Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSL (987. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: truva1975 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
28.767
Cevap
577
Favori
2.027.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 985986987988989
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LAZOFLU


    quote:

    Orijinalden alıntı: subotey

    2 yıllık taahhütüm bitince 2 gün önce iptal dilekçesi verdim. Bugün aradılar. İptal dilekçesi vermeden önce 65 lira dedikleri 16 mb hız 50 gb akkli pakete 2 ay ücretsiz aylık 54 liraya anlaştık.(Bulunduğum yer 16 mb üstü almıyor). Ortalamaya vurunca aylık 50 tl ye tekabül ediyor. Biraz daha naza çeksem daha da düşürürlerdi ama 2 gün internetsiz kalmak yetti. Taahhütü biten iptal dilekçesi vermeden yeni sözleşme yapmasın. Muhakkak daha düşük bir teklif alacaktır.

    Umarım yalın nettir. Telefon varsa taahhütte yandın, 2 ay fark olacak aralarında.

    Önceki tarfiem de yeni tarifem de yalın internet. Ek telefon ücreti yok.




  • Merhabalar benim sabit telefonum var bulunduğum yerde fiber var sizce hangi kampanya uygun olur benim icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık bir yıl önce internetimi iptal etmiştim, genel merkezden aradılar İnternet + ttnetAlo 26 aylık (ilk 2 ay bedava) taahhüt sözüne 49 tl ye (internet 44, alo 5 tl) anlaşmıştık. Geçen gün telefonuma, ttnet alo kullanım süreniz bitiyor diye mesaj geldi, faturaya baktım interneti 2 yıl, alo paketi 1 yıllık abone yapmışlar, bana görevli 2 si birlikte 24 ay demişti.

    Müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı oluşturdum, ses kayıtlarını dinledikten sonra aradılar, haklı olduğumu fakat bir şey yapamayacaklarını, alo pakete 15 tl ile devam edebileceğimi veya iptal edersem cayma bedeli yansımayacağını söylediler.

    Aynı paketten devam etmek için bir şey yapabilir miyim ? veya iptal edersem tekrar genel müdürlükten teklif için ararlar mı ?
  • farukyil92 F kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurun. "Siz haklısınız ama bir şey yapamıyoruz." demek kural tanımıyorum demektir.
    iyice hukuksuzluğa battı artık şirketler.
    Hakkınızı arayın.
  • 13 Eylül de sözleşme yaptım ,telekom sayfasından baktığımda bu tarihten itibaren internet ve ttnet alo aboneliğim başlamış görünüyor ,250 dakika ücretsiz ttnet alo nedense görülmüyor
    - sözleşme bu aydan başladığına göre telefon da başlamış olması gerekmiyor mu ?
    telekom ofis görevlisi bu ay başlar demişti ama tek şifre ile giriş yaptığımda "bu dönem telefon paketi tanımlanmamıştır" şeklinde bilgi görülüyor

    ya arkadaş ülkenin tamamına yakını bunlardan hizmet alıyor ama daha kendi sitelerinde olan sorunları düzeltemiyorlar
    arıza kaydı açıyorum bir gün sonra telefonuma sms geliyor ,arıza giderildi diye
    bakıyorum arıza devam ediyor , internetten sayfama baktığımda da arıza giderildi yazılmış
    bunun üzerine mh.ni tekrar aradığımda arızanız devam ediyor diyor
    sonra baktım arıza giderilmiş ama bu defa da giderildiğine dair mesaj falan gelmedi :)
    diğer bir konu ise sanki birisi benim hattı oyun olsun diye birkaç ayda bir bozuyor ve bir sürü uğraş ile düzeltildikten sonra yine bozuyor

