Arakadaşlar merhaba bildiğimiz üzerine ülkece zor günlerden geçiyoruz,Covid-19 salgını başlamadan birkaç gün önce Turktelekom taahütümün bitmesi üzerine farklı bir internet sağlayıcısına başvurdum.Ancak evdeki internet babamın üzerine kayıtlı olduğu için ve salgıdan dolayı babam evden çıkamadığı için Turktelekom interteti iptal ettiremedik.Bu konu ile ilgili neler yapabilirim yardımınıza ihtiyacım var.
mail yoluyla gerekli mesajı ve nedenleri belirtirseniz dikkate alabilirler ama yine de yüz yüze gibi olmaz biraz gecikebilir siz acele edin
Merhaba. Yanlış yapmışsınız. Yeni aboneliğe başvurup eski ile iptal etmek yerine, geçiş yapsaydınız hem eskiyi iptal ettirmek ile siz uğraşmazdınız. Hem kurulum ücreti ödemezdiniz. Hem de günlerce beklemek zorunda kalmazdınız. Bildiğiniz numara taşıma gibi. Biri iptal olduğu an diğeri devreye giriyor. Ama hala geç kalmış sayılmazsınız. Hangi firmaya geçeceksiniz. Detaylı bilgi verirseniz yardımcı olurum. Ayrıca türknete geçerseniz evrakları babanıza imzalatıp kargo ile yollarsınız
hp_ankaH
kullanıcısına yanıt
Hocam Vodafone a geçtim altyapıları farklı şekilde çalışıyor o nedenle taşıma olmadı şu an evde 2 internet de açık çalışır durumda taahütüm 31 inde bitiyor.Telefonla konuştuğumuzda 31 inde arayın hattınızı donduralım sonra kapattırırsınız dediler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme