Şimdi Ara

Türk telekom kademeli olarak hız düşürüyor ? (hat degerleri )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce 45mbit alıyordum saha ekipleri sokak başlarına ne zaman arızaya gelseler benim hız parça parça kısıldı 45den 20 sonra 16 sonrasında 12 ve şuan 12 bu modemin arayüzünden bakınca maximum alınıcak hız 18 ama 12 mbir e sabitlediler adamlar birşey çeviriyor ya sokak başındaki kutunun kapasitesi doldu örnek veriyorum 1000 abone alıyor bu dolap bunlar 1500 yükleyip kayırma yapıp insanların hat degerlerini düşürüyorlar yada şu adil kullnım kotasından dolayı hat degerlerini düşürüyolar çözmedim ama ısrarla ugraşıcam işin üstüne gidicem sizce ne olabilir ve sizde böyle bir problem varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlueLogic -- 17 Aralık 2017; 0:4:0 >



  • Daha önce 45mbit alırken, bağlantı kopması yaşıyor muydunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HydroAcidX

    Daha önce 45mbit alırken, bağlantı kopması yaşıyor muydunuz?

    hayır çok güzeldi ne olduysa şu son 1 haftada oldu
  • BlueLogic B kullanıcısına yanıt
    Türk telekom kademeli olarak hız düşürüyor ? (hat degerleri )
  • Snr değerleriniz düşmüş port ile alakalı olabilir yada dolap kaldırmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak550

    Snr değerleriniz düşmüş port ile alakalı olabilir yada dolap kaldırmıyor

    dedigim gibi ne zaman gelseler hızım kademe kademe düştü portun bozulma yada sokak başındaki baglantının kablonun kıpırdama söz konusu olabilirmi? sizce
  • Portu değiştirmiş olabilirler. Müşteri hizmetlerini arayın kayıt oluştursunlar.
  • Müşteri hizmetleri ne göre herşey güllük Gülistanlik valla enayi yerine koyuyorlar insanları aptal muhamelesi yapıyolar 3 kere aradım 2si kayıt a gerek yok dedi 3. Kişi açalım ama fark etmez vs desi öyle açtı kayıdı birde dostum bu kişi benim portmu değiştirebilirmi cidden şaşırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani dankik port bana itelenmis olabilir mi? Dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueLogic

    Yani dankik port bana itelenmis olabilir mi? Dostum

    Büyük ihtimal porttan müdürlüğe dilekçe verin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kablonuzda ek varsa kontrol ediniz çoğunlukla kablo ekinde sıkıntı olunca böyle oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak550


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlueLogic

    Yani dankik port bana itelenmis olabilir mi? Dostum

    Büyük ihtimal porttan müdürlüğe dilekçe verin

    arıza kaydı açtım ekipler yapıcak birşey yoksa derse telekom müdürlügüne şikayet edicem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VeZiLay

    kablonuzda ek varsa kontrol ediniz çoğunlukla kablo ekinde sıkıntı olunca böyle oluyor.

    bende ek yok ama ekipler orda çalıştıklarında parça parça kablolar gördüm benim porta seri baglama vs yapma şanları varmı acaaba ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.