Hayırlı olsun dolap aktif olduğu zaman vdsl sinyal alabilirsiniz. Pandemi sürecinde 3 ayı bulabiliyor dolapların aktif olması. Şanslıysanız daha erkende olabilir tabi |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Merhabalar, uzun bir sürecin ardından binaya FTTH sistemi kuruldu ve yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. İlk hafta dışında önemli bir sorun olmadı ancak son 2 haftadır akşam saatlerinde hızda yavaşlama söz konusu, Twitch ve benzeri yurtdışı kaynaklı sitelere olan hızım neredeyse 1 mbps'in altına düşüyor (dakikada birkaç kere) ve bu durum hakkında çözüm talep etmeme rağmen şu ana kadar bir çözüm sağlanamadı. Bu sorunu nereye ve nasıl şikayet edersem kesin çözüm sağlayabilirim? Bilen veya tecrübesi olan birisi yanıtlarsa sevinirim. Türk Telekom 50Mbps kullanıyorum. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hocam yağmurlu idi hava bunları çekebildim. |
Teşekkür ederim |
İstanbul/Sultanbeyli hocam Aynı sistemle Ümraniye'de yine TT'den hizmet alan arkadaşımda sorun yok, bendeki sorunun santralden olduğunu düşünüyorum. vie.valve.net ping; ![]() Hız testleri; Speedtest İstanbul -> https://www.speedtest.net/result/10379229173 Speedtest Frankfurt -> https://www.speedtest.net/result/10379237787 Testmy.net Frankfurt -> https://testmy.net/db/a5HIuLu4K Ethernet kablosuyla bağlıyım < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenespolat -- 7 Kasım 2020; 15:4:29 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Merhaba arkadaşlar Biraz önce türk telekomu aradığımda altyapım 64 mbps desteklediğini söylediler (vdsl) eğer vdsl bir pakete geçersem 2-15 gün arasında geçiş süreci oluyormuş ve o süre zarfında internetim tamamen yada ara ara kesinti olabilme olasılığı varmış normal mi bu durum ve taahütüm 12. ay da bitiyormuş türktelekom yada farklı firmalar üzerinden uygun bir tarife önerebilir misiniz? |
3 Kasım'da beni aradıklarında hatların kesilmesinden ve aşırı parazitli bir bağlantı olmasından dolayı sadece 1 Mart 2021 Bilgisini alabilmiştim. Saat 16.42'de Twitter'dan Türk Telekom'a yazdım. Tam 3 Dakika içerisinde cevapladılar, ilgili ekiplere ilettiklerini söylediler. Saat 16.59'da ise aradılar. 9 Dakikaya yakın bir süre konuştuk. Kısacası bayağı bir süre daha telefonu seslide veya titreşimde tutmaya devam. Ayrıca o sırada sadece Twitter'dan değil e posta üzerinden de yazmıştım. Eğer yanılmıyorsam pazartesi günü bir daha ararlar. Konuşmalar: "Doğrudur. Zaten konuyla ilgili ayrıca ifade edilmiş bu durum. Ve aksiyon alınacağıyla alakalı da not edilmiş. Yani şu anda herhangi bir işlem yapmanıza gerek yok zaten bölgedeki Türk Telekom müdürlüğüne konunun aciliyeti bildirilmiş. Bu kapsamda gereği sağlanacaktır. Tarafınıza da bu yönde bilgi verilir fiber altyapı çalışması tamamlandığında." "Ekipler tarafınıza bir tarih, süre bilgisi de paylaşmış. Bu yönde aksiyon alınacaktır. Akabinde tamamlandığında tarafınıza bilgisi verilir." -Sistemde belirtilmiş tarihleri soruyorum. "Detayını bu şekilde paylaşmışlar (Üsste yazdıklarım) Süre olarak da 01.03.2021 Olarak da not edilmiş. -Bu tarihin altyapı tamamlanma süresi mi yoksa değerlendirme süresi mi olduğunu soruyorum. "Tahmini çözüm süresi olarak belirtilmiş." -Bu süreçte Benimle ilçe müdürlüğünden iletişime geçerler mi? "Tabi irtibat olarak geçeceklerdir zaten paylaşılmış bu durum. Gerekli aksiyon olduğunda sağlanacaktır. Yine bu tarihler ile tekrardan irtibata geçebilirsiniz biz sizin aracılığınızla kontrol sağlayabiliriz." -Bu kararları ilçe müdürlüğü mü veriyor genel müdürlük mü veriyor? "Her iki şekilde gerçekleştirilir. Değerlendirmeleri. Aşamalı olarak bu kontroller sağlanır." Ne düşünüyorsunuz ? |
Teşekkürler :) |
Geçen hafta bende adslden vdsle geçiş yaptım müşteri hizmetleri üzerinden. Temsilci telefonda benden onay aldıktan 1 dakida sonra dsl sinyali kesildi ve geldiğinde vdsl idi. Çok kısada sürebiliyor bu işlem. Biraz fazla vereyim ama kafam rahat olsun diyorsanız türk telekom ile devam edebilirsiniz. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hani adsl ve VDSL kartlar ayrıydı , telefondan arıyarak 5 dakkada adsl den VDSL mi geçtiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
sadece adsl destekli kartlarda var hem adsl hem vdsl destekli kartlarda var |
bazı portlarda sadece adsl var bazıları da combo şeklinde hem vdsl hem adsl merkez üzerinden komutla değişitiriliyor eğer comboysa. diğer türlü ekipler fiziksel müdahalede bulunuyor. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |