Şimdi Ara

Türk Telekom Mobil Veri Kullanım Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhabalar.
    Kamu 8GB tarifesini kullanmaktayım. 1000dk + 1000sms + 8GB internet şekline.
    Faturalandırma aralığım ayın 27' si ile diğer ayın 26' sı arası. Faturam limit aşımı olmadığı takdirde sabit olarak 46,25 TL gelmekte.

    Son fatura dönemi olan Ağustos ayında faturam 92,75 TL geldi. 22 Ağustos saat 11:34te internetimin bittiği bilgisi SMS ile bildirildi.

    Gelen SMS te aşım sonrası kullanılan her 100MB için 9TL faturama yansıtılacağı yazıyordu. Bu SMS ten yaklaşık 1 saat sonra
    mobil uygulamadan 10 TL karşılığı aylık "3GB Eşsiz İnternet" adında bir paket satın aldım. Ancak hiç bir bildirim gelmedi.
    Mobil uygulamaya girip oradan kontrol ettiğimde 3GB internetin tanımlanmadığını gördüm.
    Aradan 1-2 saat sonra tekrar mobil uygulamadan aynı satın alma işlemini gerçekleştirdim, yine ses seda yok!
    Akşam üzeri 6:00 gibi tekrar satın aldığımda bilgilendirme SMS' i saat 19:57 de geldi.

    Yaşanan aksaklıklar şu şekilde;
    2 defa satın al dediğim paketin ısrarla tarifeme tanımlanmaması sebebiyle aradan geçen 8 saatlik sürede kullanmak zorunda olduğum internet
    yüzünden faturama 45TL yansıtıldı. yani 5 defa 100MB tanımlanmış (Maksimum 6 defa yansıtılabiliyormuş). Müşteri hizmetleri de diyor ki;

    "Bilgilendirme SMS ini beklemeliydiniz!. Siz 8 saat sonra tanımlayacaksınız diye ben internetimi 8 saat kapatmak zorunda mıyım?

    Asıl bomba da şu;
    Telefonum Oneplus 6T ve
    Mobil veri kullanım ayarlarında internetim 7 GB olduğunda bildirim gelecek şekilde ayarlı (Bildirim fatura döneminin son günü geldi)
    Yine veri kullanım ayarlarında internetim 7.7 GB olduğunda mobil veri otomatik kesilecek şekilde ayarlı

    Bana internetiniz bitmiştir diye SMS' in geldiği gün benim kullandığım mobil veri 6GB dolaylarındaydı.
    Tabiki de operatör ile telefonun veri hesaplamaları birbirini tutmayabilir ama 2GB farkta olmamalı bence.
    Ayrıca Cuma günleri "Sil Süpür" adı verilen hediye kazanma uygulamasından 9 Ağustosta yani bu fazla gelen faturalandırma
    dönemi içerisinde 3 gün boyunca kullanabileceğim günlük 1 GB veride kazanmıştım.
    Yani telefon android mobil veri kullanım istatistiklerinde bu kullanımlarda dahil.

    Ortada büyük bir yanlış olduğu ve hatalar silsilesinin yaşandığı sizinde takdirinizdir.
    Müşteri hizmetleri satın aldığım paketi 8 saat boyunca hattıma tanımlamamasına rağmen hatayı bende buluyor
    ve tavrı "Ne yaparsan yap banane" şeklinde olduğu için;
    Sizlerden konuyu ön plana çıkarmanızı, bu gibi durumlarda yasal olarak ne yapılması gerektiği ile bilgilerinizi talep ediyorum.

    Herkese teşekkürler ve iyi forumlar...







  • her 100mb tanımlandığında güncel tutarında fiyat arttımı yada ek paket aldığında artmadımı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_198666 -- 3 Eylül 2019; 12:1:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ercan_198666 E kullanıcısına yanıt
    Normalde faturam ve satın aldığım ek paket ile 46,25TL + 9TL ile toplamda 55,25TL bir fatura gelmesi gerekirdi.
    Ama bu paketi ısrarla hattıma tanımlamadılar. Kendi hatalarını bana fatura ettiler.
  • O 5 kez tanımlanan 100mb ile ilgili %80'e ulaştınız bilgiside mi gelmedi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Hayır hiçbir bildirim gelmedi. Kendi kafalarına göre tanımlayıp durmuşlar.
    Sistem benim paket almama müsaade etmiyor ama 9TL den 100MB ı anında sisteme tanımlıyor.

