Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM/TÜRKCELL/TÜRKSAT FİBER OPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU] (727. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
51.183
Cevap
242
Favori
4.006.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
104 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
15. Sırada  bugün en iyi #2
Sayfa: önceki 725726727728729
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sonholigan kullanıcısına yanıt
    Trajikomik bir durum. Biz vatandaş olarak durumun farkindayiz ama onlar icin hic bir sorun yok. Mesai bitsede eve gitsek kafasi'indan baska ne beklenir ki. Bi de dalga gecer gibi mail atmişlar.



    Değerli Müşterimiz,







    Şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetinizle ilgili gerekli incelemeler titizlikle yapılarak, tamamlanmıştır.







    Tarafımıza ilettiğiniz konu hakkında altyapı kontrolleri yapıldığında altyapı port uygunluğu bulunmamaktadır.Çalışmalar için Türk Telekom müdürlükleri tarafından yapılmakta ilgili TT müdürlükleri destek alabilirsiniz







    Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi Türk Telekom’a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, düşünce ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız.







    Saygılarımızla,







    TÜRK TELEKOM MÜŞTERI HIZMETLERI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BoraNb kullanıcısına yanıt
    Deneyeceksiniz iş şans işi. Şu anda Milleni ve Netspeed'den daha az şikayet geliyor, Netspeed'in abone sayısı düşük olduğu için düzgün bir karşılaştırma olmayabilir ama Millenicom, Türknet'ten birkaç bin daha fazla aboneye sahip ve şikayet sayısı Türknet'e göre daha düşük. Bu ikisinden birini deneyebilirsiniz, birinde problem varsa diğerine geçebilirsiniz.

    Türknet'e geçip Türk Telekom'dan yüz kat daha iyi hizmet alan bir adamın arızasına gitmiştik. Direk santrale bağlı, YAPA altyapısı var adam 64 TL'ye 75/35 Mbps hız alıyordu. Ping problemi varmış onun içinde statik IP aldı Türk Telekom'da o seviyede bir hizmet almak için birkaç bin ödemesi gerekirken adam 65 TL ödüyor.

    Ben herkese en azından bir kez alternatif firmaları denemelerini öneriyorum. Evet sorun yaşama riski var ama daha iyi hizmet alma olasılığı da var.
  • efem-35 kullanıcısına yanıt
    Bu yıl bütçe geç çıkabilir ama şu anlarda 2019 yılı planları yapılıyor. Sistem şöyle işliyor; Ocak ayı içerisinde hissedarlarında bulunduğu genel kurul toplanıyor ve bir bütçe belirleniyor. 2019 yılı için 4.5 Milyar TL bütçe çıkacağı söyleniyor lakin şu anda hala devir işlemi yapılmadığı için bu toplantı gecikebilir. Yönetimde bankalar olacağı için bütçe onayında salt çoğunluğun sağlanması da zor olabilir.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Bütçe çıkar hocam yatırımı durdurmak demek Türk Telekom için ciddi zarar verebilir zira zaten yeni binalar yapılıyor altyapısını kim sağlayacak.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Hoca iyi aksamlar, Telekomun yüksek hızlı paketleri alternatifler üzerinden satmak istediğini söylemiştiniz peki port hız sınırlarının kaldırılması veya yükseltilmesi için bir gelişme var mı?



    Turknet milleni gibi firmalar Yapa gibi hizmet verebilir hemde Turkcell gibi çok müşterileri olmadığı için rekabet kurulunun ceza vereceği bir durum olmaz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kusura bakmayın rahatsız ediyorum yeni Tp link er6120 cihazını aldım sorunum şu 2 modeminde dhcp , kablosuz özellikleri kapalı pppoe'den köprü moduna aldım lan ile wan kısımlarına bağladım cihaz içinden pppoe seçtim kullanıcı adı ve şifreleri girdim bağlantı sağladım sorunum şu speedtest yaparken 1.ci modem ile yapıyor f5 yapıyorum 2.ci modem ile test yapıyor load balancing aktif ve wan1+wan2 olarak etkinleşmiş durumda sorun ne olabilir Cat6 kablonun modem kısmını LAN'a taktım cihazda ise WAN kısmına taktım modem de wan takınca bağlantı sağlayamıyorum teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 7 Aralık 2018; 20:32:38 >
  • mihritalia M kullanıcısına yanıt
    Hocam ben şubat ayında bir kesinti sonrası neden internet gitti diye müşteri hizmetlerini aradım. Artık oradaki ileri zekalı ne yaptıysa santralden dolayı oluşan kesintiyi sanki benim hattım sıkıntılıymış gibi işlem yapıp 4 mbps’e düşürdü. 2 veya 3 kez aradım. Bir türlü çözüm bulamadılar. En sonunda BTK’ya resimlerle eski yeni hat değerleriyle şikayette bulundum. Nasıl bir kafa varsa BTK gitmiş benim şikayetimin aynısını telekoma iletmiş. Ya zaten ben adamlar sorunumu çözmediği için sana şikayet ediyorum gidip niye benim şikayetimi onlara tekrar iletiyorsun ki



