Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM FİBEROPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: semihsahin45 , furkann406 Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil1 iOS1 Android
5 sn
41.876
Cevap
181
Favori
2.192.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1404
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3658
  • Ortalama Mesaj Aralığı 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3383
  • Favoriye Eklediklerim 190
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Ö1f1 (7822 mesaj) smart0201 (3852 mesaj) NitroNos (3658 mesaj) mustifb (2812 mesaj) dr20mouse (1420 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22301 mesaj) Mobil (13435 mesaj) Tablet (352 mesaj) Mini (4856 mesaj) Uygulama (1874 mesaj)
  • @
72 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
94. Sırada  bugün en iyi #13
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TÜRK TELEKOM FİBEROPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9254 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Pardon türksat yazmışım türknet diyecektim :)

    Türknete bir bildirin bakalım belki getirirler.

    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 23 Kasım 2020; 23:18:28 >
    |
    |
    Bahsedilenler: bluesky_83 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör TurkNetDestek
    _____________________________
  • Çavuş
    47 Mesaj

    Merhaba,


    Altyapı sorgulamam da günün belirli saatleri adsl 16 mbit gösteriyor ancak ben 100 mbit vdsl kullanıyorum.


    Bunu biyere bildirmem ya da düzelttirmem gerekir mi, internetimle alakalı sıkıntı yaşar mıyım sonrasında?

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1108 Mesaj

    arkadaşlar yeni bir eve taşındım. eski evimde turknet yapa vardı bu evde vae vdsl var 76mbps'e kadar gösteriyordu taşınmadan altyapı sorgulatırken.


    yeni evime turknet nakil islemini tamamlayamadı. ben de ttden hat aldım yeni hattımı hemen açtılar. ancak hatta muthis bir kararsızlık var. kesiliyor kopuyor her şeyinde sıkıntı var. 1 aydır kullanıyorum 1 ay içinde 9 arıza kaydı açtım hiçbiri kalıcı bir çözüm olamadı. turk telekom mh diyor iç tesisat sorunlu tt saha ekibine soruyorum sokakta vdsl sorunlu diyor. saha dolabına da mesafem 150 metre civarı evden çıkıp sola yürüsem bir binaya asılı olarak görüyorum yani kutuyu.


    sonuç olarak anlaşılan o ki saha ekibindeki abi haklı. binada iç tesisat sorunlu olmasa ankastrenin dibindeki adam da hiçbir sorun yaşamazdı. adamın 2 metre kablo mesafesi var o da kararsız hat kullanıyor. bana bunu tt saha ekibindeki abi söyledi.


    twitterdan yazdım 4441444'ü aradım açık kapıdan yazdım btk dan yazdım ve bir şekilde tt ceosu ümit beye ulaştım gpon altyapı istedim ekiplere ilettim gün içinde dönüş yaparlar tarzında söyledi. tt de kıdemli kim varsa ulaşabildiklerime ulaşmaya çalıştım. bilmiyorum arkadaşlar daha ne yapmam lazım. hiçbirinden de dönüş alamadım. bana yol gösterir misiniz

    _____________________________




  • Yarbay
    2071 Mesaj

    Geçmiş olsun, çok can sıkıcı bir durum olduğu ortada. Tavsiyem yazılı bir dilekçe ile en yakın Türk Telekom müdürlüğüne başvurup, mümkünse imza kısmına birden fazla kişinin imzası yoksa kendi imzanız ile, dilekçenizi elden teslim edip dosya takip numarasıyla birlikte işleme alınmasını sağlamanız en etkili çözüm olacaktır diye düşünüyorum. Bir çok arkadaş bu şekilde en hızlı ve kesin çözüme ulaşmış durumda.

    _____________________________
  • Binbaşı
    1108 Mesaj

    Bulunduğum yerde bir müdürlük yok hocam. Başka ilçeye bağlı oraya da koronavirüs sebebiyle gideceğim toplu taşıma araçları aşırı sıkıntılı. Yine de değerli tavsiyen için teşekkür ederim.

    |
    |
    fakasupi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj

    Öncellikle geçmiş olsun hocam, hat değerlerinizi atarsanız sorun iç tesisat mı veya başka bir şey mi anlaşılır. Atın bir bakalım isterseniz.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    PoyrazKarayel59 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1812 Mesaj

    Açıkkapı bana direk Red veriyor.




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    PoyrazKarayel59 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türknet referans olunur.
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Açıkkapı bana direk Red veriyor.

