Şimdi Ara

Türk Telekom - Elit Hizmet rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Taahhütüm 29 Kasım'da bitecekti. Farklı bir ISS'ye geçip geçmeme konusunda kararsızdım.


    28 Kasım'da Telekom'u arayıp, yeteri kadar hız alamadım için paket bilgilerimi ve hattımın desteklediği hız bilgisini teyid ettim, son çare modemin 3 oda ileriye alınması için 50 TL karşılığında -ek tutarlar da çıkabiliyormuş- (elektrikçiler de yapabilecekken kendi çalışanlarını özellikle istedim) Elit Hizmet talebinde bulundum. En yakın zaman dilimi olarak 1 Aralık - 09:00'a randevu oluşturuldu. Taahhüt bittikten sonra aylık 160 TL (2 gün için 10 TL) üzerinden ücretlendirilecek, kalmaya karar verirsem 2 Aralık itibariyle seçtiğim tarifeden 29 gün için ücret ödeyip ayı tamamlayacaktım.


    Forumlardaki Turknet (geçmişte farklı bir şehirde kötü deneyimim de olmuştu), Millenicom vs. hakkında yazılanları okudum, ve aynı gün yaklaşık 2 saat sonra Telekom'da kalmaya karar verdim ve taahhüt yenilemek istedim. "Bekleyen bir Elit Hizmet talebiniz var, o gerçekleşmeden yenileme yapamıyoruz" dediler. Ben de "o hizmeti sonra alabilirim sıkıntı değil, iptal edin" dedim, boş yere fazladan para ödememek için. Neyse, "sistemde görünmüyor yeni olduğu için 1-2 saat sonra arayın" dediler. 4-5 kere aradım zaman aralıklarını uzatarak. Destek hesabıyla sosyal medya üzerinden yazıştım. Telekom'un sitesi üzerinden şikayet talebi oluşturdum. İptal edemediler ne 28'inde ne de 29'unda.


    30'unda Bahçelievler Şube'ye gittim, 50Mbit'e kadar - Limitsiz paketine 2 yıl taahhüt verdim (belge imzaladım). Onlar da "yarın için bekleyen Elit Hizmet talebiniz var, bu gerçekleştikten sonra yürürlüğe koyacağız başvurunuzu" dediler. İptal edin dedim, onlar da edemedi.


    Dün 1 Aralık'tı. 09:00'da gelmesi gereken Elit Hizmet ekibi, saat 12:00 itibariyle gelmeyince aradım yine Çağrı merkezini, verdikleri cevap "Korona dolayısıyla gecikmeler oluyor, 18:00'e kadar çalışıyor ekiplerimiz, gelirler". Yani bütün gün evde bekleyin işiniz ne diyorlar. Yani 09:00'a randevu verdik ama ekiplerimizin canı ne zaman isterse o zaman gelir diyorlar. Yani sizin kendi planlarınız, gün içinde yapacaklarınız bizim umrumuzda değil diyorlar... Ne arayıp "şu sebepten dolayı geciktik şu saatte geleceğiz ya da gelmeyeceğiz" diyen oldu, ne de gelen. Bütün gün evde bekledim sayelerinde.


    Bugün 2 Aralık saat an itibariyle 12:45;


    • Ne 1 Aralık saat 09:00'da verilmesi gereken ancak verilmeyen Elit Hizmet talebi sistemden düşürülüyor/iptal edilebiliyor/veriliyor,
    • Ne de o talep verilmediği/iptal edilmediği/sistemden düşmediği için taahhütüm yürürlüğe konabiliyor.


    Daha rezil ne yaşayabiliriz, yok artık o kadar da değil dediğimiz ne varsa yaşatmaya yemin etmişler bize. Sövecek dermanım kalmadı artık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bl@ckh@wk -- 2 Aralık 2020; 12:50:59 >



  • elite ekip + olarak hiç bir şey katmıyor keşke elektrikçi çağırsaydınız aynı işi görüyor sonuçta

  • Üzücü olmuş süreç umarım en kısa sürede düzeltilir.
  • 3 Aralık - 10:57'de "... no'lu sabit internet hizmetinizin iptal talebi ile ilgili arayararak bilgilendireceğiz..." şeklinde bir mesaj geldi, aranmadım.


    Arkasından taahhütümün yürürlüğe konduğu, paketimin 50 mbite yükseltildiğine dair arka arkaya 4-5 mesaj geldi. Becerdiler sanırım iptal etmeyi  


    İnşallah bir de vermedikleri hizmetin iptali için benden 50 TL istemezler, yoksa bir de BTK'ya şikayet yazıp onun iptaliyle uğraşırım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.