    anlaşılan telekom tekelinden kurtulmaya ömrümüz yetmeyecek

    bunlara akıl sır ermiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    13 Eylül de sözleşme yaptım ,telekom sayfasından baktığımda bu tarihten itibaren internet ve ttnet alo aboneliğim başlamış görünüyor ,250 dakika ücretsiz ttnet alo nedense görülmüyor
    - sözleşme bu aydan başladığına göre telefon da başlamış olması gerekmiyor mu ?
    telekom ofis görevlisi bu ay başlar demişti ama tek şifre ile giriş yaptığımda "bu dönem telefon paketi tanımlanmamıştır" şeklinde bilgi görülüyor

    ya arkadaş ülkenin tamamına yakını bunlardan hizmet alıyor ama daha kendi sitelerinde olan sorunları düzeltemiyorlar
    arıza kaydı açıyorum bir gün sonra telefonuma sms geliyor ,arıza giderildi diye
    bakıyorum arıza devam ediyor , internetten sayfama baktığımda da arıza giderildi yazılmış
    bunun üzerine mh.ni tekrar aradığımda arızanız devam ediyor diyor
    sonra baktım arıza giderilmiş ama bu defa da giderildiğine dair mesaj falan gelmedi :)
    diğer bir konu ise sanki birisi benim hattı oyun olsun diye birkaç ayda bir bozuyor ve bir sürü uğraş ile düzeltildikten sonra yine bozuyor

    anlaşılan telekom tekelinden kurtulmaya ömrümüz yetmeyecek

    bunlara akıl sır ermiyor

    Dakikalarınızı kalan dakikalardan bakıyorsanız öyle yazması normal. Bir görüşme yapınca düzeliyor. Ama abonelik bilgilerinden bakıyorsan orasını bilemeyeceğim.




  • evet öyle yapıyorum ,o zaman bir görüşme yapıp tekrar bakayım

    edit :denedim evet sizin dediğiniz gibi oldu ,şuan tanımlı görülüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 19 Eylül 2017; 18:19:57 >
  • Geçen sene ıslak imzalı iptal talebinde bulunmuş ve 56 TL'ye 24 mbps 75 GB kota ve TTnet Alo tarifesine %40 indirim alarak bir sene taahhüt vermiştim. Şimdi Ekim ayı gelmek üzere, bu şekilde bir sene indirimli kullanarak sonrasında tekrar taahhüt vererek anlaşma yapan var ise tavsiyelerini almak isterim.

    Eğer mümkün değilse, aynı şartlarda hizmet için 67 TL'nin altında tarife bulamadım, bilen varsa paylaşabilir mi?

    Son çare ise Turk.Net olacak. Ancak onda da eskiden 100 mbps iken şimdi 35 mbps verecekler diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    evet öyle yapıyorum ,o zaman bir görüşme yapıp tekrar bakayım

    edit :denedim evet sizin dediğiniz gibi oldu ,şuan tanımlı görülüyor

    Hocam bende 1ay önce 50AKN ASDL 46TL 250DK ALO 10TL (56tl)Tahhüüt imzaladım Online işlmelerde dk gözükmüyor + olarak kampanya katılım ücreti diye 2tlx24ay daha ücret gözüküyor 61tl fatura geldi Siz kaç tl ödüyorsunuz İnt + Alo olarak
  • 24 ay taahhüt ile internet uzerinden 35mbps hız 50gb akn olan pakete basvurduk cuma gunu gelip kuracaklar insallah memnun kaliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erennavas kullanıcısına yanıt
    ben 100 gb. akn ve 250 dakika konuşma için 59 tl. olarak taahhüt imzaladım ,internetten sayfama baktığımda bende de kampanya katılım ücreti diye bir şey gözüküyor ,bende onu merak ediyordum
    lakin henüz daha ilk faturam gelmedi ,o nedenle 59 tl. mi olacak ,yoksa sizdeki gibi 2tl. alacaklar mı bilmiyorum (telekom ofisteki görevli bu konudan hiç bahsetmedi ,ayrıca ödeme çıkarsa tekrar görüşmem gerekecek)

    telefonla ilk görüşmeyi yaptığınızda sistemde görülmeye başlıyor (diğer arkadaşın söylediği gibi) ,ev telefonundan bir cep telefonunu arayıp alo deyip kapatın ,sisteme tanımlamışlarsa görünür ,diğer türlü fazla görüşürseniz boşuna telefon parası çıkmasın :)

    unutmazsam ilk fatura geldiğinde size bilgi vereceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Bu Tetnet mt çok yalan söyluyor..Bunlara güvenilmez.Ses kayıtlarına da itimat etmeyin.Dinlemiyorlar..



