Bildirim
TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSL (887. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü, 3 Mobil
70 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
47. Sırada
bugün en iyi #15
Giriş
Mesaj
-
-
Bu ay bitiyor sözleşmem 16 mbit 50 gb alo 250dk 54 tl kullandım 2 sene. Aradım telekomu 16 mbit 75 gb alo konuştukça ode ( dk yok içinde) 64 tl dedi başka tarife vermediler. 25 gb kota artışı dışında bir şey Yok, dakika da vermiyor 10 tl fazla istiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AceVenturA -- 5 Eylül 2016; 19:15:09 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardeşim 24Mb e kadar 75GB lık paketi 59 TL den kullanıyordu (Yalın Vdsl) Taahhütü 2 Eylül itibarıyla bitti. Dün yeni bir sözleşme yaptık telefondan.
Yine 2 yıl, aynı hız ve kota 59,90 TL (Çiftetelli Kampanyası) -
Benim de taahhütüm 3 eylülde bitti. Ttnetin 50TL ücretle 16Mbit e kadar 50GB kotalı ADSL internetini kullanıyordum ancak ortalama 3,5-4 Mbit internet hizmeti alıyordum. Zaman zaman arayıp soruyordum neden bu kadar düşük hız var diye 'Bir kontrol edelim' diyerek hattımın 10Mbite kadar desteklediğini söylüyor ve hızı 7-8 MBit e çıkarıyorlardı, bir müddet böyle devam ediyor ve bir iki hafta sonra hız tekrar 3,5-4 Mbit seviyesine geliyordu (ve bu süre içerisinde 50GB ı hiç geçmedim). Taahhüt bitmeden önce aradılar 59,90TL ye 16Mbit e kadar 75GB kotalı internet teklif ettiler. Ben de bahsettiğim durumu onlara anlattım aboneliğimi devam ettirmeyi düşünmediğimi söyledim. Şimdi Superonline'ın 8Mbit'e kadar 50GB kotalı ADSL tarifesine 54,90TL ye geçtim. Modem de veriyorlar. İnşallah ttnetten iyi olur. Görelim bakalım... -
Aynı hız düşürme olayı benim de başıma geldi. 16 mbit tarife var. Son iki ay sürekli hız düşürdüler. Modem ışıkları sönüyor, sonra hız düşümü. 6 mbit'e kadar düşünce şikayet formu oluşturdum. Tekrar yükselttiler. Fakat hız düşümü yine başladı. 12 mbitten 10 mbite düştü modemde. Yine 5'i 6'yı görür.
Bu arada TTNEt iptali hemen oluyor mu? Telefonu iptal edip sadece İnternet kullanacağım, verecekleri teklife bağlı olarak abonelik iptali için faksla başvuracağım. Taahhüt 21 Eylül'de sona eriyor, bu tarihte mi başvurmalıyım yoksa daha önce oluyor mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10 Numara -- 6 Eylül 2016; 13:17:35 > -
quote:
Orijinalden alıntı: selates
Aynı hız düşürme olayı benim de başıma geldi. 16 mbit tarife var. Son iki ay sürekli hız düşürdüler. Modem ışıkları sönüyor, sonra hız düşümü. 6 mbit'e kadar düşünce şikayet formu oluşturdum. Tekrar yükselttiler. Fakat hız düşümü yine başladı. 12 mbitten 10 mbite düştü modemde. Yine 5'i 6'yı görür.
Bu arada TTNEt iptali hemen oluyor mu? Telefonu iptal edip sadece İnternet kullanacağım, verecekleri teklife bağlı olarak abonelik iptali için faksla başvuracağım. Taahhüt 21 Eylül'de sona eriyor, bu tarihte mi başvurmalıyım yoksa daha önce oluyor mu?
