Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
2.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 ay
  • Cevaplayan Üyeler 27
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 32
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 8 saat 18 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 21
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • daquied (32 mesaj) NT2L (7 mesaj) tanks55 (3 mesaj) Cant Let Go (3 mesaj) Moueson (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (33 mesaj) Mobil (14 mesaj) Uygulama (29 mesaj)
  • @
15 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Biraz önce müşteri hizmetlerini aradım. Daha önce iki kez aradım. Herhangi bir problem olmadığını bir şey yapamayacaklarını söyledi. Desteklerinizi önerilerinizi hukuki hukuk dışı her anlamda bekliyorum. Daha önce bu berbat İnternet 9 mbps olsun görüyordu sabitti oralarda. Konuyu öne çıkarıp destek olmanızı bekliyorum.


    TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!!



  • Eskiden 56k modem ve 100kb/sn ile bağlandığınız günler aklıma geldi
    Sen resmen eskiye dönüş yapmışsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz1907

    Eskiden 56k modem ve 100kb/sn ile bağlandığınız günler aklıma geldi
    Sen resmen eskiye dönüş yapmışsın

    Telefonlarıma cevap vermiyorlar şuan sesli yanıttan öteye geçmiyor az önce bağlandım aynı hat üzerinden şuan aynı menüde sesli yanıtlıyor kapatıyor.


    TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!!
    TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!!




  • Hocam internetiniz kaçlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binadan daireye gelen bağlantıda bir sıkıntı vardır, kabloları falan değiştir o kadar az hız alman mümkün değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1F943E7C5 -- 29 Temmuz 2020; 21:27:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1F943E7C5

    Binadan daireye gelen bağlantıda bir sıkıntı vardır, kabloları falan değiştir o kadar az hız alman mümkün değil

    daha sabah aradım o zaman 7 mbps veriyordu sabah akşam kablo kontrol etmekten gına geldi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanks55

    Hocam internetiniz kaçlık

    16mbps


    10 mbps verebiliyorlarmış


    9 mbps alıyordum 1 aya kadar


    akşamları interneti kapat git resmen hiç kullanma :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: daquied

    daha sabah aradım o zaman 7 mbps veriyordu sabah akşam kablo kontrol etmekten gına geldi



    Alıntıları Göster

    Bina kaç yıllık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1F943E7C5

    Bina kaç yıllık



    Alıntıları Göster

    Telekomun verdiği kablo direk bağlı hocam bina içi tesisat ile değil

  • Wifiden mi bağlanıyorsunuz kablodan mı ikisindende bağlanıyorsanız aynı mı hocam bi test eder misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanks55

    Wifiden mi bağlanıyorsunuz kablodan mı ikisindende bağlanıyorsanız aynı mı hocam bi test eder misiniz

    Kablolu kablosuz sonuç aynı.


    daha sabah 7 mbps veriyordu.


    Lisanslı Bitdefender antivirüs kullanıyorum


    lisanslı windows 10 kullanıyorum.


    modem sağlam


    verdikleri kablodan sonrasındaki kablo sağlam.


    hız testi 1 siteye bağlı kalınarak yapılmadı (girdiğiniz site yavaştır vs diyorlar :D)

  • TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET HIZIM !!!



    Şuan ANLIK - hiçbir değişiklik yapmadım. Buradaki hız 9 mbps idi 1 aya kadar ona şükür diyorduk




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daquied -- 29 Temmuz 2020; 21:44:43 >
  • daquied kullanıcısına yanıt

    7 dahi olsa çok az hocam yarısı bile değil kaldı ki 16 mbps nin kaybı en fazla 3 dür yani en az 13 vermeleri gerek sana arıza kaydı oluştur teknik ekip yönlendirsinler sana gelsinler baksınlar sorununu halletmezlerse tüketici hakem heyetine başvur sözleşmeni fes et mağduriyetinide talep et güzel bir dilekçeyle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanks55

    7 dahi olsa çok az hocam yarısı bile değil kaldı ki 16 mbps nin kaybı en fazla 3 dür yani en az 13 vermeleri gerek sana arıza kaydı oluştur teknik ekip yönlendirsinler sana gelsinler baksınlar sorununu halletmezlerse tüketici hakem heyetine başvur sözleşmeni fes et mağduriyetinide talep et güzel bir dilekçeyle

    Paketim 16


    Alt yapısı 11 verebiliyormuş


    11 verebiliyoruz deyip 9 veriyorlardı eyvallah ediyorduk


    şimdi 1 ay önce 8 bu ay 7 veriyorlar anlık düşüşler ping artışı kopmalar cabası son 1 aydır.


    arıza kaydı almıyorlar. On ikinci görüştüğüm müşteri temsilcisi şivesine yandığım musa bey arıza kaydı açtı bakalım.


    Teşekkürler TÜRKİYE

  • Türk telekomda 8 lik paketten 2.5 alıyordum. Türknete geçtim orada hızım 21'e kadar çıktı ama sürekli kesiliyordu. Bir gün eve gelen tt ekibine sordum size geçsek kaç verirsiniz diye adam 4 ten yukarı alamazsınız demişti. Kasıtlı yapılıyor bu durum. Merak edenler için şu an aynı kablodan farklı bir sağlayıcı ile 35 Mb alıyorum, altyapım değişmedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanavalısi

    Türk telekomda 8 lik paketten 2.5 alıyordum. Türknete geçtim orada hızım 21'e kadar çıktı ama sürekli kesiliyordu. Bir gün eve gelen tt ekibine sordum size geçsek kaç verirsiniz diye adam 4 ten yukarı alamazsınız demişti. Kasıtlı yapılıyor bu durum. Merak edenler için şu an aynı kablodan farklı bir sağlayıcı ile 35 Mb alıyorum, altyapım değişmedi.

    netspeed diye firma çıktı karşıma 15 mbps yazıyordu sitesinden sorguladığımda telefonla aradım 4mbps alırsınız dedi. sizin sağlayıcı hangi firma hocam

  • Hocam netspeed altyapı sorgulamaya girip adresinizi girip altyapınızı sorgulayın. Bulunduğunuz bölgedeki altyapıyla max kaç hız alacağınızı öğrenirsiniz. VDSL varsa ona geçiş yaparsınız. Bulunduğunuz yerde saha dolapları, altyapı eskiyse özellikle akşam saatlerinde kullanım fazla olduğundan dolayı hız kaybı yaşarsınız. Kablo bina içi değil demişsiniz direkten mi geliyor? Kabloda herhangi bir ek vs var mı? 16 mbit için kayıp max2-3 mbittir.Almanız gereken hız 13-14 mbit olması gerekir(ev tesisatında problem yoksa) Arıza kaydı bırakın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah sabır versin. Umarım kısa zamanda halledersin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cant Let Go kullanıcısına yanıt
    Girdim sorguladım 15.5 mbps çıktı telefonla görüştüm 4mbps verebiliriz dediler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkada Windows update çalışıyor olabilir belki hocam.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.