|
Bugün fibere geçiş yaptım. VDSL altyapıdayken CGNat havuzunda değildim, torrent programı için port yönlendirme yapabiliyordum. Fibere geçtikten sonra CGNat havuzuna geçirmişler, port yönlendirme yapamıyorum dolayısıyla upload yapamıyorum. Müşteri hizmetleriyle neredeyse 2 saat konuştum yapmadılar. Statik IP alayım dedim, alınca internet kesildi, gelmedi. Mecbur iptal ettim, tekrar CGNat havuzundayım. Nasıl çıkabilirim? Not: IPv6 tanımlamışlar. Ama yine de port yönlendirme yapamıyorum. Modem TP-Link EX520v |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt







