Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM/TÜRKCELL/TÜRKSAT FİBER OPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU] (1730. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
51.277
Cevap
244
Favori
4.011.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
104 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17281729173017311732
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten olur mu diyorsunuz? Eğer yapma kararı alırlarsa bana tarih verirler mi? Yani ne zamana sonuçlanır bu eylem ve ortalama ne kadar sürer? Gerçekten son 2063 MB kaldı ve 11 gün idare etmem lazım bununla. 1 2 hafta için de olması mümkün müdür? Kesin kazarlar mı yani yoksa sallamamazlık yaparlar mı? Yani öyle bir ihtimal olsa gelirler miydi veya öyle derler miydi? 5 sene dile kolay. Şimdi planlanır ama 1 sene sonraya da planlanabilir o beni korkutuyor. Tarih hakkında bir bilgi veriyorlar mı? Sizin öngörünüz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Öyle yapacam mecbur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    bende imza topladım 14 daireden hala direniyorlar alt yapı vermemek için ... benim ile 12 mbps hız alıyorsunuz tartışması yapıyor mühendis oalcak şahıs yıl olmuş 2020 4k videoalr çıkmış vs vs.. tartışmaya bakınız.
  • HBeg kullanıcısına yanıt
    TÜRK TELEKOM/TÜRKCELL/TÜRKSAT FİBER OPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU]


    şikayet sayısına bakınız btk boş bir kurum ve hiç bir gram faydası yok ... telekomun alt birimi olmuş btk cimer açık kapı hepsi de boş boş boş ... var mı siyasi tanıdığın iyi bir koltuk sahibi işin biter yok telekomun keeyfine kalmışsın...
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Online işlem uygulaması ile vehttps://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/login.do?mobile=1 linki ile denedim şu an sorun yok, çalışıyor hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Prometheus-25 kullanıcısına yanıt
    İyi günlerde kullanın :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Ne gibi sorunlar oluştu acaba ?
    Hocam, üşenmeden tek tek yazayım;

    1. İnternet üzerinden başvuru yaptım ve evraklar kargo ile geldi. Buraya kadar normal fakat yanlış kişiye teslim edilmiş. İşin garibi MH bunu fark etmemiş.
    2. Bir şekilde kargo meselesini halletim fakat randevu oluşturmak için MH'ye bağlanamadım. Ne verdikleri 10 haneli hizmet numarası nede T.C kimlik numaram ile işlem yapabildim. Tekrar mail at, durumu anlat, durum düzelsin vs. vakit kaybı oldu.
    3. Tam düzeldi derken kimlik fotokopisi yok dendi. Oysa göndermiştim, adım gibi eminim çünkü 7-8 kez kontrol etim. Tekrardan onu kargoya verdim. Bu yüzden verilen randevu cumartesiye sarktı.
    4. Cumartesi günü geldi, kurulum için kimse yok. Randevu bitimine 2 saat ve 1 saat kala MH'yi aramama rağmen kimse gelmedi. Günya merak etmeye vs. gerek yokmuş, geleceklermiş.

    Bunlardan önce ise sistemin aktif olmasında 1-2 sorun çıktı ve aktif olma süresi uzadı.

    Konunun tam teknik detayına sahip değilim ama ekiplerin kendi aralarında bir değerin sürekli değiştiğini 16,36,30 gibi sürekli değişken çıktığını vs. söylediklerini duydum. Bana bilgi vermediler, belkide anlamayacağımı düşündüler, sadece süreç devam ediyor deyip kestirip attılar.

    Sonra farklı ekip geldi, kutu içinden tekrar ek yaptılar vs. uğraştılar.

    Bunların hepsi bir araya gelince insan resmen soğuyor, küplere biniyor. Bir işi düzgün yapamazlar mı diye söylenip duruyor. Yazıktır.

    Şimdi yeniden randevu bile alamıyorum, arkadaşlar size ulaşıp randevu verilecektir deniyor. Dün 6'dan itibaren ne arayan var ne soran.

    Uzun süre sonra ilk defa bu kadar tiksindiğim şey olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RefiUlunay -- 26 Ocak 2020; 11:15:22 >