    Abonelik bilgilerinizi faturalarınızı kontrol edin.Farkında olmadan soyulmuş olabilirsiniz..





    50 tlye anlastim.Fatura 66 geldi.Iptal basvurusu yaptım. Baska temsilciyle 24 mbps anlastim.8 mbps cıkti.Yine iptal ettim.Telefon kayıtlarını dinleyin diyorum o da yok..Profesyonel eğitimli bunlar...Biri ben genel merkezden arıyorum.Sıkıntı olursa 5555441 arayın doğrudan bağlanın dedi..Aradım öyle bir no yok..3-4 yalandan sonra biri arayıp en son 49 tl ye söz verdi..Ben de siz adam degilsiniz lafınıza itimat edilnez deyip kapattım.Hayatları yalan..

    Bölge müdürlüğüne iptal için gittim 56tl teklifi kabul ettim ama 61tl fatura geldi

    Siz taahhüt imzaladıktan sonra yine iptal mi ettirdiniz cayma bedeli ceza çıkamadılar mi şuan son durum nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 Yıldır kullandığım 24 Mbps hızında 75 GB adil kullanım kotalı 100 dk konuşma hediyeli internetimiz taahütü geçen hafta bitti.

    Toplam 62 TL ödediğim paket için 3 sefer konuştuğum müşteri hizmetleri 66 TL fiyat verdi. Ben dalga geçip geçmediklerini sordum. Bana fiyatın ne kadar avantajlı olduğunu söylediler. İptal talebi verdikten sonra mutlaka başka ISS ile anlaşacağımı eğer uygun fiyat verecekler ise şimdi ne yapmam gerekiyorsa yapacağımı sordum.

    Son olarak ikna biriminden aradılar 59 TL teklif ettiler 100 dk konuşmayı 600 dk çıkardılar. Kendilerine o modeme herhangi bir telefon cihazının bağlanmadığını hatta telefon cihazım olmadığını telefonunun kendi dayatmaları yüzünden almak zorunda olduğumu söyledim. Eğer arttırabiliyorlar ise AKN'nin artırılmasını istedim. Cevapları hayır oldu.

    Bende 24 mbps hız ile 150 GB AKN 'li Kablonete 49 TL'ye üye oldum.

    Bugün modemi teslim etmek için Ankara Seyranbağları Telekom Müdürüğüne gittim. İptal nedenini sorduklarında fiyatın
    yüksek olduğunu söyledim. Oradaki memur ne dese beğenirsiniz. Ben fiyatı 51 TL'ye indireyim iptal etmeyin.

    Madem böyle bir fiyat vardı neden beni müşteri hizmetleri size yönlendirmedi diye sordum. Kendiside aynı şeyden yakındı.

    Bu kadar yazının özünde diyeceğim şudur uygun fiyat teklifi için modemi elinize alıp bayiye değil Telekom müdürülüğüne gidin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erennavas


    quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Bu Tetnet mt çok yalan söyluyor..Bunlara güvenilmez.Ses kayıtlarına da itimat etmeyin.Dinlemiyorlar..



    Abonelik bilgilerinizi faturalarınızı kontrol edin.Farkında olmadan soyulmuş olabilirsiniz..





