Şimdi Ara

Türk Telekom Hattımı Kapattı!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
18.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
195 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhabalar, ben Türk Telekom Prime kullanıcısıydım ve taahhütüm bitti. Bana sunmuş oldukları tekliflerden memnun olmadığım için 28.11.2018 tarihinde faturasız hatta geçiş talebi oluşturdum. Her gün defalarca arayıp zaten kabul etmediğim tekliflerini sunup durdular. Geçiş yapılacağı gerekçesiyle de 06.12.2018 Perşembe günü de hattım kapandı fakat geri açılmadı. Arıyorum, tartışıyorum bekleyeceksiniz diyorlar başka yaptıkları bir şey yok. Her temsilci birbiriyle çelişen açıklamalar yapıyor. Birisi hattınız taşınırken hata yapılmış bu yüzden kapanmış dedi. Şuan farklı bir numaradan hattımı aradığımda, böyle bir numara kullanılmamaktadır diyor. Ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler..


    Edit: Bugün arayıp hattımı faturalıda aktif ettiler fakat olduğu gibi bekleyecemişim. 2-3 farklı temsilciyle görüştüm durum değişmedi. Sistemleri arızalıymış da öyleymişte böyleymiş. Duruma göre tekrar ekleme yapacağım. Bir de kimseyi kötülemek gibi derdim yok, 1 hafta telefonsuz kaldım birde. 13.12.2018


    Not: Herkes görsün diye üste taşırsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kddrh -- 13 Aralık 2018; 23:0:38 >







  • Hangi ildesin bilmiyorum ama bayide tanıdığın varsa uğraşırlarsa yardımcı olurlar
    ya da bekleyeceksin açıldığı zaman hattın mağdur olduğunu bildirip bir şeyler koparabilirsin
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Adana'dayım hocam. Tanıdık da yok. Ne yapacağım bilmiyorum bütün işlerim aksadı.
  • kddrh K kullanıcısına yanıt
    Bİ BAYİYE gidin bide onlara sorun oradan kontrol ederler
  • Hattınızı başka operatöre taşıyın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatini hic biryere tasima musteri temsilcisi ne dediyse onu uygula beklemen gerekcek herhalde biraz ama acarlar hattini

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kddrh K kullanıcısına yanıt
    Bazen telefoncularla samimiyet kurmak sorunların daha hızlı ve daha kolay çözülmesini sağlayabiliyor. Tecrübeyle sabit. Tartışmak, kavga etmek her zaman çözüm üretmiyor.
  • Faturasıza geçis kısa süren bi işlem. Hattımı faturalıdan fatursıza geçirirken 1 2 dakikalık aynı sorun (ardığınız numara kullanılamamaktadır) banada oldu, ama bir sonraki aramada düzeldi ve toplamda 10 dakikada faturasıza geçişim tamamlandı.



    Amatör operatörün amatör temsilcisi faturasız yerine hattı kapama talebi oluşturmuş, oysa ki hat sadece bayiden kapatılabiliyor diyorlar birde.



    Hattı açıp faturasız yapmak zorundalar. Bayiyle falan uğraşmayın, mh çözmüyorsa btk yazın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 11 Aralık 2018; 22:16:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet ettim bakalım, umarım işe yar hocam. sağolun.
  • bence boşver öyle operatör olmaz olsun zaten ha var ha yok ne gereği var. zaten kaç gündür de kullanmaya kullanmaya alışmışsındır telefonsuzluğa. toplayıcılığa dön, bırak şehir hayatını, bu da sana vesile olsun, evren sana mesaj yolluyor olabilir.
  • cynique C kullanıcısına yanıt
    Hocam, haklı olabilirsiniz fakat gelen kutum boş :/
  • hat kapalı ya ondan olabilir, evren sana ulaşamıyorsa demekki
  • Tüketici hakem heyeti. Başka yol yok.

    Unutmayın, burası 3.sınıf cahil bir dünya ülkesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende İnternet fiuatlarindan ötürü tekrarlamicam sozlesmeyi yeni tarifeler resmen uçmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asla faturasıza geçmekle uğraşmayın direk hattı taşıyın çok daha hızlı ve iyi yöntem olacaktır



    Ayrıca faturasıza geçiş ücreti yıllık verginin peşin alınması gibi uygulamalar yapıyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni bir hat al, toplu mesaj yöntemi ile rehberinde kim varsa hepsine yeni no,nu gönder. gasmaya ne gerek var la..
  • Hocam, yıllardır kullanıyorum hattı. Sıkıntı olur şimdi numaradan vazgeçmek.
  • Numaranı taşıt.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cimere yaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom'u kötülemek için bu konuyu açmadığınız hususunda bizi ikna edebilir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.