Yoğun olup olmadıklarını bilemezsiniz çünkü sadece sizin bölge için planlama yapılmıyor o şekilde de ihaleye verilmez. Farklı şehirlerdeki ihaleyi bile aynı firmaya vermiş olabilirler ve söz konusu taşeron firma çalışanlarının sayısı genelde az olduğundan sıra sıra yapılır iş. Size daha önce de bu şekilde bir tarih vermişlermiydi? Eğer vermişlerse o şikayet kaydıyla müşteriyi yanıltmak/aldatmak sebebiyle THH'ye başvurun. Eğer ilk kez tarih veriyorlarsa yine şikayet edin ama o tarihe kadar hiçbir şey yapılmazsa THH'ye gidin. Ki genelde fiber çalışmaları 6 ayda tamamlanıyor. Eskiden altyapı tamamlanması için bir yıl bekleniyordu mesela. |
|
80 e dustugu icin 8 db seviyesine cıkmıstır hocam. keyfinden dusmuyor bu deger. havuzdan akan musluk gibi dusun. musluklar cogaldıkca hızın azalır. bu da oyle bir sey bana gore. dsl in oturması icin gereken dslam'lardaki otomatik rolanti degeri de 8 db'dir (gurultu marjı- snr margin) |
simdi baktım bugun daha az hata uretmis. ilginc geldi. kullanılan veri miktarıyla ilgili sanırım Line State: Up Modulation: ITU G.993.2(VDSL2) Annex Mode: ANNEX_B ============================================================================= INP downstream: 0 INP upstream: 0 shineGINPdownstream: 0 shineGINPupstream: 0 reinGINPdownstream: 0 reinGINPupstream: 0 TPSTC type: 64/65B PTM TC near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps near-end fast channel bit rate: 100012 kbps far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps far-end fast channel bit rate: 8188 kbps near-end FEC error fast: 0 near-end FEC error interleaved: 0 near-end CRC error fast: 586 near-end CRC error interleaved: 0 near-end HEC error fast: 0 near-end HEC error interleaved: 0 far-end FEC error fast: 0 far-end FEC error interleaved: 0 far-end CRC error fast: 0 far-end CRC error interleaved: 0 far-end HEC error fast: 0 far-end HEC error interleaved: 0 DSL uptime :23:52, 43 secs DSL activetime :0 min, 13 secs Downstream: relative capacity occupation: 100% noise margin downstream: 7.3 dB output power upstream: 9.4 dbm attenuation downstream: 3.8 dB Upstream: relative capacity occupation: 100% noise margin upstream: 30.0 dB output power downstream: 13.8 dbm attenuation upstream: 4.2 dB |
Çok sağol..bakıcam bütün söylediklerine..sağol tekrar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
bircok faktor olabilir. cihazdan kaynaklanabilir. modem ile cihazı kabloyla baglayın lutfen, stabilite icin daha iyidir. ping olmayabilir ama jitter vardır. packet loss olabilir. cihazın arka planında calısan programlar olabilir. wifiden giren tanımadıgınız kisiler olabilir. interneti mesgul eden cloud, mining vs olabilir... uzar gider bu maddeler. dikkat etmek lazım |
karşı ve çapraz apartmana fiber çekildi,ben arada kalıyorum ve adsl kullanıyorum. tuhaf olan bizim dört bloklu sitede her apartmanın farklı bir saha dolabına bağlı olması.bu saha dolapları sırasıyla 630-880 ve 921 metrelerde. ben şansa 921 metreden alıyorum. 631m olan 31 mbps vdsl2 alabiliyor. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 25 Şubat 2021; 5:12:52 > |
Hocam elinize sağlık. |
Hala geçip geçmeme konusu arasında gidip geliyorum açıkçası ama her geçen süre fiyatlar artıyor ve devam edecek bununda farkındayım... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Saçmalıkta yeni bir seviye. Madem fiber çekilmiş neden tüm bloktaki binalara çekilmemiş ki. Üstelik hepsine birlikte çekildiğinde maliyeti çıkarması daha kolay olurdu. Çok bilinmeyenli denklem gibi yatırım planları var. Ne diyeyim inşallah sözlerini tutup Eylül'de fiber getirmiş olurlar. |
İkamet ettiğim binada ADSL altyapısı var en fazla 13mbit hız alıyorum. Yan apartmanda ise daha yeni fiber altyapı geldi. (Binalar bitişik arada boşluk yok) Santral dolabıda hemen o binanın önünde bizede ordan hat geliyor. Fakat onlara fiber bağlandığı halde 3m dibindeki kapıya bize gelen bir hizmet yok. Civardaki bütün adayı fiber döşediler bir tek bizim bina köşede tek ADSL altyapıda kaldı. Bu konuda ne yapabilirim. Yan binanın girişinden balkon altından kablo çekerek bile getirsem 3-5 metrede çözülecek birşey yani. Telekoma başvurmak istesem hangi adımları izlemeliyim yardımcı olabilecek var mı ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I_can -- 26 Şubat 2021; 15:23:34 > |
Size fiber gelmemesi tuhaf başka bir sıkıntı olabilir pandemiden önce forumdan 4-5 arkadaşı gebze telekom müdürünün yanına çıkardım.Tek tek hepsine anlattı ne sorunu olduğunu ve şu tarihte sorunun düzeleceğini ve o tarihe varmadan sorunları çözülüp fibere geçtiler size çoktan fiber gelmeliydi bilemiyorum arka planda nasıl bir işleyiş var. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam elinize saglik < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 26 Şubat 2021; 22:19:40 > |
Rica ederim hocam. |
KAbin, eski nesil saha dolabı mı yoksa fiber kabin mi? |
Rica ederim hocam, çok teşekkürler. |
Çok teşekkür ederim hocam. Ön Ödemeli hat işini minimize edecekler gibi duruyor. Daoğrusu faturalı hat müşterileri daha sadık ve daha yüksek değer üretici oluyorlar şirket için, kısacası para |