Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM FİBEROPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: loonatic , Pisagör Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
42.666
Cevap
181
Favori
2.223.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1430
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3701
  • Ortalama Mesaj Aralığı 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3413
  • Favoriye Eklediklerim 190
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Ö1f1 (7921 mesaj) smart0201 (3852 mesaj) NitroNos (3701 mesaj) mustifb (2858 mesaj) dr20mouse (1420 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22903 mesaj) Mobil (13575 mesaj) Tablet (352 mesaj) Mini (4918 mesaj) Uygulama (1874 mesaj)
  • @
74 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TÜRK TELEKOM FİBEROPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3037 Mesaj

    Hayırlı olsun dolap aktif olduğu zaman vdsl sinyal alabilirsiniz. Pandemi sürecinde 3 ayı bulabiliyor dolapların aktif olması. Şanslıysanız daha erkende olabilir tabi   Bu arada ufak bi ricam olacak sizden, her iki dolabında 3-4 farklı açıdan (önü, arkası, sağı ve solu görünecek şekilde ) fotoğrafını çekip paylaşabilir misiniz ?

    |
    |
    furkanyusuf123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    24 Mesaj

    Millinecom dan başvuru yaptım cevabınız için teşekkür ederim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ö1f1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    78 Mesaj

    Merhabalar, uzun bir sürecin ardından binaya FTTH sistemi kuruldu ve yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. İlk hafta dışında önemli bir sorun olmadı ancak son 2 haftadır akşam saatlerinde hızda yavaşlama söz konusu, Twitch ve benzeri yurtdışı kaynaklı sitelere olan hızım neredeyse 1 mbps'in altına düşüyor (dakikada birkaç kere) ve bu durum hakkında çözüm talep etmeme rağmen şu ana kadar bir çözüm sağlanamadı. Bu sorunu nereye ve nasıl şikayet edersem kesin çözüm sağlayabilirim? Bilen veya tecrübesi olan birisi yanıtlarsa sevinirim.


    Türk Telekom 50Mbps kullanıyorum.

  • Kurmay Yarbay
    17549 Mesaj

    Rica ederim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    furkanyusuf123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    17549 Mesaj

    Hayırlı olsun, umarın keyifli bir deneyim yaşarsınız.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ONURART kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    17549 Mesaj

    İl?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yenespolat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    59 Mesaj

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/4f/c3/8c/4fc38c9fc1f029832b265bfadec6a1de.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/3a/b2/5a/3ab25a4520b53293889e3c21965afec4.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/75/af/8c/75af8caab3fa34f988c1214021703a0c.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/cf/53/bc/cf53bc6601dee04d83db4bbe7bf25945.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/73/30/62/733062380870d315fef239e980154549.jpeg&t=0&width=480&text=1


    Hocam yağmurlu idi hava bunları çekebildim.

    |
    |
    xSwindLer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    323 Mesaj

    Teşekkür ederim

    |
    |
    Ö1f1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    78 Mesaj

    İstanbul/Sultanbeyli hocam


    Aynı sistemle Ümraniye'de yine TT'den hizmet alan arkadaşımda sorun yok, bendeki sorunun santralden olduğunu düşünüyorum.


    vie.valve.net ping;


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d1/c0/8c/d1c08cd00ff4d0f612a7366c81d91885.png&t=0&width=480&text=1


    Hız testleri;

    Speedtest İstanbul -> https://www.speedtest.net/result/10379229173

    Speedtest Frankfurt -> https://www.speedtest.net/result/10379237787

    Testmy.net Frankfurt -> https://testmy.net/db/a5HIuLu4K


    Ethernet kablosuyla bağlıyım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenespolat -- 7 Kasım 2020; 15:4:29 >
    |
    |
    Ö1f1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Onbaşı
    24 Mesaj

    96 MB alıyorum normalmi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ö1f1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    59 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanyusuf123

    Merhaba arkadaşlar kısa zaman önce sokağımızın başına 2 adet tip-7 kabin koydular türktelekom altyapı sitesinden ne kadar hız alabileceğime baktığım zaman "Türk Telekom Seçtiğiniz lokasyonla ilgili bilgiye ulaşılamamıştır" yazıyor -

    türknet ile sorguladığım zaman "Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. " yazıyor

    Sorum bu tip-7 kabin benim adresimi kapsayacak mı ve alabileceğim hız değeri ne olur şuan adsl kullanıyorum 12mbps hız alabiliyorum.

    Kabin fotoğrafı:

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/4f/05/8f/4f058f998f884d1df54faa2bde97b69a.jpeg&t=0&width=480&text=1

    Modem değerlerim:

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/60/3d/78/603d78f4fd22f4483d4886022adacace.png&t=0&width=480&text=1

    Merhaba arkadaşlar

    Biraz önce türk telekomu aradığımda altyapım 64 mbps desteklediğini söylediler (vdsl) eğer vdsl bir pakete geçersem 2-15 gün arasında geçiş süreci oluyormuş ve o süre zarfında internetim tamamen yada ara ara kesinti olabilme olasılığı varmış normal mi bu durum ve taahütüm 12. ay da bitiyormuş türktelekom yada farklı firmalar üzerinden uygun bir tarife önerebilir misiniz?

    |
    |




  • Çavuş
    40 Mesaj

    @NitroNos

    3 Kasım'da beni aradıklarında hatların kesilmesinden ve aşırı parazitli bir bağlantı olmasından dolayı sadece 1 Mart 2021 Bilgisini alabilmiştim.


