Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM FİBERNET/HİPERNET - ANA KONU (564. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.108
Cevap
124
Favori
727.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 562563564565566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • antired kullanıcısına yanıt
    Evet bu kapasite sorunu.
    akdag.eniz@turktelekom.com.tr buraya iletişim bilgilerinizle birlikte kapasite sorunu yaşadığınızı yazın. Geri döneceklerdir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Hocam senin sorun çok farklı. T11 yetmedi bir de Huawei güncellemesi bela oldu :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zebercet kullanıcısına yanıt
    Kablodan olabilir.Mesela yukarıdaki arkadaşın sorunu kablodan değil, zira kapasite sorununun belirtileri var, zamanla artmış. Ping yapıyor. Yani darboğaz var.
    Sizin sorunun ise kapasite sorunu olduğunu zannetmiyorum. Sizde de benzeri bir şekilde mi gelişti, yoksa bıçakla keser gibi mi oldu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Valla hocam şansız bi adamım ne güzel t7 de bağlıydım t11 re bağladılar heba ettiler güzel hattı şimdi sesimi hayatta çıkarmam 50 mbite sabitliyor bilgisiz herifler
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Hocam şansızlığın bu konudan olsun, Allah beter dertten korusun.

    Valla hocam sizin oradakş sorunu İnşallah çözerler eziyet vallahi. Fiberi nereye çekiyorlardı hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler ne gibi bir müdahale olur kabin karşı binadada
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Kültür merkezi var hocam sağlık ocağı ptt ismek iski belediyenin getirdiği sanatçılar için salonlar filan var o binaya normalde vardı ama neden birdaha yapıyorlar anlamadım bugun ekip gelmemiş kablo sarkıyodu çünkü t11 kabinin yanında benim kabin harbi aşırı yoğun heralde kesin bu yeride bizim kabin besliyor
  • antired kullanıcısına yanıt
    İşte bu kısım ne yazık ki zorlu bir süreç. Keşke FTTC olsaydı diyeceğim çünkü FTTC sistemlerde kapasite yetersizliği olduğunda kabinin yanına yeni bir kabin daha ekleyip kapasiteyi arttırıyorlar. Ama FTTB/DSL sistemler için böyle bir ekleme yapıldığını duymadım, görmedim.
    Sorunun çözümü için yapılabilecekler şunlar
    -Bölgede başka bir kabşn varsa yakınlarda, kabinleri kasette birleştirip load balance yapmalarını sağlayabilirler.
    -T11 yerine daha yüksek kapasiteli T17, T19, T21 (8Gbps-15Gbps) kapasiteli kabinle değiştirebilirler.
    -T11'in yanına ek bir kabin daha koyarak kapasiteyi arttırabilirler.

