Şimdi Ara

Türk Telekom Faturada Sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
93
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 14 Aralık 2018 2 yıllık 70 TL'ye -10 TL modem ücreti dahil-(!) taahhüt yapıldı. Online işlemlere girince bir de ne göreyim, 347.50 TL fatura yazıyor. Neyse müşteri hizmetlerini aradık, fatura kesiminden sonra tekrar bakın dediler. Zamanı gelince tekrar baktım, fatura kesilmiş bile 347.50 TL.
    Tekrar arıyoruz, ilçe müdürlüğüne yönlendiriyorlar. İlçe müdürlüğüne gidiyoruz, genel merkez hata yapmış; müşteri hizmetlerinden sorunu çözebilirsiniz diyorlar. Müşteri hizmetleri 240 TL olan modemin 24 ay taksitle değil peşin olarak alındığını söylüyor fakat taahhüt yapılırken 24 ay cihaz taahhütnamesi de imzalandı.
    Müşteri hizmetleri sorunun çözüldüğünü söylemiş olmasına rağmen faturayı aynı görüyorum. Fatura otomatik ödemeli olduğu için yarın son ödeme tarihi ve banka otomatik kesecek.
    Ne yapılmalı bu durumda?







  • Öncelikle acilen otomatik ödeme talimatını iptal edin. Sonra önce BTK sonra hakem heyeti yoluna gidin. Başka yolu yok bildiğim kadarıyla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de 2 günden beri nerdeyse 30/40 defa çagrı merkezini aradım 3 defa telekom müdürlüğüne gittim.sonuç sıfır... telekom 6,5 milyar dolar borç meselesini vatandaşlardan çıkaracak.
    yaptıkları çok hukuksuzluk var ama hiç bir devlet kurumu müdahale etmiyor.
    bu vatandaşlara zulum yaptıran yöneticilerin çolugundan çocugun çıksın inşallah.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.