    50 tlye anlastim.Fatura 66 geldi.Iptal basvurusu yaptım. Baska temsilciyle 24 mbps anlastim.8 mbps cıkti.Yine iptal ettim.Telefon kayıtlarını dinleyin diyorum o da yok..Profesyonel eğitimli bunlar...Biri ben genel merkezden arıyorum.Sıkıntı olursa 5555441 arayın doğrudan bağlanın dedi..Aradım öyle bir no yok..3-4 yalandan sonra biri arayıp en son 49 tl ye söz verdi..Ben de siz adam degilsiniz lafınıza itimat edilnez deyip kapattım.Hayatları yalan..

    Bölge müdürlüğüne iptal için gittim 56tl teklifi kabul ettim ama 61tl fatura geldi

    Siz taahhüt imzaladıktan sonra yine iptal mi ettirdiniz cayma bedeli ceza çıkamadılar mi şuan son durum nedir



    1 ay fazla 1 ay da fark ödedim..Taahhüt için imza istemediler.Telden onay aldılar.Şu an Türknetteyim.

    Sanırım mt leri abone başına prim alıyorlar..Bu yüzden olmadık yalanlar söyleyip onay alıyorlar.Prim aldıktan sonrası önemli değil.

    3 kez kandırmaya çalıştılar..Adama nerdeyse yemin ettiriyorum..Kendi sesiyle 3 defa tekrarlatıyorum.Ben de tekrarlıyorum.Yine fazla geliyor fatura..Gidip iptal ediyorum.Tekrar arıyorlar.49 diyorlar 63 geliyor..Yine iptal ediyorum.Bu sefer haklısınız hata olmuş diyor..24 mbps e kadar 50 tl verelim.Bir de fatura indirimi yapalım diyorlar.O da 8 mbps a kadar çıkıyor..Ses kaydı var dinleyin diyorum..Kim sallar ses kaydını havasındalar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x15 -- 22 Eylül 2017; 23:33:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eneximus

    24 ay taahhüt ile internet uzerinden 35mbps hız 50gb akn olan pakete basvurduk cuma gunu gelip kuracaklar insallah memnun kaliriz.

    Fiyat nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slicer1


    quote:

    Orijinalden alıntı: eneximus

    24 ay taahhüt ile internet uzerinden 35mbps hız 50gb akn olan pakete basvurduk cuma gunu gelip kuracaklar insallah memnun kaliriz.

    Fiyat nedir?

    yuvarlak hesap modem dahil 68₺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 000hasan kullanıcısına yanıt
    51 tl'yi kaç akn için teklif etti? Ve taahhüt istedi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WinPeAcE

    51 tl'yi kaç akn için teklif etti? Ve taahhüt istedi mi?

    24 Mbps Fiber 75 GB AKN + 100 dk Alo paketi

    Taahüt süresi olarak alıcı olmadığım için sormadım ancak herhalde 24 ay taahhüt isterler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 000hasan


    quote:

    Orijinalden alıntı: WinPeAcE

    51 tl'yi kaç akn için teklif etti? Ve taahhüt istedi mi?

    24 Mbps Fiber 75 GB AKN + 100 dk Alo paketi

    Taahüt süresi olarak alıcı olmadığım için sormadım ancak herhalde 24 ay taahhüt isterler.

    Ben operatörlerde 48 ay isyeni gördüm, onun için herşey beklenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LAZOFLU


    quote:

    Orijinalden alıntı: 000hasan


    quote:

    Orijinalden alıntı: WinPeAcE

    51 tl'yi kaç akn için teklif etti? Ve taahhüt istedi mi?

    24 Mbps Fiber 75 GB AKN + 100 dk Alo paketi

    Taahüt süresi olarak alıcı olmadığım için sormadım ancak herhalde 24 ay taahhüt isterler.

    Ben operatörlerde 48 ay isyeni gördüm, onun için herşey beklenir.

    Türkiyede kanunlar gereği 12 ay üzeri taahhüt hikaye.


    Sözleşmede ne yazarsa yazsın.




  • 
Sayfa: önceki 985986987988989
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.