Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
1.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 26
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 32
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 18 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 17
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • daquied (32 mesaj) NT2L (7 mesaj) tanks55 (3 mesaj) Cant Let Go (3 mesaj) Moueson (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (32 mesaj) Mobil (14 mesaj) Uygulama (29 mesaj)
  • @
14 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3729 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: daquied

    2 kez kablo değiştirdim zaten konu benden yana çıkmasın diye sorun orada değil.



    Alıntıları Göster

    Büyük sorun sizden kaynaklı değildir ama müşteri hizmetleri geçiştirmek için ürettiği klasik bahanelerden biri. Türknet ve millenicom ile aynı sorunları internet kullanımı yoğun olduğu saatlerde yaşadım. Sürekli modeminizde veya eve gelen kablolarda sıkıntı vardır diyerek durumu geçiştirdi.

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    Size bir tüyo vereyim TTNet 1hafta int gitti Diyelim müşteri hizmetleri arayıp 1haftalik faturayı düşüyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1306 Mesaj

    hızınız gayet yeterli. ülkeyi ve hükümeti kötülemeyi bırakın.

    |
    |
    _____________________________
    TÜRK
  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 9 saat 7 dakika kadarı kaldı.

    bulunduğun bölgede ttnet alt yapısı doğru düzgün sağlanmamış olabilir. internet hızının ekran görüntülerini alarak müşteri hizmetlerini ara ve sözleşmeyi iptal etme nedenini söyle, eğer belli bir ücret isterlerse ttnet ana bayiye git. orası halletmezse bulunduğun bölgenin ttnet genel müdürlük binasına git. öncelikle internetin hız log kayıtlarını kontrol edeceklerdir. daha sonra teknik eleman gönderip modemden hız kontrolü deneyeceklerdir. eğer modem sıkıntılı ise muhtemelen modemini değiştirmen gerekir. ayrıca avea hattını mobilde dene bakalım. şebeke nasıl. eğer ikisi aynı derecedeyse sıkıntı alt yapıdadır. yok hızları farklıysa o zaman muhtemel sıkıntı modem ile kablolama arasındaki problemdir. yani pekçok neden olabilir sıkıntıya dair. önce kaynağına baktır. ama alt yapıdan kaynaklıysa tek çare sözleşmeyi feshetmen.

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Gelen yanıtlar için teşekkürler.

    Türk Telekom hiç bir şey yapmıyor, ben bana gelen kablodan sonrasını tamamen değiştirdim sonuç aynı. Tekrar ediyorum TAMAMEN DEĞİŞTİRDİM. Tekrar etmemin sebebi müşteri hizmetlerinin söylediği otomatik cevaplar gibi mesajları görmek. Bu mesajları görmek beni üzdü.

    Windows 10 lisanslı güncel
    Bitdefender lisanslı güncel
    Kablolu kablosuz durum aynı
    Hız problemi yaşanılan site 1 2 adet değil HIZIM YAVAŞ.
    Daha önce 9mbps alabiliyordum şuan yer yer 7 mbps geri kalanı 0.7 mbps
    Yine söyleyeyim kablo ve modem değişti sonuç aynı.

    Ankastre vs diyecek olanlar varsa iç tesisattan kullanmıyorum yine söylüyorum kablo ve modem değişti sonuç aynı.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çavuş
    89 Mesaj

    uydunet kullaniyorum hiz testi yapinca sok oldum turk telekom altyapisi kullaniyormus yani istese verirmis yuksek hiz millete ha ben uydunetten hemen ayrilacagim o ayri konu test bir suru sekme acilarak wifi uzerinden yapilmistir





    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/58/50/e9/5850e9c2ebe8e50445cc88eab4d7e281.png&t=0&width=480&text=1
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: lucklucki

    uydunet kullaniyorum hiz testi yapinca sok oldum turk telekom altyapisi kullaniyormus yani istese verirmis yuksek hiz millete ha ben uydunetten hemen ayrilacagim o ayri konu test bir suru sekme acilarak wifi uzerinden yapilmistir





    Ağlamak istiyorum. 95 benim için çok büyük bir hayal, imkansız, ulaşılmaz. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun ne diyelim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Şuan ki durum



    BUNA ŞÜKÜR EDİYORUZ


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/9c/32/e8/9c32e86538060bb0b73e078097f72573.jpg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/6e/d9/2e/6ed92e0cef6248e97137723108248a07.jpg&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daquied -- 2 Ağustos 2020; 20:29:16 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2316 Mesaj

    vodafone da akşamları hız kısıtlaması yapıyor ayrıca pinglerde bütün gün bu halde.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/05/5e/b2/055eb213d422733c3946bf2dcdb5058f.png&t=0&width=480&text=1
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2001 Mesaj

    Altyapınız vasat, çözümsüz sorun. Yapacak bir şey yok, siz yine 6Mbps yapın kopma olmasın.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    daquied kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    8mbps de ping ve kopma olmadan hizmet veriyorlardı 2 yıldır. Bir anda 0.7 lere düşünce hepten bitik duruma geldik. Gerek sosyal medya gerek telefon gerek İnternet şubesinden yaptığım tüm bildirimler neticesinde bugün mail geldi ve 3 saat önce 8mbps ye sabitlenmiş gördüm.

    Gelen mailde hiç bir iyileştirme taleplerimden bahsedilmemiş al yapınız bu denilmiş en iyi değerleri sunuyoruz zaten denilmiş (mail gelene kadar sunulmuyordu)

    Fiber, hiper, vdsl hatlarının bulunduğum mahal çevresinde bulunduğunu belirterek alt yapının geliştirilmesi yönünde davette bulunuyorum demiştim. Ona da bir cevap verilmemiş.

    Ne diyelim eski günleri gördük en azından şuan için.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    NT2L kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2001 Mesaj

    Hocam bakır kablo malum. Hızı iyileştirebildilerse ne mutlu. Kazasız belasız kullanımlar dilerim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    daquied kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Fiber olan yerde bağlatsam ordan eve kablo mu çeksem diyorum aklımda deli sorular 😊

    Teşekkürler konunun başından beridir görüşleriniz, önerileriniz için.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    NT2L kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2001 Mesaj

    Rica ederim, yakınlarda VDSL varsa neden olmasın
    Başka binadan FTTH çektirmezler herhalde



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    daquied kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7799 Mesaj

    Beyler şu an kullandığınız Ttnet paketi ve ücreti nedir ? Taahhütüm bitiyor.Paketler çok palaı geldi.

    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Ekonomi
Sohbet
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,464
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.