    Saat 16.42'de Twitter'dan Türk Telekom'a yazdım.

    Tam 3 Dakika içerisinde cevapladılar, ilgili ekiplere ilettiklerini söylediler.

    Saat 16.59'da ise aradılar.

    9 Dakikaya yakın bir süre konuştuk.

    Kısacası bayağı bir süre daha telefonu seslide veya titreşimde tutmaya devam.


    Ayrıca o sırada sadece Twitter'dan değil e posta üzerinden de yazmıştım. Eğer yanılmıyorsam pazartesi günü bir daha ararlar.


    Konuşmalar:


    "Doğrudur. Zaten konuyla ilgili ayrıca ifade edilmiş bu durum. Ve aksiyon alınacağıyla alakalı da not edilmiş. Yani şu anda herhangi bir işlem yapmanıza gerek yok zaten bölgedeki Türk Telekom müdürlüğüne konunun aciliyeti bildirilmiş. Bu kapsamda gereği sağlanacaktır. Tarafınıza da bu yönde bilgi verilir fiber altyapı çalışması tamamlandığında."


    "Ekipler tarafınıza bir tarih, süre bilgisi de paylaşmış. Bu yönde aksiyon alınacaktır. Akabinde tamamlandığında tarafınıza bilgisi verilir."


    -Sistemde belirtilmiş tarihleri soruyorum.


    "Detayını bu şekilde paylaşmışlar (Üsste yazdıklarım) Süre olarak da 01.03.2021 Olarak da not edilmiş.


    -Bu tarihin altyapı tamamlanma süresi mi yoksa değerlendirme süresi mi olduğunu soruyorum.


    "Tahmini çözüm süresi olarak belirtilmiş."


    -Bu süreçte Benimle ilçe müdürlüğünden iletişime geçerler mi?


    "Tabi irtibat olarak geçeceklerdir zaten paylaşılmış bu durum. Gerekli aksiyon olduğunda sağlanacaktır. Yine bu tarihler ile tekrardan irtibata geçebilirsiniz biz sizin aracılığınızla kontrol sağlayabiliriz."


    -Bu kararları ilçe müdürlüğü mü veriyor genel müdürlük mü veriyor?


    "Her iki şekilde gerçekleştirilir. Değerlendirmeleri. Aşamalı olarak bu kontroller sağlanır."


    Ne düşünüyorsunuz ?

    |
    |
    Bahsedilenler: NitroNos




  • Yarbay
    3037 Mesaj

    Teşekkürler :)

    |
    |
    furkanyusuf123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3037 Mesaj

    Geçen hafta bende adslden vdsle geçiş yaptım müşteri hizmetleri üzerinden. Temsilci telefonda benden onay aldıktan 1 dakida sonra dsl sinyali kesildi ve geldiğinde vdsl idi. Çok kısada sürebiliyor bu işlem.

    Biraz fazla vereyim ama kafam rahat olsun diyorsanız türk telekom ile devam edebilirsiniz.

  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Arkadaşlar selam. Yaşadığım yerde anladığım kadarıyla belediye elektrikle ilgili bir çalışma yapıyor, kabloları yer altina taşıyorlarmış sanırım. Arka sokakta yaşayan arkadaşımda da aynı çalışma yapılmış ve sonradan Türk Telekom gelip fiber için çalışmalar yapmış. Bana hala gelmediler ve olduğum yere ekteki kutu gelmiş. Üzerinde türk telekoma ait hiçbir yazı yok ve onların saha dolabına da benzemiyor sizce bu dolaptan fiber çekilir mi?
    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/20
    97691/e178e59a-2e0f-4d8f-9935-f6ca1359592b.jpeg[/simage]



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj

    Hani adsl ve VDSL kartlar ayrıydı , telefondan arıyarak 5 dakkada adsl den VDSL mi geçtiniz




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    xSwindLer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3037 Mesaj

    Portlar vdsl ve adsl destekli. Yazılımsal olarak uzaktan kontrol ediliyor.
    5 dakika bile sürmedi adslden vdsle geçiş yapmam. En fazla 1 dakika sürmüştür telefonda "onaylıyorum" dememle vdsl sinyalin gelmesi.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sadakat16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2353 Mesaj

    sadece adsl destekli kartlarda var

    hem adsl hem vdsl destekli kartlarda var

    |
    |
    sadakat16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    32 Mesaj

    bazı portlarda sadece adsl var bazıları da combo şeklinde hem vdsl hem adsl merkez üzerinden komutla değişitiriliyor eğer comboysa. diğer türlü ekipler fiziksel müdahalede bulunuyor.

    |
    |
    sadakat16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Merhabalar normalde Giresun'da yaşıyorum İstanbul'a abimin yanına geldim ve internetin çok kötü olduğunu anladım. İstanbul Bağcılar fatih mahallesi yakınların da olan varsa kullandıkları hizmetleri veya yakınlarda fiber çalışması olup olmadığını yazabilir mi şu an Superonline da yaklaşık 5 mbit civarı alıyoruz. Taahhüt bittiği için ben türknete geçireceğim galiba. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Reklamlar
Masal Oku
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Cancer Clinical Trials
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.