Şimdi Ara

🔴TÜRK TELEKOM ile SÖZLEŞMESİ OLANLAR/BİTENLER KULUBÜ🔴

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
8.357
Cevap
159
Favori
412.217
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> 🔴TÜRK TELEKOM ile SÖZLEŞMESİ OLANLAR/BİTENLER KULUBÜ🔴
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3089 Mesaj

    Diğer arkadaşlar gibi 25TL hocam. Fiyattan ve tarifeden memnun değilim dedim ve bu teklifti sundular.
    |
    |
    Akustik34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel i7 6700k (CM Sedion 120v R2), Asus Z270-A Prime, Kingston 16GB DDR4 (2x8GB) 2400mhz CL15, MSI GTX 1080TI GAMING X, AOC Q2770PQU 2K, Samsung 850 Evo 250 GB, WD 3 TB Green, Corsair 780T White, EVGA Supernova 1300w G2, Logitech G700s, A4Tech X7 G600.
  • Yarbay
    3433 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Diğer arkadaşlar gibi 25TL hocam. Fiyattan ve tarifeden memnun değilim dedim ve bu teklifti sundular.

    - Önceden ne kullanıyordunuz hocam ??



    - Bide şimdiki tarifenizin adı nedir ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ben, benden önceki sultanlara benzemem!

    Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!"
  • Yüzbaşı
    440 Mesaj
    Arkadaşlar turkceldeyim. 750 dk, 1000 sms, 5 GB internete 36,5 ödüyorum. Taahhütüm martin başında bitiyor. 1000 dk, 10-15 GB lı en uygun tarife hangisi telekomda ? Nasıl geçebilirim ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2408 Mesaj

    faturasiza gecin ilk sonra faturalida 10gb tarifesine gecin 29 tl



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    440 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gelecek3535

    faturasiza gecin ilk sonra faturalida 10gb tarifesine gecin 29 tl

    Sağolun

    Hocam yuzsuzluk olacak ama bu dediginiz tarifeyi 29 dan aşağıya verme ihtimalleri var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2 -- 19 Ocak 2018; 21:37:26 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2408 Mesaj

    var gectikten sonra indirim isteyin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    faturalıda 10gb tarifesi geçişlere kapalı değil mi?



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
  • Yarbay
    2408 Mesaj
    |
    |
    zaltun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2408 Mesaj

    faturasizdan faturaliya gecis



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zaltun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    Vodafone dan geçiş yapacağım. hangi faturasız pakete geçip bu tarifeye geçebilirim.faturasızda 1 ay kalmam gerekli mi?



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3089 Mesaj

    İsimlerini bilmiyorum hocam, merakda etmedim pek açıkcası.

    Ama eski tarifem 1000+1000+5gb 32 TL'ydi.
    |
    |
    Akustik34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel i7 6700k (CM Sedion 120v R2), Asus Z270-A Prime, Kingston 16GB DDR4 (2x8GB) 2400mhz CL15, MSI GTX 1080TI GAMING X, AOC Q2770PQU 2K, Samsung 850 Evo 250 GB, WD 3 TB Green, Corsair 780T White, EVGA Supernova 1300w G2, Logitech G700s, A4Tech X7 G600.
  • Binbaşı
    1023 Mesaj
    Biraz önce aradılar. Taahhütünüz iki gün sonra bitiyor size bir teklifte bulunalım dediler. Bende buyrun bulunun dedim 😇

    Şu an kullandığınız 1000 dk 1000 SMS 4 GB İnterneti vergiler dahil 26,5 tlye kullanıyorsunuz. Aynı tarifeyi vergiler dahil 24,5 tlye verelim dedi bende kabul ettim.

    Bu da gelen SMS;

    Degerli musterimiz, 12 ay Turk Telekom Faturali mobil hat kullanma sozunuze 12 fatura donemi boyunca gecerli %50 aylik sabit ucret indiriminiz hattiniza tanimlanmistir. B001



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1754 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Myhunter


    quote:

    Orijinalden alıntı: xKeskin

    30 tl ödedigim faturam yok 6 gb 1000 dk 1000 sms yazın 60-70 ödedim fakat indirim yok beni perişan ettiler ariyorlar 6 gb 44 yl 12 ay sözle diyorlar kafayı yicem