    Twitter tt destek e yazmayı denediniz mi?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    9254 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Daha önceki zamanlarda ilgileniyorlardı ne oldu da reddediyorlar.

    |
    |
    gulnare kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1108 Mesaj

    şu an iyi hali hocam. Tt üzerinden aradığımda ya da turknet milleni üzerinden sorgulayınca 75 mbps alabilirsiniz diyor, ama burda iyi hali bile böyle. Bu sorunlar yokken ankastreden ölçüm yaptırdığımda da 30 35 mbps ancak geliyordu Kötü halini de çok gördüm siz isteyince en azından daha iyi duruma gelmiş. Bunun kötü halinde 10 mbps hız 14 mbps ulaşabilir hız alıyordum zayıflama vs değerleri de sanırım aynıydı.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/63/04/e2/6304e2840fa059d66e91eab4056eeb5c.png&t=0&width=480&text=1



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Btuhansp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1812 Mesaj

    ...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 24 Kasım 2020; 18:47:40 >
    |
    |
    Btuhansp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türknet referans olunur.
  • Binbaşı
    1108 Mesaj

    Bana da gün içinde döneceğini söyledi ama kimse dönmedi :) engel yememişim ama




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gulnare kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1812 Mesaj

    Galiba yazışma sisteme dahil olmamışlar. Özel şirket kendi başınızın çaresine bakın diyorlar bir manada. 72 abone 6 aydır cep telefonu ekmeye yerde telefonsuz İnternetsiz kaldı. Çözülecek gibi durmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 24 Kasım 2020; 18:45:51 >
    |
    |
    NitroNos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9254 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yaşadığımız sorunların başında BTK geliyor keşke şu koltuktakiler değişse de şu sorunlar düzeltilse.


    Her İSS'ye minimum fiber altyapı yapma zorunluluğu verse bunlar olmayacak.

    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj

    hocam ben iç tesisat veya sizden kaynaklanan bir sorun görmedim. Saha ekibindeki arkadaşında dediği gibi saha dolabında sorun olabilir.Değerlerinizin dahada düşmesinin sebebi yağmur, rüzgar v.b de olabilir. Ama altyapı sorgulamasında 75 çıkması garip acaba sizin portunuz oksitlenmiş falan olabilir mi peki sorgulamada port var mı olarak gözüküyor ?? Hiç port değişim talebi istediniz mi daha önceden?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    PoyrazKarayel59 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj

    Benide engellemişlerdi onların istemediği bir şey yazınca hemen engel atıyorlar sanırım sonra başka hesap açıp yeniden yazdım onada engel attılar sanırım bir tane daha hesaptan yazdım şimdi ilk yazdığım hesaptan yazınca bakıyorlar diğerleri engelli hala :) ilk hesabı geri açtılar ne kadar engelleselerde durmak yok  




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gulnare kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1812 Mesaj

    Yani çok ağırda konuşmadım. Sadece altyapının yenilenmesinde geciktiklerinden ve sorumlu olduklarından bahsettim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Btuhansp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türknet referans olunur.
  • Binbaşı
    1812 Mesaj

    Bundan sonrada çoğu şeyin düzeleceğinden ümidi yitirdim. Geçen hafta Ankara Sivas arasında yolculukta yol kenarında iller arası kabloları gördüm. Ne kanal var ne düzen. Toprak kayınca çoğu yüzeye çıkmış. Biri kesse kim bilir ne kadar kişinin interneti kesilir.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    NitroNos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türknet referans olunur.
  • Binbaşı
    1108 Mesaj

    Saha ekibindeki abi port değişimi yapmıyoruz hepsi aynı gibi konuşmuştu. Su an stabil 24 alıyorum ama yarın yine bozulacak onu biliyorum :)


    altyapı sorgulama portlar boş ben de turknet ve ttnet aynı anda bağlatabilmiştim mahallede port sorunu yok. Saha dolabı tip7 değil ama bu binanın duvarına takılan saha dolaplarından var turk telekom fiber internet yazıyor üstünde başka bir ismi vardı onların. Belki o yetersiz kalıyordur ve kötü durumdadır.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Btuhansp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2311 Mesaj

    ankarada çok ağır işliyor bu işler 1 aydır elektrik bağlı olmasına rağmen aktarma yapılmadı henüz


    diğer konulara bakıyorum elektrikten 5-10 gün sonra aktarma yapmışlar hemen

    |
    |
    gulnare kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
Masal Oku
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
ankara gülüş tasarımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,141
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.