Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Türk Telekom Benden 36 Lira Para İstiyor Bu Nasıl İş?

10
Cevap
0
Favori
151
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> Türk Telekom Benden 36 Lira Para İstiyor Bu Nasıl İş?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3265 Mesaj
    Perşembe günü Vdslye geçmek istedğmi söyldm ve geçtik 5-10dk internet kullandm ardından sürekli Kullanıcı adı ve şifre hatası aldım.2-3 defa modemi resetledik 6-7 defa en az aradım 2 defa airtiesi aradım modemde sorun varmı kontrol ettık.Modemın Isıkları Internet dahil olmak üzere yanıyor.Ttnet Bana diyorki ekip Servis ucreti 11tl Modem kurulum 25 tl.bu ne böyle Ben zaten kaç defa kurmusum olmuyor birde 36 lira para istyrlar bizim sucumuz ne?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
    Devamlı sistem toplayıp satıcağınıza farklı işlere girin en azından zarar etmessiniz teknolojinin sonu yok o nedenle en iyisini alsanda bir süre sonra güncelliği gider.
  • Yarbay
    6884 Mesaj
    14 gün boyunda koşulsul şartsız cayma hakkınız var bence hiç durmayın iptal edin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3265 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    14 gün boyunda koşulsul şartsız cayma hakkınız var bence hiç durmayın iptal edin.

    Adsl kullanyrdm adsldn vdslye gecmstm tekrar adslye dönün mü diyim?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Devamlı sistem toplayıp satıcağınıza farklı işlere girin en azından zarar etmessiniz teknolojinin sonu yok o nedenle en iyisini alsanda bir süre sonra güncelliği gider.
  • Yarbay
    6884 Mesaj

    Taahhüt imzalayalı 14 gün geçmediyse iptal ettirim türk telekom il müdürlüğüne başvurun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SeSioN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3265 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Taahhüt imzalayalı 14 gün geçmediyse iptal ettirim türk telekom il müdürlüğüne başvurun.

    Hocam biz 10senedir Ttnet kullanyruz tahattüt filan yapmadık.Müşteri hzmetlrndn Vdslye geçtık.Yalnız Adsl Vdsl konusu olmadğnı söylüyor Müşteri Hizmetleri.Yani Adslye geri dönsemde aynı hatayı alırmışım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Devamlı sistem toplayıp satıcağınıza farklı işlere girin en azından zarar etmessiniz teknolojinin sonu yok o nedenle en iyisini alsanda bir süre sonra güncelliği gider.
  • Yarbay
    3790 Mesaj

    Vdsl2 ye 10 dk içinde geçtiniz mi hocam ? Nasıl 10 dk da geçtiniz ben 7 kere başvuru yaptım hep iptal oldu başvurularım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SeSioN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    646 Mesaj
    K. adı ve Şifre hatası alıyorsanız yeni bir k.adı ve şifre alın. Tanımlamalarda hata almış olabilirsiniz. Online işlemlerde bu özellik vardı diye hatırlıyorum.
    _____________________________
  • Yarbay
    6884 Mesaj

    Hocam devam edin.İl müdürlüğüne gidin yetkiliyle konuşun hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SeSioN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3265 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Soickan

    K. adı ve Şifre hatası alıyorsanız yeni bir k.adı ve şifre alın. Tanımlamalarda hata almış olabilirsiniz. Online işlemlerde bu özellik vardı diye hatırlıyorum.

    Hocam kullanıcı adım şıfrem değşti yine olmadı.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Devamlı sistem toplayıp satıcağınıza farklı işlere girin en azından zarar etmessiniz teknolojinin sonu yok o nedenle en iyisini alsanda bir süre sonra güncelliği gider.
  • Yüzbaşı
    646 Mesaj

    Peki online işlemlerde modemi resetleme seçeneğinde var deneyebilirmisiniz?

    Olmazsa manüel resetleme yapabilirmisiniz?

    Son bir ihtimal VDSL sinyali değişince mac adresi uyumsuzlugu yasamis olabilirsiniz. türk telekom hem adsl hem vdsl iki bağlantı görüyor olabilir. Onun için çözümü üretmesi icin sikayetvar a yazın onlar arasın sizi...



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    SeSioN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3265 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Soickan

    Peki online işlemlerde modemi resetleme seçeneğinde var deneyebilirmisiniz?

    Olmazsa manüel resetleme yapabilirmisiniz?

    Son bir ihtimal VDSL sinyali değişince mac adresi uyumsuzlugu yasamis olabilirsiniz. türk telekom hem adsl hem vdsl iki bağlantı görüyor olabilir. Onun için çözümü üretmesi icin sikayetvar a yazın onlar arasın sizi...

    Resetleme 2-3 defa yapıldı halen aynı hata.Şıkayetvara yazsam hemen onaylanmıyor ki yine 2-3 gün beklemek zorunda kalcam.Defalarca aradım arıza kaydı oluşturdum.Yarın Pazartesi bakalım ne olacak?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Devamlı sistem toplayıp satıcağınıza farklı işlere girin en azından zarar etmessiniz teknolojinin sonu yok o nedenle en iyisini alsanda bir süre sonra güncelliği gider.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Lastik Fiyatları
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.