Şimdi Ara

Türk Telekom Mobil Ödeme Google Play Sorunu SS'li

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
38.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 ay önce Türk Telekoma geçtim. İlk günden beri Google Play alışverişlerinde Türk Telekom Faturalandırması Kullan gibi bi seçenek çıkıyor fakat tıkladığımda bunu sadece türk telekomlular kullanabilir diyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim. Mobil ödeme hizmeti de aktif hattımda.
    Ss:
    Türk Telekom Mobil Ödeme Google Play Sorunu SS'li

    Türk Telekom Mobil Ödeme Google Play Sorunu SS'li



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp.adalar -- 8 Ocak 2017; 15:9:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Aynı sorunu ben 5 aydır yaşıyorum yaklaşık olarak çözüm bulamadılar.
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt
    Bayiye götürsek halledebilirler mi acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Açıkçası sanmıyorum. Kaç kere prime müşteri hizmetlerine anlattım twitter dan yazdım hiç birinde bir sonuç çıkmadi. Bi ihtimal sim kart değişikliği yapılırsa düzelir diye düşünüyorum.
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle düşünüyorum ama önce farklı telefonlarda ve farklı google hesaplarında denemeler yapıyım. Olmazsa değiştirip denerim sim kartı zaten bedava. Eğer bunu halledemezsem ininal kart almam gerekecek onu da istemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben telefon değişikliği yaptım ama olmadı. Farklı google hesabını da şahsen ben denemem çünkü şu anki hesabımda belki de onlarca liralık uygulama var. Kredi kartı ile devam ediyorum ben.
  • Benim hesabımda da uygulamalarım var ama iki hesap aynı anda kullanılabildiği için sıkıntı olmaz. Eğer bi şekilde çözersem mesaj yazarım konuya hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • http://payments.google.com



    Hocam bu adresten ödeme yöntemlerini kaldırın. Ben kaldırmıştım hepsini ödeme yapamayınca. Biraz önce tekrar denedim bu sefer kabul etti ödemeyi. Deneyim sizde.
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten ilk denediğim şey buydu ama malesef yine aynı hatayı veriyo.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mobilodeme acik oldugundan eminmisiniz ?
  • Evet eminim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorunu 1 aydır yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YolumBilgelik Y kullanıcısına yanıt
    Google Ödeme Yöntemleri sayfasından MOBİL ÖDEMEyi kaldırın. Bir iki saat bekleyip telefonu yeniden başlatın sorun çözülecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp.adalar

    Google Ödeme Yöntemleri sayfasından MOBİL ÖDEMEyi kaldırın. Bir iki saat bekleyip telefonu yeniden başlatın sorun çözülecektir.

    Ödeme yöntemlerinde mobil ödeme yoktu.

    Ama bugün bir bakayım derken Vodafone mobil ödeme gözüktü ve kaydettim. (Çift hatlıyım)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt
    işe yaradı teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.