|
Merhaba arkadaşlar. Aralık ayında binamıza TT FTTH kabini kuruldu. Kabine kadar fiber geliyor ancak dairelere kablo çekimi yapılmadı. Bugün ilçemizin Türk Telekom Müdürlüğü'ne gittim. Dairelere kablo çekmek dışında her şeyin tamam olduğunu, isteğim üzerine yarın ekip yollayıp bütün dairelere kablo çekeceklerini, isteyenin kullanıp isteyenin kullanmayacağını söylediler. Tam odadan çıkarken mevcutta Türk Telekom'u kullanıp kullanmadığımı sorduğunda Türk Telekom altyapısını Netspeed üzerinden kullandığımı söyledim. Bu durumda ekip yollamayacaklarını, yardımcı olamayacaklarını söylediler. Binada 5 daire var. 2 TurkNet, 1 Netspeed kullanan biliyorum. Diğer iki daire de fibere geçmeyi düşünüyor. Kalan 2 dairede genç olmadığından gidip konuşmadım hiç. Ben bu sorunu nasıl halledebilirim? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Türk Telekom geçip 24 ay fahiş fiyattan internet kullanmadıkça fiber kutusu bana, ben ona mı bakacağım sadece? Binadaki cihaz da şu şekilde şu anda: ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müneccim Tercüman -- 1 Nisan 2021; 19:20:36 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








