Şimdi Ara

Türk Telekom işlem yapamıyorum!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Etzel45 (4 mesaj) krkmz1666 (2 mesaj) rinots (1 mesaj) nostalji16 (1 mesaj) Hakkinen35 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (4 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> Türk Telekom işlem yapamıyorum!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    UçanFedai


    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar Türk Telekom data hattı kullanıyorum hiçbir şekilde sms ile işlem yapamıyorum ne Online işlemler için şifre veriyor ne de ek paket alabiliyorum 1 haftadır işleminizi gerçekleştiremiyoruz diyip duruyorlar ne yapabilirim bıktım şu operatörden



    |
    |
  • Çavuş
    55 Mesaj

    Faturasız hatta da sorun var, sms ile online işlemler giriş şifresi gelmiyor maalesef.
    |
    |
    UçanFedai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    UçanFedai


    Konu Sahibine Özel

    Hocam *958# ile de gelmiyor, gelse de şifre yanlış diyor online işlem. Ev interneti olarak kullanıyordum parasını verip ek paket de alamıyorum kaldım şuanda öylece. Çok rezil bir operatör yeni hat veya numara taşıyacak arkadaşlar KESİNLİKLE TÜRK TELEKOMA GEÇMEYİN!!!
    |
    |
    rinots kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4584 Mesaj
    Evet doğru.
    Hiçbir işlem yapılamıyor.
    Acaba ne oldu yine;
    Bilen varsa deyiversin neler oluyor..



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    23039 Mesaj
    *958# yanlış yazdınız heralde.
    *952#den alınan şifreler uygulamanın yeni sürümünde( 9 ve üzeri) çalışmaz
    Bunun için Android bir telefonda eski apk indirip kurarak alınan şifre ile giriş sağlayabilirsiniz.
    9 sürümünden Eski apk indirmek için burayı kullanın
    https://online-islem.tr.aptoide.com/versions

    Ayrışa şifre alamam sorunu için btk ya durumu yazın çözerler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzaklaştırılmış 10 gün cezanın, 9 gün 6 saat 47 dakika kadarı kaldı.

    Evet. Bende de bir problem var, gündüz yoktu ama. Sistemlerde bir problem var sanırım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    GENERALCELL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    UçanFedai


    Konu Sahibine Özel

    Hocam sadece şifre de değil sms ile verilen servislerin hiçbirini kullanamıyorum resmen rezillik bu yaptıkları. Mecburiyetten bu operatördeyim yoksa şimdiye 50 kez Turkcell’e geçmiştim. Ne yapacağım bilmiyorum data hattı olduğu için müşteri hizmetlerinden görüşemiyorum da
    |
    |
    krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    23039 Mesaj

    Btk dan yazın şimdi anca dönerler.


    Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorsanız .Twitter destekten yazın .

    |
    |
    UçanFedai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1599 Mesaj
    Kimseye gelmiyor sanırım sms..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    UçanFedai


    Konu Sahibine Özel

    Tamamdır hocam deneyeceğim bakalım.
    |
    |
    krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    91 Mesaj

    Merhaba, 09/12/2020 Tarihinde TT Mobil'de faturalı hattan faturasız hatta geçmek için başvuru yaptım ve onaylandı. Geçiş işlemi yapıldıktan sonra "bu numara kullanılmamaktadır" hatası verdi. Daha sonra da hep meşgul çaldı. Sürekli müşteri hizmetlerini arayıp inceleme kaydı oluşturmama rağmen herhangi bir çözüme ulaşamadım. Arayanlar ulaşamıyor. Mağduriyetim giderilmiyor. 10 gündür aradığımda söylenen tek şey bu geçişlerde sorun yaşanabiliyor ekiplerimiz çalışıyor diyorlar. 10 gündür ekiplerin yaptığı çalışmalar meçhul. Bu ekip gece gündüz çalışıp bu sorunu çözmesi gerekmez mi? 

    |
    |
  • Binbaşı
    1072 Mesaj
    Bizim evdekilerin 2 bimcell hattı ile de denedim.2side online işlemlere giremiyor bu kadar sorunlu firma olmaz.Bir işi beceremiyolar.Kendim bimcell gececektim son anda direkten döndüm iyide yapmışım.
    Millet faturalıdan faturasıza geçiriyor 10 gün ulaşamıyorlar diyor.Bu cidden rezalet bir durum.Bu şekilde para kazanıyorlar malesef birde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nostalji16 -- 19 Aralık 2020; 12:14:21 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
backlink paketleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.