    Ama dediğim gibi FTTB sistemlerde daha böyle bir müdahale yaptıklarını duymadım. Bu e-posta CEO'ya bağlı özel müşteri yönetimi biriminden sorumlu direktörün. Haliyle size dönüş müşteri hizmetlerinden değil, genel müdürlükten olacak. Derdinizi düzgün ve emin bir şekilde anlatabilmeniz önemli ki, bina içi kablondandır deyip geçiştirmesinler. Zaten 100Mbps kullanıyorsunuz sanırım, emin bir şekilde konuşun, T11 kabine bağlıyım, kapasite sorunu var kabinde, darboğaz yapıyor, hızım çok düşük, erişim sürem çok yüksek deyin.
    İnşallah sorunu çözerler. Dilerseniz gelişmelerden bizi de haberdar edin, belki faydamızım dokunabilecrği bir durum olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Hocam normalde devlet kurumlarına metro çekiliyor
    T11'den besliyorlarsa vay o T11'in haline. İnşallah 5Gbps'lik FTTC versiyonudur.
    T11'e mi çektiler fiberi hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Kablodan olabilir.Mesela yukarıdaki arkadaşın sorunu kablodan değil, zira kapasite sorununun belirtileri var, zamanla artmış. Ping yapıyor. Yani darboğaz var.
    Sizin sorunun ise kapasite sorunu olduğunu zannetmiyorum. Sizde de benzeri bir şekilde mi gelişti, yoksa bıçakla keser gibi mi oldu?
    Kota kalktindan sonra işte hocam. Yılbaşından sonra. Direkt böyle oldu. Ben başta yoğunluk falan herhalde düzelir dedim ama yok. Kablo mu diyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    T11 den o binanın havalandırmasından indirdiler ekip gelse neyin ne olduğunu öğrenirimde gelen ekipte yoğun çalışıyor dedi zaten hocam bizim bina bağlı bide 2-3 bina var bağlı ona kablolar ordan geliyor çünkü t11 hayata küsmediğine şükretmek lazım aslında Firmada hız düşmanlığı var yüksek hız vermek isteseler bu sorunu yaşatmazlarda türkiyede az çalışıp çok kazanalım mantığı var o mantıkda heralde 1 milyon yıl geçse gene değişeceğini sanmam hızlarda 105 mbiti geçemez
  • Zebercet kullanıcısına yanıt
    Kapasite olsa zamanla azalarak yavaşlardı. Bıçak gibi kesti ise kabloları kontrolde fayda var. Özellikle kablo üzerindeki kırıklar sinyalde farkedileyebilşr ama hattı ciddi etkiler. Eğer modemi direkt ankastreye bağlama şansınız varsa bir deneyin derim, yok eğer böyle bir imkanınız yoksa en azından daire içerisinde splitter kullanmadan, farklı kabloyla farklı telefon prizlerinde bir deneyin derim. Yine bir şey çıkmazsa eğer, arıza kaydı açtırır hat izleme yaptırtırsınız. Kabloda bir sorun varsa hat izlemede genelde ortaya çıkar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Hocam genelde o Türk Telekom'da az maliyet ile çok kar hedwflenirken çok maliyet az kar olara nihayetleniyor

    Aslında başka bir kabin koyasalar oraya Tip serisinden, fazla masraf yapmadan hem yoğunluğu azaltırlar hem de aboneler rahatlar. Hiç yoksa T23 koymalılar. T11' in çöpten farkı yok diğer kabinlerin yanında.1Gbps kapasite, manasız arızalar ve çözülememesi... Zamanında o T11'i de kabin listesine ekleyen personelin kulağı durmuyordur çınlamaktan artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Arka ve yan mahallemde t7 var ama dediğim gibi bendeki şansla ben nereye gidersem gideyim internet 3-4 ay sonra sapıtıyor
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    İlgi alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim hocam maalesef yakınlarda kabin yok bunuda zar zor getirdik ben güzel bi dille yazar maili atarım artık ne olacak gelişmeleri buradan paylaşırım tekrar teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Valla hocam hem 100Mbps hem de Tivibu kullanıyorsun, gelip bir kabini değiştirmiyorlar. Gerçi ben de T11'e talim eidyorum
    T11 koymayı seneler sonra bıraktılar da bunca T11 ne olacak merak ediyorum. İnşallah ileride bir değişim programı yaparlar.

    Aslında tüm bu şikayetleri doğrudan Paul'e söylemek lazım. Bu sorunlar ufak ve önemsiz gözükebilir ama kalite algısını da detaylar meydana getiriyor. Şimdi o T11'i gelip daha iyi bir kabinle değiştirseler 100Mbps alamadığın için hocam gönlünü kazanmazlar mı senin, kazanırlar ama şimdi tam tersi öfke kazanmış oluyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • antired kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam. Bir sorun olursa elimizden grldiğince yardımcı olmak isteriz. İnşallah sorununuz çözülür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    O 80 mbit hızı 50 ye çekmişlerdi inatla yükseltmiyorlardı ya dahada nefret ettirdiler kendilerinden hocam paula yazdığımda sözde bu sene ele alıncaktı şimdi cevapta vermiyor bıktı heralde hocam bırak allasen adamlar snr düşüklüğünü tivibuya bağladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav acaba hakikaten T11 mağdurları derneği fslan mı açsak ne kadar sorun yaşayan varsa hep T11 kullanıyor, hiç T19, T21 falan kullanıp böyle sorunlar yaşayana denk gelmedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Hocam bizzat Paul'e söylemekten bahsediyorum, keşke imkan olsa da söylesek. Acaba ay sonu Barcelona'da MWC'de falan yakalayabilir miyiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 562563564565566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.