    Senin gibi yağlı müşteriyi kaçırmak istemezler :)
    Bayiye gidip farurasıza geçiş başvurusu yap
    Seni ararlarsa "faturam yüksek geliyor ve paketim yetmiyor,hemen faturasız yapın" filan gibi şikayette bulun.Biraz sert ve kararlı konuş,ciddi bir teklif yaparlar,garantilidir

    Hocam yazınızı okuduktan sonra sizin deşiğinizi yaptım ve bende faturasızı geçmek istiyorum diye başvurdum aynı gün numara aradı ve işleminizi gerçekleştiriyoruz dedi hattınız incenelecek ve tekrar aranacaksınız dedi ama indirim falan bahsetmedi kimse bana bende Prime 3000dk 3000 SMS 10gb 59 tl iken şimdi sözleşmem bitince 75 tl çıktı faturam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    163 Mesaj
    merhaba
    annemın turkcell hat kullanmakta pek memnun değil faturadan kaynaklı turk telekoma geçirmek istiyorum.bildigin uygun paket var mı acaba ?
    ortalama 750 1000 dakikalık interneti mb az olan bir paket
    teşekkürler
    _____________________________
  • Binbaşı
    1407 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bunlaryalandolan

    merhaba
    annemın turkcell hat kullanmakta pek memnun değil faturadan kaynaklı turk telekoma geçirmek istiyorum.bildigin uygun paket var mı acaba ?
    ortalama 750 1000 dakikalık interneti mb az olan bir paket
    teşekkürler

    Her Yöne 1000 DK ve 1000 SMS 2GB faturalı-faturasız 20 tl.
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/web/kampanyalar/Sayfalar/Faturali/donusum-festivali-kampanyasi.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaltun -- 22 Ocak 2018; 9:28:8 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    69 Mesaj
    son aya girmiş bulunuyorum. 1000dk 1000 sms8 gb 29tl ye kullanıyorum. 12 ay tahahüdüm bitiyor, 2 hafta sonra arayıp talep oluşturacam faturalıdan faturasıza geçiş için. Bu sefer 1000dk 1000sms 10gb 25 tl yapın diyecem. İnanın bunlara o bile çok çünkü kalite olarak çok kötü Turk telekom. Uygun fiyat vermezlerse de başka operatöre geçiş yapacam bu sefer.
    _____________________________
  • Yarbay
    3433 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman02

    son aya girmiş bulunuyorum. 1000dk 1000 sms8 gb 29tl ye kullanıyorum. 12 ay tahahüdüm bitiyor, 2 hafta sonra arayıp talep oluşturacam faturalıdan faturasıza geçiş için. Bu sefer 1000dk 1000sms 10gb 25 tl yapın diyecem. İnanın bunlara o bile çok çünkü kalite olarak çok kötü Turk telekom. Uygun fiyat vermezlerse de başka operatöre geçiş yapacam bu sefer.

    Hocam aynısını kullanıyorum.



    Şayet onu yaparlarsa nefis olur.



    Birde dediklerinize katılıyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ben, benden önceki sultanlara benzemem!

    Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!"
  • Yarbay
    2909 Mesaj
    Arkadaşlar Turkcell faturalıyım TT'a geçmek istiyorum.İnternet fazla kullanırım ne önerirsiniz?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1788 Mesaj
    10 yıldır turkcell kullanıyorum faturasız.. her ay 4GB 500 dk 1000 sms 29 liradan alıyorum standart..
    Türk telekoma geçmek istiyorum..Selfy paketi 8gb 750 dk 5000 sms 29 TL imiş...tavsiye edermisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DarthWorm -- 23 Ocak 2018; 0:55:18 >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Myhunter


    quote:

    Orijinalden alıntı: xKeskin

    30 tl ödedigim faturam yok 6 gb 1000 dk 1000 sms yazın 60-70 ödedim fakat indirim yok beni perişan ettiler ariyorlar 6 gb 44 yl 12 ay sözle diyorlar kafayı yicem

    Senin gibi yağlı müşteriyi kaçırmak istemezler :)
    Bayiye gidip farurasıza geçiş başvurusu yap
    Seni ararlarsa "faturam yüksek geliyor ve paketim yetmiyor,hemen faturasız yapın" filan gibi şikayette bulun.Biraz sert ve kararlı konuş,ciddi bir teklif yaparlar,garantilidir

    denicem hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Reklamlar
SEO
kolayoto.com
emek server
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,652
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.