    Paketi zamanında satın almaya çalıştım, eğer izin verselerdi bu sorun yaşanmayacaktı.
    Ben bunun bir aksaklık olduğunu düşünmüyorum, tamamen planlı ve haksız kazanç elde etmek için bir strateji.
  • Merhaba.https://sikayet.btk.gov.tr/ adresinden konuyu yazar mısınız?
  • O bildirimi sana göndermek zorundalar, onu göndermediği için farketmemişsin. Bu durumunu haklı çıkartır.

    Bas şikayeti, ha diretiyorlarsa btk başvur.

    Bu dandik firmaya 8gb için 46 lira vermende ayrı bir rezillik hani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Şikayetimi Türk Telekom' a yazılı bir şekilde ilettim. Sonuca göre BTK' ya şikayet edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Üstad Antalya' da yaşıyorum, Kepez ilçesinde. Vodafone kullanmak istedim ama hiç çekmiyor. Ne iş yerinde ne de evde.

    Turkcell ve TT arasında seçim yapmak zorundayım. Turkcelde de uygun fiyatlı tarife yoktu, olsaydı geçecektim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hmm o zaman farklı.

    Sen dediğim şekilde bastır, o şekilde rahatça hakkını alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgilendirme smslerinin gelmediği konusunda kesiniz hocam değil mi, gözden kaçmış olma ihtimali yok? Bugüne kadar bana hiç gelmediği olmadı bilgilendirme mesajlarının.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Gelen mesajın ekran görüntüsünü koydum hocam. Ne yazıkki kaç tane 100mb tanımlandığı ile ilgili bilgilendirme yapılmadı.

    Ben zaten 9TL ye 100 MB kullanmamak için ek paket satın almak istedim. Onuda akşam 19:57 de tanımlayabildiler. O saate kadar olan kullanımları faturaya yansıtmışlar. Parayla paket satın almana bile müsade etmiyorlar. Tek dertleri öpmek

    Türk Telekom Mobil Veri Kullanım Rezilliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CueMaker -- 4 Eylül 2019; 0:42:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anladığım kadarıyla bilgilendirici mesajlar geç gelmiş. Mağduriyetinizi gidereceklerini düşünüyorum hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yıllardır Turk Telekom Mobil (Avea) kullanmış ve kullanan biri olarak söylemek gerekirse,neredeyse 1 aydır Turk Telekom Mobil sistemi bu geç gelen bilgilendirme mesajları konusunda sapıttı. Arkadaş haklı ve dedikleri doğrudur.
    Onayım olmadan Arayanıbil Plus'a abone yapıldım,aradım uyardım. Yok siz onaylamışsınız dediler. Oysa tesadüfen o gece neredeyse 6 saat telefona dokunmadım. Forumu inceledim,aynı hafta birkaç kişiye de onayı olmadan aynı servisi tanımlamışlar ücretli olarak. Yani ister dolandırıcılık deyin ister soygunculuk.
    Neyse kalsın devam dedim. Bir numarayı arıyorum,ulaşamadığım numara 5 dakika sonra ulaşılabilir durumda ama Turk Telekom bana 2 saat sonra mesaj gönderiyor arayıp ulaşamadığınız numara şuan müsait diye. Ben de gün gün not ettim,ulaşamadığım numaralarla 5 dakika sonra aradım konuştum ama siz 2 saat sonra haber veriyorsunuz ulaşılabilir olduğunu dedim 1 hafta boyunca bu durumun saatlerini not alıp yazdım mailde. Para iadesi istedim işe yaramayan servisleri için.
    İşlerine gelmediği için 3 hafta uzatarak incelediler,sonra başka birime sevkettiler. O birim de 1 hafta inceledi,dönüş yaptılar sorun düzeltilecek dediler para iadesi yok. Madem sorunu kabul ediyorsun,işe yaramayan hatalı servis için aldığın ücreti neden iade etmiyorsun. Şu hayatta felesefem ve kuralımdır:herkes işini yapacak.. Herkes işini yaptıkça sevgi-saygı hoşgörü zarar görmez,herşey yolunda gider.
    Ben menfeatime bakarım,kimse vazgeçilmez değildi ve Taahhütü biten 20GB tarifeme çok iyi uzatma teklifi yaptıkları halde 15 TL fazla verip 14 GB + 5GB smedya Turkcell GNÇ PRO'ya hattı taşıdım. Dikkat edin uzun yıllar kesintisiz Turk Telekom kullananlara pek iyi teklif yapmazlar. Bunları ara sıra terkedeceksin,işine gelmezse bırakıp gideceğini bilsinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 4 Eylül 2019; 6:22:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.