Eğer taahhüt süresi 21 Eylül ise 22 Eylül de gidin, benim başıma 2 sene önce gelmişti. Taahhütün bittiği belirtilen gün gittim 'Yarın gelin' demişlerdi. Gittiğinizde iptal dilekçesini verirsiniz ancak aboneliğiniz bitmez ve internete de giremezsiniz. 2-3 gün içinde arayıp daha önce arayıp sundukları tekliften daha avantajlı bir teklif sunarlar işinize gelirse kabul edersiniz kabul etmezseniz aboneliğiniz sonlanır. Ben şu anda Superonline a havale ettim geçiş işlerini yalnız geçişten sonra yine ttnetten fatura geleceğini tahmin ediyorum ve şu anda internet kullanıyorum. Bakalım geçiş süreci kaç gün sürecek.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ealtin
quote:
Orijinalden alıntı: selates
Aynı hız düşürme olayı benim de başıma geldi. 16 mbit tarife var. Son iki ay sürekli hız düşürdüler. Modem ışıkları sönüyor, sonra hız düşümü. 6 mbit'e kadar düşünce şikayet formu oluşturdum. Tekrar yükselttiler. Fakat hız düşümü yine başladı. 12 mbitten 10 mbite düştü modemde. Yine 5'i 6'yı görür.
Bu arada TTNEt iptali hemen oluyor mu? Telefonu iptal edip sadece İnternet kullanacağım, verecekleri teklife bağlı olarak abonelik iptali için faksla başvuracağım. Taahhüt 21 Eylül'de sona eriyor, bu tarihte mi başvurmalıyım yoksa daha önce oluyor mu?
Eğer taahhüt süresi 21 Eylül ise 22 Eylül de gidin, benim başıma 2 sene önce gelmişti. Taahhütün bittiği belirtilen gün gittim 'Yarın gelin' demişlerdi. Gittiğinizde iptal dilekçesini verirsiniz ancak aboneliğiniz bitmez ve internete de giremezsiniz. 2-3 gün içinde arayıp daha önce arayıp sundukları tekliften daha avantajlı bir teklif sunarlar işinize gelirse kabul edersiniz kabul etmezseniz aboneliğiniz sonlanır. Ben şu anda Superonline a havale ettim geçiş işlerini yalnız geçişten sonra yine ttnetten fatura geleceğini tahmin ediyorum ve şu anda internet kullanıyorum. Bakalım geçiş süreci kaç gün sürecek.
Ben taahhüt bitimine 1 ay kala gittim ve hiç bi sorun olmadı.
Süre bitiminde otomatik başladı.
-
arkadaşlar tahattütüm bitiyor aradılar 16 mb hız 50 gb kota birde modem hediye 24 ay tahattüt 49 tl nasıl sizce daha ucuza getirebilirmiiyim teklifi kabul edeyim mi ? -
Yalın İnternet içinse güzel teklif. -
quote:
Orijinalden alıntı: Savisvasa
Kardeşim 24Mb e kadar 75GB lık paketi 59 TL den kullanıyordu (Yalın Vdsl) Taahhütü 2 Eylül itibarıyla bitti. Dün yeni bir sözleşme yaptık telefondan.
Yine 2 yıl, aynı hız ve kota 59,90 TL (Çiftetelli Kampanyası)
Bu tarifede iken ücretsiz modem aldınız mı daha önce ?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: starback
quote:
Orijinalden alıntı: Savisvasa
Kardeşim 24Mb e kadar 75GB lık paketi 59 TL den kullanıyordu (Yalın Vdsl) Taahhütü 2 Eylül itibarıyla bitti. Dün yeni bir sözleşme yaptık telefondan.
Yine 2 yıl, aynı hız ve kota 59,90 TL (Çiftetelli Kampanyası)
Bu tarifede iken ücretsiz modem aldınız mı daha önce ?