    Neyse geçelim bu telekom cevap olarak saha dolabından evin içindeki ankastreye kadar hat incelendi sorun yok diye cevap yazmış BTK’dan. Tabi ilk iş evdekilere sordum telekomdan birileri gelip evdeki kutuyu inceledi mi dedim yok dediler. E bunlar neyi incelemiş ki o zaman ankastre evin içinde bizimkilerden başkası kapıyı da açamaz. Nasıl eve girip bakmışlar ki dedim. Tabi aynı hışımla BTK’nın sitesine girdim sorunmun çözülmediğini yazayım diye bir baktım telekomun verdiği cevaba benim tekrar cevap verme hakkım yok. Bu BTK ne işe yarıyor ki dedim en sonunda kapattım. Zar zor santralden birinin numarasını aldım arayıp santralden hızı yükselttirdim. Ağustos ayında dükkan kiracımız dükkanına internet bağlatmak istemiş biz ailecek il dışındaydık telekom ekipleri 2 ay dönmemizi beklediler ankastreden kablo çekmek için. Çünkü kapıyı açıp içeri girme şanşları yok. Gelen ekibe dedim bundan yaklaşık 9 ay önce şikayette bulunduğumda ekipleriniz gelip saha dolabından ankastreye incelem yaptık yazmışlardı BTK’ya, onu nasıl yaptılar, kimse gelip kapıyı açmamızı istemedi. Madem öyle iş yapabiliyorsunuz şimdi niye hattı bağlayamadınız biz yoktuk diye dedim iki heble hübele kron çakıp kaçtı tabi.



    Şimdi diyeceksiniz niye yazdınız bunu bu yazımdan çıkaracağınız ders altyapı sıkıntınız için tek muhattabınız telekomdur BTK’ya sakın güvenneyin o kurumun hiçbir faydası yok. Yaparsa telekom yapar. Yapmazsa internetsiz kalırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam verdiğiniz bilgiler için. Bizim apartmanda Türk Telekom FTTH var.

    Yani benim için Netspeed ya da Millenicom gözüküyor tek alternatifler.

    Muhtemelen Netspeed'e geçerim. Dediğiniz gibi sorun yaşarsam çıkma şansım var. Orada tek sıkınıtı, fiber müşteri olduğum için Netspeed benden ilk faturamda peşinen 120 TL kurulum ve aktivasyon bedeli talep ediyor.

    Ama fiber hizmeti aldığım için, çok sorun yaşamayacağımı umuyorum. Zaten online oyun oynayan birisi de değilim, pingler beni pek alakadar etmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Yeni yılla başlar. Resmi olarak basın bildiri yapmazlar elbette. Böyle şeyler genelde umuma ilan edilmez de illaki öğreniriz.

    dört gözle bekliyorum hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Olmadı. Bugün teknisyen arkadaşlar geldi. bizim 3 bina ortadakinde fiber yan iki apartmana ethernetle dağıtım. Benim ev tesisatım direk bizim aşağıdaki kutuya cat6 ile bağlı olmasına rağmen 75 alabildik. Ortadaki ana kutuda 90. 20 kayıp var. Elemanlar o kadar uğraştı max alabildiğim speedtestte 66Mbps.

    2 gün kullanın beğenmezseniz 50 mbite dönün dediler. Öyle yapacağım galiba.
     
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 4 hours: 23 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 4.221 Mbps 72.962 Mbps
    Actual Net Data Rate: 4.094 Mbps 72.852 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 32.3 dB 8.3 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 3.1 dBm 13.9 dBm
    Receive Power: -3.1 dBm 9.0 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 6.2 dB 4.8 dB
    Attainable Net Data Rate: 40.912 Mbps 74.160 Mbps
  • böke B kullanıcısına yanıt
    Okurken hafif bir tebessümle güldüm Fiber bulunan binada bile kayıp varsa orada bir problem mevcuttur.Abone sayısı fazladır veya daire sayısı dikkate alınmadan kabin konuldu.
  • böke B kullanıcısına yanıt
    Firmanın bi düzgün çalıştığı cihazı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten şu 5 senelik plan, yüksek yatırıma dayanıyor. Yatırım olmazsa plan uygulanamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • böke B kullanıcısına yanıt
    Vay arkadaş işe bak. Sorun SNR'de SNR denense olması gerekenden çok daha düşük.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Kesin T11'dir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Mühendis:T11 kötü değil yahu bu hızlara şükredin bulamayan var
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Tp link TL-ER6120 cihazı aldım hocam load balance yapıp 2-3 hattı birleştireceğim.Router alıp wifi ile bu hızı dağıtırım rack 4u veya 7u-9u alıp fan ekleyip modemleri felan oraya koyacağım.

    Tabi yüksek hızları görmem için Türk Telekomun altyapı çalışması yapması lazım ki milattan sonra yaparlar hocam
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Yan komşu taşındıda 82 - 83 mbitleri görmeye başladım lanet gelsin t11
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Son kullanıcı için oldukça gelişmiş bi cihaz sanırım. Hayırlı olsun sanırım konuda ilk defa bu çapta deneyen olacaksınız hocam. Deneyimlerinizi merakla bekliyorum. Benzeri şekilde hareket etmek isteyen br çok kişiye rehber olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    AMC A kullanıcısına yanıt
    Doğru hocam yine de cefakar kabindir T11

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 725726727728729
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.