetlerini aradım. İade talep ettim. Kabul ettiler anında iadem geldi. İstersen Türk Telekom'u ara söyle. Müşteri hizmetlerinin vereceği yanıt %1 milyon olumsuz olacak. Bunlar için sadece para önemlidir. Memnuniyet değil, hizmet değil.

    Yukarda bana yazanlara çok güzel cevap bu mesaj..

    Muhtemel rantları var Telekomdan yoksa herkes neyin ne olduğunu biliyor !



    headkoc söylediklerime kendin cevap ver birader sacma sapan suclamalarda bulunma başkalarının laflariyla, utanmadan iftira atiyosun muhtemel rantlari var diye. Herkes neyin ne olduğunu bilemez, mesela sen bilmiyorsun ama konuşuyorsun hatta uyduruyorsun. Dışardan bakan da doğru sanacak. Şimdi ben ismiKadir için de şu örneği vereceğim, Turkcell telekominikasyon sektörünün en çok kâr eden şirketi. Buna ne diyecek merak ediyorum. Madem dertleri hizmetse, memnuniyetse fiyatları indirsinler öyle göz boyamak için m.h. yi arayinca yapılan değil, aylık kazançlarindan feragat etsinler biraz. Yaparlar mi, mümkün mü? Romantiklik yapmanın anlamı yok, tüm şirketler hizmet ve memnuniyeti önemser ama niçin önemser daha fazla para kazanmak için. Memnun olmayan müşteriyi elinde tutamazsin, elinde tutamazsan aylık kazancından olursun. Kaz gelen yerden tavuk esirgemez Turkcell, diğerleri de uç aşağı beş yukarı aynı. Benzer olaylar ve benzer para iadeleri hepsinde var.

    Benzer olaylar ve benzer para iadeleri hepsinde olmadığını belirtmek isterim öncelikle. Daha dün akşam yaşadığım basit bir sorun ve aciz TT müşteri hizmetlerinin konusunu bile açtım. Okuyabilirsin.

    https://mobile.donanimhaber.com/turk-telekomla-sozlesme-yapmadan-once-bir-kez-daha-dusunun--122299605

    Bunlar seni etkilemiyorsa kendine bilerek bir mağduriyet yarat. Ve bu durumun giderilmesi için TT'den talep et. Sana verecekleri tepkiyi ve vurdumduymazlığı göreceksin.

    Diğer operatörler şöyle böyle demeye de gerek yok bu gibi şeyleri görmezden gelen TT için.




    Bana 40 tl iade ettiler, Faturadan düştüler, ek indirim de tanimladilar hatta. Kafamdan sallamiyorum merak etme, tecrubelerimle yazıyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir.




  • Çavuş
    93 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boyzof


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismiKadir


    quote:

    Orijinalden alıntı: boyzof

    quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismiKadir

    Ben senin durumunda bir şey yaşadım Turkcell'de. Müşteri hizmetlerini aradım. İade talep ettim. Kabul ettiler anında iadem geldi. İstersen Türk Telekom'u ara söyle. Müşteri hizmetlerinin vereceği yanıt %1 milyon olumsuz olacak. Bunlar için sadece para önemlidir. Memnuniyet değil, hizmet değil.

    Yukarda bana yazanlara çok güzel cevap bu mesaj..

    Muhtemel rantları var Telekomdan yoksa herkes neyin ne olduğunu biliyor !



    headkoc söylediklerime kendin cevap ver birader sacma sapan suclamalarda bulunma başkalarının laflariyla, utanmadan iftira atiyosun muhtemel rantlari var diye. Herkes neyin ne olduğunu bilemez, mesela sen bilmiyorsun ama konuşuyorsun hatta uyduruyorsun. Dışardan bakan da doğru sanacak. Şimdi ben ismiKadir için de şu örneği vereceğim, Turkcell telekominikasyon sektörünün en çok kâr eden şirketi. Buna ne diyecek merak ediyorum. Madem dertleri hizmetse, memnuniyetse fiyatları indirsinler öyle göz boyamak için m.h. yi arayinca yapılan değil, aylık kazançlarindan feragat etsinler biraz. Yaparlar mi, mümkün mü? Romantiklik yapmanın anlamı yok, tüm şirketler hizmet ve memnuniyeti önemser ama niçin önemser daha fazla para kazanmak için. Memnun olmayan müşteriyi elinde tutamazsin, elinde tutamazsan aylık kazancından olursun. Kaz gelen yerden tavuk esirgemez Turkcell, diğerleri de uç aşağı beş yukarı aynı. Benzer olaylar ve benzer para iadeleri hepsinde var.

    Benzer olaylar ve benzer para iadeleri hepsinde olmadığını belirtmek isterim öncelikle. Daha dün akşam yaşadığım basit bir sorun ve aciz TT müşteri hizmetlerinin konusunu bile açtım. Okuyabilirsin.

    https://mobile.donanimhaber.com/turk-telekomla-sozlesme-yapmadan-once-bir-kez-daha-dusunun--122299605

    Bunlar seni etkilemiyorsa kendine bilerek bir mağduriyet yarat. Ve bu durumun giderilmesi için TT'den talep et. Sana verecekleri tepkiyi ve vurdumduymazlığı göreceksin.

    Diğer operatörler şöyle böyle demeye de gerek yok bu gibi şeyleri görmezden gelen TT için.




    Bana 40 tl iade ettiler, Faturadan düştüler, ek indirim de tanimladilar hatta. Kafamdan sallamiyorum merak etme, tecrubelerimle yazıyorum.

    İyimiş cidden. Ama gel gör ki biz de yaşadığımız olumsuzlukları bu gibi yerlerden anlatıyoruz ki herkes okusun, bilsin diye. Belki birilerine faydası olur. İleride kafası ağrımaz yapacağı seçimlerle.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3280 Mesaj

    ayni seyi vodofone da yapiyor napalim kardes



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Smashed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
üniversite
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.