Evet, eski kampanya taahhüdü devam ederken ( Hızda Fırsat Kampanyası_İkna) 12 Mart 2016 tarihi itibarıyla Türk Telekom' da 2 yıl kalmak şartı ile ücretsiz modem alındı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savisvasa -- 6 Eylül 2016; 23:27:35 > -
Taahhütün bitmesine bir ay kalınca başımıza gelenler acaba tesadüf mü sizce? Bu nasıl bir hizmet ve nasıl bir aymazlık, Türk telekom 1897895398 evde internet müşterisiyiz ağustos ayı sonuna kadar 16 mbit tanımlı hattımıza 14 e kadar hız alırken ay sonu kotamızı aşmamız sebebiyle hızımız 3 ün altına düşürülmüş ay başı normale döneceğine hızımız 009 lara kadar düşmüştür firmayı aramamıza rağmen hız ancak 2.70 2.80 leri görmüştür 3 ün altına düşen hız nedense bir daha 3 ün üstüne çıkamamıştır hızı en yüksek olarak 2.80 e sabitlemişlerdir vdsl olarak öbür firmalar hattımıza 80 mbite kadar hız alacağımızı söylemekteler aradığımız zamana yıllarca kulandığımız hatımızdan arızanın kaynakladığını söyleyerek adeta insan aklınla dalga geçmekteler
-
quote:
Orijinalden alıntı: Evropos
Taahhütün bitmesine bir ay kalınca başımıza gelenler acaba tesadüf mü sizce? Bu nasıl bir hizmet ve nasıl bir aymazlık, Türk telekom 1897895398 evde internet müşterisiyiz ağustos ayı sonuna kadar 16 mbit tanımlı hattımıza 14 e kadar hız alırken ay sonu kotamızı aşmamız sebebiyle hızımız 3 ün altına düşürülmüş ay başı normale döneceğine hızımız 009 lara kadar düşmüştür firmayı aramamıza rağmen hız ancak 2.70 2.80 leri görmüştür 3 ün altına düşen hız nedense bir daha 3 ün üstüne çıkamamıştır hızı en yüksek olarak 2.80 e sabitlemişlerdir vdsl olarak öbür firmalar hattımıza 80 mbite kadar hız alacağımızı söylemekteler aradığımız zamana yıllarca kulandığımız hatımızdan arızanın kaynakladığını söyleyerek adeta insan aklınla dalga geçmekteler
Telekom öyle hocam 10 yıllık hattım vardı adamlar olsan da olur olmasan da dediler iptal ettim komple gitti. Tınlamıyorlar yani. İptal edin gitsin.
-
quote:
Orijinalden alıntı: tezekos
quote:
Orijinalden alıntı: Evropos
Taahhütün bitmesine bir ay kalınca başımıza gelenler acaba tesadüf mü sizce? Bu nasıl bir hizmet ve nasıl bir aymazlık, Türk telekom 1897895398 evde internet müşterisiyiz ağustos ayı sonuna kadar 16 mbit tanımlı hattımıza 14 e kadar hız alırken ay sonu kotamızı aşmamız sebebiyle hızımız 3 ün altına düşürülmüş ay başı normale döneceğine hızımız 009 lara kadar düşmüştür firmayı aramamıza rağmen hız ancak 2.70 2.80 leri görmüştür 3 ün altına düşen hız nedense bir daha 3 ün üstüne çıkamamıştır hızı en yüksek olarak 2.80 e sabitlemişlerdir vdsl olarak öbür firmalar hattımıza 80 mbite kadar hız alacağımızı söylemekteler aradığımız zamana yıllarca kulandığımız hatımızdan arızanın kaynakladığını söyleyerek adeta insan aklınla dalga geçmekteler
Telekom öyle hocam 10 yıllık hattım vardı adamlar olsan da olur olmasan da dediler iptal ettim komple gitti. Tınlamıyorlar yani. İptal edin gitsin.