  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözüleceğine inancım yok pek. Tamam, hızlı aksiyonlarla beni şaşırttılar ancak bundan sonraki süreç size bakırdan internet verelim iknasından başka birşey olmayacaktır. Farklı bir sonuç olursa bu sefer gerçekten şaşıracağım. Buradaki bu işlerin keşfini yapan kişilerdeki mantık; bakır ile internet alabiliyor başka bir yatırım yapmaya gerek yok şeklinde olduğu için her koşulda talebi bu yönde kapatacaklar ve ben de bu koşullarda size abone olmuyorum diyerek genel merkezden gelen yönlendirmeyi kendi işlerine geldiği şekilde kapatmış olacaklar. Daha önce de farklı yöntemlerle saha dolabından binaya gelen ana bakır kabloda çok fazla ek olduğundan sorun çıkıyor, değiştirin diye talep etmiştim. Ancak artık bakır kablo döşemiyoruz böyle idare edeceksiniz demişlerdi. O zaman fibere geçirin burayı dediğimde ona da gerek diye yanıt vermişlerdi. Ana kablodan kaynaklı sorun çıkınca bizi arayın bizde ana kablo içinde başka bir tele geçiririz, yine sorun çıkarsa başka bir tele diye zihni sinir çözümler anlatmışlardı. Yani adamlar kendileri istemedikçe ne kadar sorun olursa olsun bunu da bulamayanlar var elindekiyle yetin diyerek zeytin yağı gibi üste çıkıyor. Ama hamili kart yakinimdir ile gidince olamayacak işleri yapıveriyorlar. Altyapı sorunu her ISS'de hoş karşılanmıyor. Mesela SoL'da altyapı sorunu olduğu kesin olarak bilinen bir sıkıntı için altyapı ekiplerine yönlendirme yapmamakta direniyorlar. Aradan bir yöntem bulup altyapıya ulaştırmama rağmen bu sefer altyapı ekipleri sallamıyorlar. Sonra iş kısır döngüye giriyor. Eve gelen ekibin elinden birşey gelmediği için saçma sapan işler yapıp (ellerinden birşey gelmeyince router adaptörünü değiştirmişlerdi bir geldiklerinde ) ya da sorun yok diyerek çekip gidiyorlar. Ama sorun devam ediyor. Sonuç olarak bir kere altyapı kaynaklı sorunla karşılaşırsanız bulunduğunuz bölgede, o sorunun çözülme olasılığı %0'a yakın. Tek çözüm oradan taşınmak. Bakalım yarın gelen keşif ekibinin keyfi yerinde olursa belki hadi buraya fiber yapalım deyiverirler.




  • RefiUlunay R kullanıcısına yanıt
    Twitter’dan Yusuf beye ulaşın bu yazdıklarınızı atın ona yardımcı olsun başta hata yapmışsınız müdürlüğe gidip başvuru yapacaktınız aynı gün açarlardı.
    Gpon’da değerler 28-30 olduğunda sıkıntılar başlar fiber kasetleri dandik olduğundan bu tür sıkıntılar oluşabiliyor malesef.
    Mail adreslerine de gerekli kişilere atarsanız süreç hızlanır müşteri hizmetleri dandik bunu bilmeniz lazım.
    Başvurunuzu iptal edin gidin ilçe veya il müdürlüğüne geçişinizi yapın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, daha iyileri sizlerin olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • Prometheus-25 kullanıcısına yanıt
    Çok zor ama umarım hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Twitter’dan Yusuf beye ulaşın bu yazdıklarınızı atın ona yardımcı olsun başta hata yapmışsınız müdürlüğe gidip başvuru yapacaktınız aynı gün açarlardı.
    Gpon’da değerler 28-30 olduğunda sıkıntılar başlar fiber kasetleri dandik olduğundan bu tür sıkıntılar oluşabiliyor malesef.
    Mail adreslerine de gerekli kişilere atarsanız süreç hızlanır müşteri hizmetleri dandik bunu bilmeniz lazım.
    Başvurunuzu iptal edin gidin ilçe veya il müdürlüğüne geçişinizi yapın derim.
    Yarın öğle arasında Ümraniye müdürlüğüne uğrayım, aynı paketi satın alabilirsem oradan başvuru yaparım.

    Yemin ediyorum TurkNet'in sistemi bunlardan daha verimli işliyor. Birimler arası kopukluk bu kadar olamaz...

    Kimsenin kimseden haberi yok...




  • RefiUlunay R kullanıcısına yanıt
    İlk önce iptal ettirin bende aynı sorunu yaşadım müşteri hizmetlerine mail attılar 3 gün iptal olması için beklendi sonra gittim telekoma geçişi yaptılar nakil işlemi sağlandı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Biraz fazla ama çok uçuk değil bence Vodafone için. İleride performansı artar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • StaatSanWalt kullanıcısına yanıt
    Ne zaman çekildi hocam, bu ay içerisinde mi? Dükkan gibi dediğiniz şey bir kabin mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Prometheus-25 kullanıcısına yanıt
    Hocam E-WAN modülasyonundasınız hat değeri yok. ONT üzerinden görüntüleyebilirsiniz belki ama fiberin hat değerlerini görsek de yorumlayamayız. DSL gibi değil zaten hat değerin kötü 100Mbps alamazsınız gibi bir durum da yok FTTH de.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bakmadım hocam, bakıp yazarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Bu ay evet yani hala devam ediyor hatta yok kabin değil bildiğiniz bayağı dükkan gibi bir yer bize dengine göre sistemin merkezi orası olacakmis ama ne kast edildiğini bilmiyorum hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, altyapı hız testlerinde 100mbps görünüyor zaten bir sorun yok merak ettim sadece biraz araştırınca dediğiniz gibi fiberde görüntülenemedigini öğrendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17281729173017311732
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.