@tezekos Şuan baktığımda hız 1.70 hergün aramaktan sinirim bozuldu illaki adamın ağzını bozduruyorlar papağan gibi hep aynı şey bizden değil sizden arıza diye 1-2 sene öncede buna benzer bir durum olmuştu hep aynı nakarat telefonda aralık sonuna kadar taahhüt var onu mecbur kapatamıyacaz her yöne dakikalardan aylık dakika olarak hesaplanıp 2 kusur aylık bir 10 milyar çıkar herhalde 25 tl ödediğimiz ev telefonu için ama netin taahhütü ayın 13 de bitiyor kapanış vericem yoksa tel olmasa türknete geçicem veya başka bir yere burada uydunet olsa vs. ona rağmen kapatıcam 6 ay taahhütsüz yüzde 50 vs indirim verirse buna benzer idare ederim zamanı gelinceye kadar sişyeri ofisteki internetten kulanıcam 3 buçuk ay o akadar kıl oldum yani
-
quote:
Orijinalden alıntı: Evropos
quote:
Orijinalden alıntı: tezekos
quote:
Orijinalden alıntı: Evropos
Taahhütün bitmesine bir ay kalınca başımıza gelenler acaba tesadüf mü sizce? Bu nasıl bir hizmet ve nasıl bir aymazlık, Türk telekom 1897895398 evde internet müşterisiyiz ağustos ayı sonuna kadar 16 mbit tanımlı hattımıza 14 e kadar hız alırken ay sonu kotamızı aşmamız sebebiyle hızımız 3 ün altına düşürülmüş ay başı normale döneceğine hızımız 009 lara kadar düşmüştür firmayı aramamıza rağmen hız ancak 2.70 2.80 leri görmüştür 3 ün altına düşen hız nedense bir daha 3 ün üstüne çıkamamıştır hızı en yüksek olarak 2.80 e sabitlemişlerdir vdsl olarak öbür firmalar hattımıza 80 mbite kadar hız alacağımızı söylemekteler aradığımız zamana yıllarca kulandığımız hatımızdan arızanın kaynakladığını söyleyerek adeta insan aklınla dalga geçmekteler
Telekom öyle hocam 10 yıllık hattım vardı adamlar olsan da olur olmasan da dediler iptal ettim komple gitti. Tınlamıyorlar yani. İptal edin gitsin.
@tezekos Şuan baktığımda hız 1.70 hergün aramaktan sinirim bozuldu illaki adamın ağzını bozduruyorlar papağan gibi hep aynı şey bizden değil sizden arıza diye 1-2 sene öncede buna benzer bir durum olmuştu hep aynı nakarat telefonda aralık sonuna kadar taahhüt var onu mecbur kapatamıyacaz her yöne dakikalardan aylık dakika olarak hesaplanıp 2 kusur aylık bir 10 milyar çıkar herhalde 25 tl ödediğimiz ev telefonu için ama netin taahhütü ayın 13 de bitiyor kapanış vericem yoksa tel olmasa türknete geçicem veya başka bir yere burada uydunet olsa vs. ona rağmen kapatıcam 6 ay taahhütsüz yüzde 50 vs indirim verirse buna benzer idare ederim zamanı gelinceye kadar sişyeri ofisteki internetten kulanıcam 3 buçuk ay o akadar kıl oldum yani
İç tesisatınızdan kaynaklanan bir sıkıntı olmasın hocam ? arıza kaydı açtırın telekomdan gelip baksınlar. Modem kapalı dursun yalnız telekomcular gelene kadar yoksa gelmezler.
hat değerlerinizi atabilir misiniz modem arayüzünden?
-
quote:
Orijinalden alıntı: tezekos
quote:
Orijinalden alıntı: Evropos
quote:
Orijinalden alıntı: tezekos
quote:
Orijinalden alıntı: Evropos
Taahhütün bitmesine bir ay kalınca başımıza gelenler acaba tesadüf mü sizce? Bu nasıl bir hizmet ve nasıl bir aymazlık, Türk telekom 1897895398 evde internet müşterisiyiz ağustos ayı sonuna kadar 16 mbit tanımlı hattımıza 14 e kadar hız alırken ay sonu kotamızı aşmamız sebebiyle hızımız 3 ün altına düşürülmüş ay başı normale döneceğine hızımız 009 lara kadar düşmüştür firmayı aramamıza rağmen hız ancak 2.70 2.80 leri görmüştür 3 ün altına düşen hız nedense bir daha 3 ün üstüne çıkamamıştır hızı en yüksek olarak 2.80 e sabitlemişlerdir vdsl olarak öbür firmalar hattımıza 80 mbite kadar hız alacağımızı söylemekteler aradığımız zamana yıllarca kulandığımız hatımızdan arızanın kaynakladığını söyleyerek adeta insan aklınla dalga geçmekteler
Telekom öyle hocam 10 yıllık hattım vardı adamlar olsan da olur olmasan da dediler iptal ettim komple gitti. Tınlamıyorlar yani. İptal edin gitsin.
@tezekos Şuan baktığımda hız 1.70 hergün aramaktan sinirim bozuldu illaki adamın ağzını bozduruyorlar papağan gibi hep aynı şey bizden değil sizden arıza diye 1-2 sene öncede buna benzer bir durum olmuştu hep aynı nakarat telefonda aralık sonuna kadar taahhüt var onu mecbur kapatamıyacaz her yöne dakikalardan aylık dakika olarak hesaplanıp 2 kusur aylık bir 10 milyar çıkar herhalde 25 tl ödediğimiz ev telefonu için ama netin taahhütü ayın 13 de bitiyor kapanış vericem yoksa tel olmasa türknete geçicem veya başka bir yere burada uydunet olsa vs. ona rağmen kapatıcam 6 ay taahhütsüz yüzde 50 vs indirim verirse buna benzer idare ederim zamanı gelinceye kadar sişyeri ofisteki internetten kulanıcam 3 buçuk ay o akadar kıl oldum yani
İç tesisatınızdan kaynaklanan bir sıkıntı olmasın hocam ? arıza kaydı açtırın telekomdan gelip baksınlar. Modem kapalı dursun yalnız telekomcular gelene kadar yoksa gelmezler.
hat değerlerinizi atabilir misiniz modem arayüzünden?
==========================================================================
xDSL Training Status: Showtime
Mode: T1.413
Traffic Type: ATM Mode
Link Uptime: 0 day: 0 hour: 16 minutes
============================================================================
xDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.832 Mbps 3.392 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.800 Mbps 3.360 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 18.0 dB 7.4 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.1 dBm 9.8 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
Attainable Net Data Rate: 1.272 Mbps 3.452 Mbps
============================================================================
15 gün önce hat değeri 16384 tanımlı adsl olarak 21 .500 kadar destekliyordu snr margin 12 hat zayıflaması 6ydı şimdi böyle oldu kota aşımı hız düşmesinden sonra
-
Modeminizi birisi karıştırmış olabilir mi ? hat adsl2+ olarak görülmüyor. Resetleyip tekrar kurun olmaz modemi. -
ADSL Firmware Versiyonu
:
FwVer:3.20.17.0_TC3087 HwVer:T14.F7_11.2
Hat Durumu
:
Showtime
Modülasyon
:
ADSL2 PLUS
Annex Modu
:
ANNEX_A
Downstream Upstream
SNR Marjı
:
26.2 16.9 db
Hat Zayıflaması
:
7.0 3.5 db
Veri Oranı
:
8192 799 kbps
Max Oranı
:
21048 1243 kbps
CRC
:
0 0
bende hem adsl modem var hem vdsl ama hat değerleri 8 e kitlenmiş başka modemi takınca -
quote:
Orijinalden alıntı: Evropos
ADSL Firmware Versiyonu
:
FwVer:3.20.17.0_TC3087 HwVer:T14.F7_11.2
Hat Durumu
:
Showtime
Modülasyon
:
ADSL2 PLUS
Annex Modu
:
ANNEX_A
Downstream Upstream
SNR Marjı
:
26.2 16.9 db
Hat Zayıflaması
:
7.0 3.5 db
Veri Oranı
:
8192 799 kbps
Max Oranı
:
21048 1243 kbps
CRC
:
0 0
bende hem adsl modem var hem vdsl ama hat değerleri 8 e kitlenmiş başka modemi takınca
Tamam şuanda adsl2+ sinyali alıyorsunuz.. Mhlerini arayıp teknik birimi hattımı paket hızım olan 16 mbps e sabitler misiniz diye söyleyin yardımcı olurlar.
Hattınızda hiç bir sıkıntı görünmüyor şuanda.
-
aynen öyle yapıcam vdsl modemle bu değerler farkeder mi zyxel wmg 3312b10b
============================================================================
ADSL Training Status: Showtime
Mode: ADSL2
Traffic Type: ATM Mode
Link Uptime: 0 day: 0 hour: 8 minutes
============================================================================
ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.807 Mbps 3.712 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 3.680 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 14.7 dB 6.9 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.1 dBm 19.8 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 4.3 dB 13.5 dB
Attainable Net Data Rate: 1.064 Mbps 3.440 Mbps
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X